KLUBOVÝ MARKETING
SBL
:
12
16. 2. 2016
ČSOB Inspirace Jungmannovo náměstí 767 – Praha 1

KLUBOVÝ MARKETING

Jak se v českých sportovních klubech řídí marketing?
TémaŘečníciProgram

Téma

Pryč jsou doby, kdy se kluby sledovaly jen úspěch na sportovním poli. Čím dál víc investují do marketingu, aby přilákaly návštěvníky a zvýšily povědomí o značce. Jak funguje marketing v českých klubech? Dá se smysluplně pracovat s fanoušky? A lze v tom mít výsledky?

Moderuje

Tomáš Janča

Tomáš Janča
Tomáš Janča

Řečníci

Pavel Stara
Pavel Stara

Pavel Stara

předseda představenstva BK Pardubice

Pavel Stara chtěl být architektem, ale nakonec se usadil ve sportovním prostředí. Je předsedou představenstva pardubického basketbalového klubu a zároveň i jeho spolumajitelem.

Martin Musil
Martin Musil

Martin Musil

prezident FbŠ Bohemians

Martin Musil v největším českém florbalovém klubu FbŠ Bohemians začínal trénovat starší žáky C, pak i sám hrát a nakonec byl jmenován jeho prezidentem.

Program

17:30 Otevření sálu
18:00 Úvod a představení hostů
18:20 Panelová diskuze
19:00 Přestávka
19:15 Panelová diskuze a otázky publika
20:00 Konec
Pro účastníky je připraveno občerstvení.K dispozici je wifi hotspot.