Otevřít menu Zavřít menu
SBL 16    26/09/2018

Práce se sportovním fanouškem

Fotbal / Hokej / Florbal Braunův dům Karlovo nám. 671/24, Praha 1

Jak pracují přední české sportovní kluby se svými fanoušky?

Vstupenky

Online předprodej byl ukončen.

Téma

Digitální doba klade na sportovní organizace a jejich marketingovou i komunikační strategii stále větší nároky. Nejsilnější sportovní značky se dnes snaží budovat vztah se svými fanoušky sedm dní v týdnu, 24 hodin denně a jejich příznivci si začínají na tento vysoký standard zvykat. Jak čelit této výzvě v Česku, prozradí zástupci předních tuzemských klubů.

Moderátor


Zdeněk Novotný

Řečníci

Kamil Veselý

Marketingový ředitel AC Sparta Praha

Kamil Veselý je zodpovědný za veškerou marketingovou strategii fotbalového klubu AC Sparta Praha. Je zakladatelem sportovní marketingové agentury 2Score, kterou více než pět let vedl. V minulosti působil také jako marketingový manažer v agentuře STES či ve sportovním úseku České televize.


Jakub Doubrava

Provozní ředitel FbŠ Bohemians Praha

Jakub Doubrava je provozním ředitelem florbalového klubu FbŠ Bohemians Praha. V organizaci působí již dvě dekády, z toho posledních osm let v nejužším vedení. V rámci Českého florbalu má na starosti jeden z projektů k MS 2018, podílel se také na florbalovém Superfinále a stál u zrodu projektů School Match či Open Air.


David Trunda

Výkonný ředitel HC Kometa Brno

David Trunda je výkonným ředitelem HC Kometa Brno. Před svým příchodem do týmu extraligového mistra byl generálním ředitelem a členem představenstva fotbalové Slavie. V minulosti byl také šéfem promotérské společnosti Relmost, jež v tuzemsku pořádá nejprestižnější golfové turnaje jako jsou D+D Real Czech Challenge, D+D Real Czech Masters nebo Prague Golf Challenge.


Program SBL

17:30 Zapíšeme vás a nabídneme občerstvení

18:00 Jdeme na to. Prostor dáme i vašim otázkám

20:00 Přesun do blízké restaurace na neformální networking

Braunův dům
Karlovo nám. 671/24, Praha 1
ticket_bg
vstupenky Běžná Studenti
Předprodej 300 CZK 200 CZK
Na místě 400 CZK 300 CZK
předprodej ukončen

Obchodní podmínky

Podrobné obchodní podmínky diskuzní platformy „Sportbiz LIVE“ si můžete přečíst na stránce O sportbizu