Otevřít menu Zavřít menu

zprávy

RESET

Evropský šampionát s čínskou příchutí

Fotbal

Že jsou partnery velkých sportovních akcí v Evropě americké nápojové giganty a fastfoody, blízkovýchodní aerolinky nebo ruští exportéři plynu, jsme zvyklí. V posledních letech ale můžeme na bannerech a mantinelech čím dál častěji vidět loga čínských firem, často mladých a dynamických, technologických nováčků na evropském trhu. UEFA EURO 2020 v tomto ohledu není výjimkou. Z celkem dvanácti oficiálních partnerů jsou z Číny čtyři.

Lidé se na běžecké závody vrátí kvůli zážitkům

Nazout boty a jít… Nic víc k tomu nepotřebujete, ani parťáka. Běhat můžete jít téměř kdekoli a kdykoli. Dostupnost a svoboda udělaly z běhání fenomén poslední dekády. A právě díky těmto dvěma zásadním charakteristikám si svou popularitu udrželo i v době pandemie koronaviru. Každá krize obvykle přináší i něco pozitivního, v tomto případě vygenerovala nové běžce a propagátory běhání a organizátory závodů přinutila k flexibilitě a inovativním aktivitám.

Jiné hokejové MS: Izolovaní hráči, prázdné tribuny a přísná...

Hokej

V roce 2020 bylo hokejové mistrovství světa kvůli koronavirové pandemii zrušeno, letos proběhlo v lotyšské Rize za přísných hygienických opatření a téměř bez diváků. Jak moc jiné bylo pro novináře, kteří byli po většinu zápasů v hledišti osamoceni a vůbec nepřišli do přímého kontaktu s hráči a trenéry, prozradil Pavel Kuba ze serveru hokej.cz.

Oficiální songy šampionátů a týmové hymny: Z některých jsou...

Biz | Fotbal | Hokej

Z některých jsou i roky po vydání hitovky, jiné upadly v zapomnění. Pojďme si připomenout některé oficiální hymny fotbalových či hokejových šampionátů a songy, které měly hnát jednotlivé týmy ke zlatým medailím. Které se povedly a které jsou naopak propadák?

Z Poličky do Tokia. Lezecké boty Ocún budou mít olympijskou...

Interview | Olympijské hry

Sportovní lezení se na olympiádě letos přestaví vůbec poprvé. Historický milník zažije v Tokiu také česká firma Ocún. V jejich lezeckých botách, vyvinutých a vyrobených v Čechách, bude startovat americká reprezentantka Kyra Condie. Co to pro společnost znamená a podle čeho si vůbec vybírá své ambasadory? Zeptali jsme se Jakuba Hendrycha, marketingového managera značky.

Hokejová sezona ve stínu pandemie. Před prázdnými tribunami, ale...

Biz | Hokej

Jaká byla hokejová sezona 2020/2021, která se odehrála téměř celá bez diváků a za přísných hygienických opatření? A bylo ve hře, že by se bez příjmů ze vstupného nepokračovalo? Úskalí nejvyšší hokejové soutěže probíhající ve stínu koronavirové pandemie nám přiblížili ředitel TELH Josef Řezníček a Jana Obermajerová, generální ředitelka marketingového partnera BPA.

Hokejová sezona ve stínu pandemie. Jak se s ní popasovali Bílí...

Biz | Hokej

Loni byla nejvyšší česká hokejová soutěž poprvé od roku 1945 bez mistra a pandemie koronaviru výrazně poznamenala i následující, před několika dny skončený ročník. Ten se odehrál téměř celý před prázdnými tribunami a za přísných hygienických opatření. Jak se s novou výzvou popasovali u Bílých Tygrů Liberec? To pro SportBiz popsal marketingový manažer vicemistrů Dominik Jakubec.

Formule 1 a stáje uzavřely před začátkem sezóny nová...

Kolotoč 72. sezóny mistrovství světa Formule 1 se už roztočil a zástupci týmů i majitelé značky F1, Liberty Media, si přejí zejména to, aby se jeho mechanismus nezadrhnul tak jako v minulém roce, kdy se pořadatelé a týmy museli popasovat se zrušenými závody, tribunami bez diváků, pozitivními testy pilotů na Covid-19… A hlavně s poklesem tržeb o 43 % oproti roku 2019, kdy překročily rekordní 2 miliardy dolarů, na 1,145 miliardy dolarů. Důležitou roli proto pro stáje i samotnou Formuli 1 letos hrají sponzoři a fakt, že i přes nestandardní okolnosti mají zájem být součástí onoho kolotoče.

Cvičí Češi online? Jóga, kickbox nebo kruháč doma v době...

Už více než rok s letně-podzimní přestávkou žijeme online, pracujeme online… a také cvičíme online. Vnitřní sportoviště byla uzavřená od března do května loňského roku a od října až doposud, podle posledního plánu rozvolňování to na brzké otevření pro skupinové lekce a tréninky nevypadá. Aby se sportovní studia, gymy nebo fitness centra udržela nad vodou, začalo mnoho z nich nabízet své služby alespoň online. Jak se to daří, jaký je zájem a nakolik jim to finančně pomůže udržet se nad vodou? Na to jsme se zeptali čtyř z nich.

