Otevřít menu Zavřít menu
SBL 17    12/03/2019

Rebranding sportovních organizací

Hokej / florbal / volejbal Vnitroblock Tusarova 31, Praha 7

Jak se mění strategie značky a vizuální identita českých sportů?

Téma

Svazy, asociace, unie. To všechno se u zastřešujících sportovních organizací v České republice postupně stává minulostí. Přícházejí totiž s novými komplexními plány strategického rozvoje, jejichž součástí je i redefinice značky a změna vizuální identity či názvu subjektu. Co všechno tento proces obsahuje, jak probíhá a jaká pozitiva či komplikace přináší, představí v diskusi zástupci tří českých kolektivních sportů - hokeje, florbalu a volejbalu.

Moderátor


Zdeněk Novotný

Řečníci

Alan Záruba

Creative Director Skupina Nova a TV Markíza

Alan Záruba má téměř 25 let zkušeností z oblasti grafického designu a vizuální komunikace. Posledních 13 let se věnuje naplno práci designéra a art directora v oblasti TV médií. V letech 2007–11 působil v České televizi nejdříve jako vedoucí designér a posléze jako art director ČT24 a ČT4 (nyní ČT Sport). V roce 2012 přešel do TV Nova, kde pracoval jako Art Director zpravodajství a publicistiky. Od roku 2014 je kreativním ředitelem Skupiny Nova a vedoucím odborným konzultantem mediální skupiny CME. Zde v posledních letech vedl projekty redesignu digitální komunikace, zpravodajství a publicistiky v České republice, Rumunsku, nebo Bulharsku. Od roku 2017 vede také kreativní tým na Slovensku v TV Markíza. V oblasti sportu se podílel na redesignu stanic ČT4, Nova Sport a úzce spolupracuje s evropskými centrálami NHL a NBA pro vysílání na stanicích Nova Sport. V průběhu let byl členem řady odborných porot na projektech redesignu (např. ČT, ČR, Předsednictví ČR v EU, NG v Praze). Jako odborný konzultant se podílel na projektech rebrandingu Českého florbalu (2015) a Českého hokeje (2018). Je externím pedagogem pražské UMPRUM, členem TDC a ADC.


Zdeněk Zikmund

Tiskový mluvčí Český hokej

Zdeněk Zikmund v minulosti působil jako konzultant a žurnalista. Publikuje v oblasti sportu, sportovního marketingu a novodobé historie. V letech 2004 až 2011 byl tiskovým mluvčím společnosti Sazka. V současné době je tiskovým mluvčím Českého hokeje a Media Managerem hokejové reprezentace.


Tomáš Janča

Bývalý člen Výkonného výboru Český florbal

Tomáš Janča se jako strategický či kreativní lídr se podílel na desítkách projektů ve sportovním marketingu, a to jak na úrovni klubů a soutěží, tak i sportovních federací a sportovních akcí. Naposledy měl marketingově a komunikačně na starosti mistrovství světa ve florbale 2018. Čtyři roky byl členem výkonného výboru Českého florbalu, kde byl zodpovědný za marketing a komunikaci – v rámci této role mimo jiné vedl projekt rebrandingu České florbalové unie. V roce 2010 založil platformu SportBiz.cz. Je aktivním sportovcem a miluje bojové sporty.


Marek Pakosta

Předseda Český volejbal

Bývalý vynikající volejbalista je čtyřnásobným domácím mistrem, trojnásobným mistrem Francie, vítězem Champions league, dvojnásobným držitelem Poháru vítězů pohárů a mistrem Evropy. Poté působil v manažerských pozicích a řídil nadnárodní projekty. Od května 2017 je šéfem Českého volejbalu.


Program SBL

17:30 - Zapíšeme vás a nabídneme občerstvení

18:00 - Jdeme na to. Prostor dáme i vašim otázkám

21:00 - Přesun do blízké restaurace na neformální networking

Vnitroblock
Tusarova 31, Praha 7
ticket_bg
vstupenky Běžná Studenti
Předprodej 300 CZK 200 CZK
Na místě 400 CZK 300 CZK
předprodej ukončen

Obchodní podmínky

Podrobné obchodní podmínky diskuzní platformy „Sportbiz LIVE“ si můžete přečíst na stránce O sportbizu.


SportBiz newsletter

Odebírejte novinky plné sportovního marketingu




Děkujeme za Váš email.