Otevřít menu Zavřít menu

zprávy

RESET

Nabídka práce v 2Score: Digital performance manager

Práce

Máš zkušenosti s reklamou na sociálních sítích? Sleduješ aktuální trendy ve světě online marketingu? Chceš se podílet na komunikaci nejvýznamnějších českých sportovních subjektů na sociálních sítích?  Sportovně-marketingová agentura 2Score hledá posilu do svého týmu na pozici Digital performance manager.

2Score hledá Graphic Designera

Práce

Orientuješ se v současných grafických trendech? Zajímáš se o sport a sportovní marketing? Jsi samostatný, chceš dále rozvíjet své grafické schopnosti a podílet se na výstupech nejsledovanějších tuzemských sportovních značek? Pak v 2Score hledáme právě tebe!

Na obrazovky jsme přinesli velkou vysílací revoluci, říká Jan...

Biz | Interview

Již čtvrtým rokem působí na českém trhu stanice O2 TV Sport, která výrazně promlouvá do vysílání nejpopulárnějších sportů. Za marketing a obchod exkluzivního kanálu O2 TV zodpovídá od samého počátku JAN RADĚJ, Head of Sales & Marketing v O2 TV Sport. „I když na prodeji není postaven obchodní model naší stanice, jako je to u tradičních televizí, tak finance, které získáme z reklamy, nám velkým způsobem pomáhají minimalizovat produkční náklady,“ prozrazuje. V rozhovoru hodnotí fotbalovou i hokejovou sezonu 2018/2019, spolupráci s UEFA a zmiňuje soutěže, které české fanoušky nejvíce táhnou.

Čechy doprovázela na šampionátu nová gólová znělka. Která...

Hokej

Není tajemstvím, že goal horn (nejen) české hokejové reprezentace si vybírají sami hráči. Od domácího šampionátu, který hostila v roce 2015 Praha a Ostrava, dostávala fanoušky do euforického výskoku svižná verze známé skladby z filmu Ať žijí duchové Hajný je lesa pán.

SportBiz Talks: Daniel Hajný

Biz | Fotbal | SportBiz Talks

FORTUNA:LIGA letos premiérově vrcholí tzv. nadstavbovou částí. Jak se rodilo rozhodnutí o změně herního modelu nebo ve kterých zemích se Ligová fotbalová asociace inspirovala? Nejen to v obsáhlém rozhovoru SportBiz Talks s obchodním a marketingovým ředitelem LFA Danielem Hajným. Podcast premiérového dílu naleznete zde.

Nadstavbové části v zahraničních fotbalových ligách

Biz | Fotbal

V letošní sezoně poprvé obohatí českou nejvyšší fotbalovou soutěž nadstavbová část, která týmy rozdělí do tří skupin dle postavení po skončení základní části. Tento nový formát byl zaveden za účelem zvýšení atraktivity soutěže, který na stadion přinese více diváků a dá všem týmům příležitost podstoupit těžká utkání, která mohou častokrát rozhodnout o jejich budoucnosti. Některé zahraniční soutěže podobný systém zavedly již v minulých letech. Pojďme se tedy podívat v čem spočívají odlišnosti jednotlivých systémů.

Petr Nitsche: Marketéři budou muset najít balanc mezi sportem...

Biz | Hokej | Interview

Český hokej na klubové i reprezentační úrovni je již neodmyslitelně spjatý s marketingovou agenturou BPA sport marketing, ve které vede hokejové oddělení Petr Nitsche. Ten v rozhovoru pro SportBiz hovoří o tom, jaký zájem je o partnerství s hokejem, jak vzniklo partnerství se Scanií a kam se podle něj bude dál vyvíjet sportovní marketing.

Tottenham Hotspur zpátky doma

Fotbal

Fotbalisté Tottenhamu si po dvou letech v exilu znovu zahráli na svém stadionu. Slavné White Hart Lane nahradil stánek pro více než 60 tisíc fanoušků, který svou premiéru zažil 3. dubna v duelu Premier League proti Crystal Palace.

