STRATEGICKÝ FOTBALOVÝ MARKETING
SBL
:
9
18. 3. 2014
ČSOB Inspirace Jungmannovo náměstí 767 – Praha 1

STRATEGICKÝ FOTBALOVÝ MARKETING

Jak se dělá marketing nejvyšších fotbalových soutěží v Česku a na Slovensku?
TémaŘečníciProgramVstupenky

Téma

Od vzniku samostatné české a samostatné slovenské fotbalové ligy uplynulo více než 20 let. Jaký je současný stav samostatných lig? Jak kluby v Česku a na Slovensku pracují s fanoušky? Jaký mají obě soutěže potenciál z hlediska cen televizních práv evropských fotbalových soutěží?

Moderuje

Tomáš Janča

Tomáš Janča
Tomáš Janča

Řečníci

Martin Malík
Martin Malík

Martin Malík

generální ředitel STES

Martin Malík působí jako CEO společnosti STES, oficiálního marketingového partnera Fotbalové asociace České republiky. Do fotbalového prostředí přišel od filmu, dříve pracoval pro Warner Bros.

Matěj Valdner
Matěj Valdner

Matěj Valdner

marketingový manažer UFA Sports Slovakia

Marketingová agentura UFA Sports Slovakia, která již nese jméno U! Sports, působí ve slovenském fotbale. Matěj Valdner v ní dříve zastával funkci marketingového manažera, poté se posunul do pozice výkonného ředitele.

Program

17:30 Otevření sálu
18:00 Úvod a představení hostů
18:20 Panelová diskuze
19:00 Přestávka
19:15 Panelová diskuze a otázky publika
20:00 Konec
Pro účastníky je připraveno občerstvení.K dispozici je wifi hotspot.

Vstupenky

Běžná cena
Cena pro studenty
Na místě