Nedostatek jízdních kol trvá už rok. Proč a jaké jsou vyhlídky?

Cyklistika

Trh s koly, komponenty i cyklistickým oblečením dlouhodobě roste nejen v České republice, ale celosvětově. Pandemie koronaviru z nejrůznějších důvodů zájmu o cyklistiku významně napomohla a trh podrobila zatěžkávací zkoušce, která odhalila některé slabiny. Loni na jaře překvapil prodejny kol a cykloservisy obrovský zájem. Zájem přetrvává i na prahu letošní sezóny, překvapení se už nekoná, přesto jsou kola i komponenty stále nedostatkovým zbožím a čekací lhůty se šplhají ke dvanácti i více měsícům. Jak je to možné?

Manscaped: „Podpásovka“, která naverbovala ty největší...

Americký fotbal | Biz | Bojové sporty | Fotbal | Hokej | Rugby | UFC

Kampaně a reklamy na kosmetiku pro ženy na nás v médiích a na sociálních sítích útočí neustále, fotbalisté používající strojky s deseti břity nebo prohrabující si kštice bez lupů už jsou tu s námi také nějaký ten pátek. Značka Manscaped, která vyrábí vše pro „below-the-waist“ oblast, tedy zastřihovací strojky, hygienické potřeby a další doplňky pro muže, ovšem vtrhla na dosud poměrně neprobádané území s velkou vervou. A mezi jejími ambasadory nechybí sportovci a sportovní kluby známé po celém světě.

SportBiz Talks s Pavlem Pillárem

Podcast | SportBiz Talks

Sportbiz je vidět a nově už i slyšet. Zaposlouchejte se do našeho nového podcastu, ve kterém jsme si povídali s Pavlem Pillárem, ředitelem komunikace agentury Sport Invest, který v minulosti řídil například komunikaci české fotbalové reprezentace i plzeňské Viktorie.

Nové sběratelské kartičky mají úspěch i v online době

Fotbal | Interview

Kdo si myslí, že sběratelské kartičky jsou minulostí a v digitálním věku pro ně není prostor, ten se plete. Původně byli takového názoru i zástupci Ligové fotbalové asociace (LFA), z omylu je však vyvedli sami sběratelé a společnost vyrábějící a prodávající kartičky pro slovenské fanoušky. A tak vznikla po více než dvaceti letech nová kolekce fotbalových kartiček. Do prodeje šla letos v lednu. Původní obavy z malé poptávky se ihned rozplynuly. Kartičky FORTUNA:LIGY se rozprodaly v podstatě ještě dříve, než se vůbec objevily na pultech a sběratelé si je dnes čile vyměňují za několikanásobné částky.

Český tým okolo NFL: Od partičky nadšenců až do televizního...

Americký fotbal | Biz

Před sezonou 2020/2021 se přímé přenosy NFL přesunuly i s celým komentátorským týmem vedeným Jindřichem Rajchlem ze Sport TV na kanály Premier Sport a O2 TV Sport. Se změnou vysílatele přišlo hned několik novinek. K té největší došlo při play off, kdy se čeští fanoušci amerického fotbalu dočkali jednoho velkého milníku. Ve studiích O2 areny se poprvé v historii natáčela k přenosům i předzápasová analytická studia. Jak si populární zámořská soutěž vede v českém prostředí a jak se z partičky nadšenců do amerického fotbalu staly mediální tváře tohoto sportu?

Česko zažívá boom skialpinismu

Alpské lyžování

Skialpinismus je v Česku fenoménem posledních několik let. Rok co rok počet jeho vyznavačů pomalu narůstá, stále se však řadí spíše k okrajovým aktivitám. V letošní sezóně bylo ale všechno jinak. Striktní epidemická opatření včetně vypnutých vleků změnila sportovní návyky a masový zájem o skialpinismus v našich zeměpisných šířkách zaskočil všechny. Majitelé půjčoven lyží, prodejci i výrobci mluví o extrémní sezóně. Pohyb na čerstvém vzduchu a relativní volnost zlákaly v mimořádné situaci na kopce i ty, kteří by v běžné sezóně na poměrně náročnou aktivitu ani nepomysleli. A tak zatímco sjezdové lyže a vybavení na ně prodejcům na skladech zůstává, skialpových lyží je nedostatek, a to jak v obchodech, tak v půjčovnách.


Nejčtenější

Proč na Facebooku titulkovat videa a jak na to

Nejdůležitější je pustit správnou pasáž dobré písničky,...

Každého se nejdřív zeptám, proč zrovna sportovní marketing,...

Doteď jsme měli jen logo, teď máme identitu, říká Kamil Veselý


SportBiz newsletter

Odebírejte novinky plné sportovního marketingu




Děkujeme za Váš email.