Ženský fotbal v Česku přepisoval rekordy!

Biz | Fotbal

Ačkoliv fotbalistky Slavie ve čtvrtfinálovém dvojzápase Ligy mistryň podlehly favorizovaném Bayernu Mnichov a mezi nejlepší čtyři celky neprošly, zapsaly se do historie českého sportu. Na první duel na stadionu v Edenu totiž dorazilo 6 882 diváků, kteří přepsali rekord v návštěvnosti klubového ženského fotbalového zápasu u nás! A navíc přispěli i k tomu, že vznikl jeden z nejemotivnějších pozápasových rozhovorů poslední doby.

Rebranding: Nový start

Biz

Rebranding se často pojí s příchodem nových spoluprací a partnerů do sportovních organizací. Nové směřování společnosti, jiná vize a positioning, a také nově uzavřená sponzorství stojí často za vizuálními změnami značek. My jsme se na některé z nich podívali blíže.

VIDEO: Zdeněk Zikmund před SportBiz live 17

Biz

"Jedním z důvodů bylo, že chyběla jednotící linka, bylo potřeba najít zastřešující značku, vytvořit brand, který by vše spojil. A to jak směrem dovnitř, do organizace, tak samozřejmě navenek," říká tiskový mluvčí Českého hokeje Zdeněk Zikmund. Více o tomto diskutovaném tématu se dozvíte na SportBiz live 17.

VIDEO: Marek Pakosta před SportBiz live 17

Biz

"Nechtěli jsme se při tvorbě nového brandu svazovat. Neměli jsme hned od začátku představu, jak bude vypadat naše nové logo. Šli jsme skutečně především po tom obsahu, po tom promítnout, co je pro náš sport důležité," říká předseda Český volejbalu Marek Pakosta. Zajímají vás podrobností procesu rebrandingu Českého volejbalu? Pak doražte na SportBiz live 17.

VIDEO: Alan Záruba před SportBiz live 17

Biz

"Pokud změníte něco, na co jsou lidé zvyklí, ale co z hlediska vizuální úrovně nemusí být zrovna povedený systém, jste nemilosrdně odsouzen k velmi negativním komentářům. Ale každá taková negativní vlna se jednou přehrne," říká Alan Záruba, kreativní ředitel skupiny Nova a TV Markíza.

Slavné UFC poprvé v Praze

Biz | UFC

Listopad 1993, Denver v Coloradu, show začíná. Právě tehdy odstartoval svou pouť jeden z nejúspěšnějších aktuálních sportovních produktů vůbec – Ultimate Fighting Championship (UFC). Únor 2019, pražská O2 arena, UFC se blíží k pětistovce galavečerů a poprvé v historii zavítalo i do české metropole. Jak Češi jako fanoušci MMA obstáli? A co jim vlastně tato ojedinělá událost nabídla?

Český squash má novou tvář: letící míček má symbolizovat...

Biz

Česká asociace squashe připravila nové logo a vizuální identitu pro svoji veřejnou komunikaci. Specifický míček se dvěma tečkami a trajektorií letu má symbolizovat úspěchy nastupující mladé generace hráčů. A jasně sdělit, že ze squashe se stává populárnější sport, který má ambice dostat se na olympijské hry. „Logo je moderní, jednoduché a dynamické, což přesně vystihuje charakteristiku tohoto sportu,“ uvedl Tomáš Cvikl, předseda České asociace squashe.


Nejčtenější

Doteď jsme měli jen logo, teď máme identitu, říká Kamil Veselý

2Score hledá posilu na pozici Social media specialist

Soukromý: 5 kroků pro úspěšný sportovní sponzoring

Soukromý: Nejnudnější sport na světě. Opravdu?


SportBiz newsletter

Odebírejte novinky plné sportovního marketingu




Děkujeme za Váš email.