Pryč jsou doby, kdy se kluby sledovaly jen úspěch na sportovním poli. Čím dál víc investují do marketingu, aby přilákaly návštěvníky a zvýšily povědomí o značce. Jak funguje marketing v českých klubech? Dá se smysluplně pracovat s fanoušky? A lze v tom mít výsledky?
Pavel Stara chtěl být architektem, ale nakonec se usadil ve sportovním prostředí. Je předsedou představenstva pardubického basketbalového klubu a zároveň i jeho spolumajitelem.
Martin Musil v největším českém florbalovém klubu FbŠ Bohemians začínal trénovat starší žáky C, pak i sám hrát a nakonec byl jmenován jeho prezidentem.
17:30 Otevření sálu
18:00 Úvod a představení hostů
18:20 Panelová diskuze
19:00 Přestávka
19:15 Panelová diskuze a otázky publika
20:00 Konec
Pro účastníky je připraveno občerstvení.K dispozici je wifi hotspot.