Otevřít menu Zavřít menu

zprávy

RESET

Prague Raptors Footbal Club: Posila do administrativního týmu

Biz

Jsme Prague Raptors Football Club, multikulturní tým, složený z hráčů z více než 30 zemí světa. Náš klub je různorodý a inkluzivní. Vítáme u nás hráče, zaměstnance, partnery a podporu ze všech národností, náboženství, pohlaví a sexuální orientace.

Zaujmout během pěti minut. Přichází Give me 5!

Biz

Ve čtvrtek 27. září se v Praze uskuteční premiérové networkingové setkání Give me 5 Sports, jehož pořadatelem je agentura Event Architects, kterou vede Zdeněk Rak, bývalý ředitel celosvětové letecké série Red Bull Air Race.

SportBiz live 16. Práce se sportovním fanouškem

Biz

SportBiz live je opět tady a jeho celkově 16. pokračování tentokrát nabídne opět zajímavé téma a kvalitní sestavu hostů. Druhé setkání v roce 2018 bude znovu hostit pražský Braunův dům, který přivítá hosty z řad zástupců klubového managementu, jenž se s návštěvníky podělí o svůj pohled na práci se sportovním fanouškem. Diskuzi povede moderátor zápasů fotbalové Sparty, Zdeněk Novotný, a samozřejmě nebude chybět ani tradiční neformální networking.

Každého se nejdřív zeptám, proč zrovna sportovní marketing,...

Biz | Interview

Je absolventem Managemetu sportu na Fakultě tělesné výchovy a sportu na Karlově univerzitě, po studiích se však nerozhodl vydat obvyklou cestou marketéra, ale jako pedagog předává své znalosti oboru dalším. Co jej k tomuto rozhodnutí vedlo a jak vnímá současného studenta sportovního marketingu?  O tom jsme si povídali s Josefem Voráčkem.

Fenomén Jágr: Jak se jeho přítomnost odráží na marketingu...

Hokej | Interview

Jaromír Jágr. Jeden z nejslavnějších hokejistů planety, jehož zbožňují milióny lidí na celém světě. Ale také stále skvělý útočník, který i ve 46 letech převyšuje většinu ostatních. V příští sezoně ho fanoušci uvidí doma na Kladně a je jasné, že to bude největší událost WSM ligy. Co ale Jágrova přítomnost znamená pro Rytíře na poli marketingu? Na to jsme se zeptali těch nejpovolanějších. Tedy tiskového mluvčího Víta Herala (na snímku vlevo) s marketingovým manažerem klubu Jiřím Kallou (vpravo). 

Pražský fotbalový svaz hledá projektového manažera/manažerku

Biz

(UKONČENO) Krajský fotbalový svaz hlavního města Prahy vypisuje výběrové řízení na pozici projektového manažera/manažerky Pražského fotbalového svazu.

Baví mě ta rozmanitost, říká o své pozici mluvčí Brna Lísal

Fotbal | Interview | Nezařazené

Je fajn, když je váš koníček i vaší prací, říká o své pozici tiskového mluvčího Martin Lísal, oddaný příznivec brněnského Zbrojovky. Jak jeho činnost ovlivní pád do druhé ligy či jaký měl vtipný zážitek s neposednou kunou?

Nečekal jsem, že úspěch Ester se dostaví tak rychle, říká...

Biz | Interview

Ve světe českého sportu není asi momentálně žádanější a oslavovanější osoby, než je Ester Ledecká. V pozadí jejího úspěchu však stojí i další lidé, kteří dvojnásobné olympijské vítězce poskytují veškerý servis a podporu. Jedním z nich je její marketingový manažer Viktor Valta, se kterým jsme si povídali nejen o cestě největší současné sportovní celebrity až na vrchol.

Jana Obermajerová: Konkurence mezi vysílateli může hokeji jen...

Hokej | Interview

Už několik let je Jana Obermajerová šéfkou společnosti BPA, která má pod palcem marketing hokejové Tipsport extraligy i české reprezentace. Jaká tedy byla uplynulá sezona ze strany fanoušků nebo co lze očekávat od letošního mistrovství světa v Dánsku? A v čem by měl být hlavní přínos většího objemu televizních přenosů v sezoně 2018/19?

FK Dukla Praha hledá stážistu do PR oddělení

Nezařazené

Láká Tě práce v jednom z nejslavnějších českých fotbalových klubů? Chceš se dostat do fotbalového zákulisí a spolupracovat s prvoligovými hráči a trenéry? Jsi student v oboru médií a komunikace? Hledáš zajímavou a různorodou praxi v médiích a PR? Pak jsi pravděpodobně vhodný kandidát pro vstup do našeho kolektivu.

Zuzana Kadlečková: Nestačí být jen mileniál s mobilem v ruce

Biz | Interview

Sérii rozhovorů s hosty SportBiz live 15 uzavíráme Zuzanou Kadlečkovou, social media manažerkou Coca-Coly. Ta má na svém kontě v poslední době mimo jiné veleúspěšnou kampaň s dvojnásobnou olympijskou vítězkou Ester Ledeckou. V krátkém interview jsme nahlédli pod pokličku její práce.

Petr Hercík: Pomáhat rozvoji sportovce je ta největší odměna

Biz | Interview

Již 7 let působí ve struktuře SPORT INVEST, jedné z největších společností v Evropě podnikající v oblasti sportu a sportovního marketingu, zastupující nejen hvězdy tuzemské sportovní scény. Výkonný ředitel Petr Hercík popisuje v bleskovém rozhovoru pro SportBiz specifika své práce.

Jak se Intel snaží změnit zážitek ze sportovních přenosů

Analýzy

Být přímo v centru dění a sledovat sportovní klání z pohodlí domova, to je velký rozdíl. Intel se teď ale snaží obyčejné „koukání na televizi z gauče“ povznést na zážitek prostřednictvím nových technologií, díky nimž vzniká i nový typ contentu pro sociální sítě.

Jan Exner: Ochrana olympijských symbolik má svůj účel a smysl

Biz | Interview

Poslední březnovou středu proběhla již popatnácté tradiční akce SportBiz Live, tentokrát na téma Olympijský aktivační marketing. Český olympijský výbor v pozici hosta zastupoval jeho právník, Jan Exner, který měl co říci zejména k tématu právní ochrany olympijských symbolik. Ještě před samotnou akcí došlo na bleskový rozhovor, který vám nyní přinášíme.

Není třeba vymýšlet megalomanské projekty, říká Tomáš...

Biz | Fotbal | Interview

Na téměř šest let spojil svůj pracovní život s fotbalovou Bohemkou a dokázal, že i v relativně malém klubu se dají vymýšlet a realizovat velké projekty. V Ďolíčku má mimo jiné na starosti i značnou část marketingových aktivit klubu, včetně tvorby digitálního obsahu, který server SportBiz zařadil do výběru nejlepších počinů roku 2017. Nejen o tom jsme si povídali s tiskovým mluvčím Bohemians Praha 1905 Tomášem Mutinským.


Nejčtenější

Proč na Facebooku titulkovat videa a jak na to

Nejdůležitější je pustit správnou pasáž dobré písničky,...

Každého se nejdřív zeptám, proč zrovna sportovní marketing,...

Doteď jsme měli jen logo, teď máme identitu, říká Kamil Veselý


SportBiz newsletter

Odebírejte novinky plné sportovního marketingu




Děkujeme za Váš email.