Otevřít menu Zavřít menu

zprávy

Footballmania hledá stážistu

Práce

Chceš se podílet na fungování jednoho z nejvýznamnějších subjektů v oblasti sportovního merchandisingu? Společnost Footballmania hledá stážistu, který se cítí být ve sportu jako doma. Pozice je určená zejména pro vysokoškolské studenty, kteří hledají praxi, jsou hladoví po zkušenostech a informacích.

Ženský fotbal v Česku přepisoval rekordy!

Biz | Fotbal

Ačkoliv fotbalistky Slavie ve čtvrtfinálovém dvojzápase Ligy mistryň podlehly favorizovaném Bayernu Mnichov a mezi nejlepší čtyři celky neprošly, zapsaly se do historie českého sportu. Na první duel na stadionu v Edenu totiž dorazilo 6 882 diváků, kteří přepsali rekord v návštěvnosti klubového ženského fotbalového zápasu u nás! A navíc přispěli i k tomu, že vznikl jeden z nejemotivnějších pozápasových rozhovorů poslední doby.

Rebranding: Nový start

Biz

Rebranding se často pojí s příchodem nových spoluprací a partnerů do sportovních organizací. Nové směřování společnosti, jiná vize a positioning, a také nově uzavřená sponzorství stojí často za vizuálními změnami značek. My jsme se na některé z nich podívali blíže.

VIDEO: Zdeněk Zikmund před SportBiz live 17

Biz

"Jedním z důvodů bylo, že chyběla jednotící linka, bylo potřeba najít zastřešující značku, vytvořit brand, který by vše spojil. A to jak směrem dovnitř, do organizace, tak samozřejmě navenek," říká tiskový mluvčí Českého hokeje Zdeněk Zikmund. Více o tomto diskutovaném tématu se dozvíte na SportBiz live 17.

VIDEO: Marek Pakosta před SportBiz live 17

Biz

"Nechtěli jsme se při tvorbě nového brandu svazovat. Neměli jsme hned od začátku představu, jak bude vypadat naše nové logo. Šli jsme skutečně především po tom obsahu, po tom promítnout, co je pro náš sport důležité," říká předseda Český volejbalu Marek Pakosta. Zajímají vás podrobností procesu rebrandingu Českého volejbalu? Pak doražte na SportBiz live 17.

VIDEO: Alan Záruba před SportBiz live 17

Biz

"Pokud změníte něco, na co jsou lidé zvyklí, ale co z hlediska vizuální úrovně nemusí být zrovna povedený systém, jste nemilosrdně odsouzen k velmi negativním komentářům. Ale každá taková negativní vlna se jednou přehrne," říká Alan Záruba, kreativní ředitel skupiny Nova a TV Markíza.

Slavné UFC poprvé v Praze

Biz | UFC

Listopad 1993, Denver v Coloradu, show začíná. Právě tehdy odstartoval svou pouť jeden z nejúspěšnějších aktuálních sportovních produktů vůbec – Ultimate Fighting Championship (UFC). Únor 2019, pražská O2 arena, UFC se blíží k pětistovce galavečerů a poprvé v historii zavítalo i do české metropole. Jak Češi jako fanoušci MMA obstáli? A co jim vlastně tato ojedinělá událost nabídla?

Český squash má novou tvář: letící míček má symbolizovat...

Biz

Česká asociace squashe připravila nové logo a vizuální identitu pro svoji veřejnou komunikaci. Specifický míček se dvěma tečkami a trajektorií letu má symbolizovat úspěchy nastupující mladé generace hráčů. A jasně sdělit, že ze squashe se stává populárnější sport, který má ambice dostat se na olympijské hry. „Logo je moderní, jednoduché a dynamické, což přesně vystihuje charakteristiku tohoto sportu,“ uvedl Tomáš Cvikl, předseda České asociace squashe.

VIDEO: Tomáš Janča před SportBiz live 17

Biz

"Jsem rád, že takové organizace, jako jsou Český hokej a Český volejbal, se odhodlaly k tak velkému kroku a věřím, že jsme jim trochu té odvahy dodali i my," říká bývalý člen VV Českého florbalu Tomáš Janča. Nejen o rebrandingu Českého florbalu se více dozvíte na SportBiz live 17.

2Score: Stáž v grafickém oddělení

Nezařazené

Sportovně-marketingová agentura 2Score vypisuje stážový program. Zajímáš se o sportovní marketing? Jsi samostatný, chceš rozvíjet své grafické schopnosti, učit se novým věcem a podílet se na výstupech nejsledovanějších soutěží a sportovních subjektů u nás? Pak hledáme právě tebe!

Prague Playoffs 2018 má za sebou povedenou premiéru

Parkur

Premiéra největší světové akce v parkurovém skákání Global Champions Prague PlayOffs 2018 proměnila v uplynulých dnech českou metropoli v centrum světového parkuru. Galashow ovládli Australanka Edwina Topsová-Alexanderová, která jako jediná žena ve startovním poli triumfovala v hlavní individuální soutěži Longines Global Champions Tour Super Grand Prix, a jezdci Madrid in Motion jako šampioni týmové soutěže Global Champions League Super Cup.

Historie hokeje v audiovizuální podobě na internetu

Hokej

V roce 2015 byla slavnostně otevřena Síň slávy českého hokeje. Její návštěvníci zde naleznou mimo jiné i mnoho historických artefaktů a dobových materiálů. U příležitosti 110. výročí Českého hokeje vznikla nyní též audiovizuální internetová časová osa věnovaná nejvýznamnějším milníkům z pohledu dosavadní historie českého, resp. československého hokeje. Již od listopadu se mohou různé generace hokejových fanoušků vrátit do minulosti na internetovém odkazu 110ceskyhokej.cz. Postačí jim k tomu jen počítač, tablet či chytrý telefon s internetovým připojením.

Prague Raptors Footbal Club: Posila do administrativního týmu

Biz

Jsme Prague Raptors Football Club, multikulturní tým, složený z hráčů z více než 30 zemí světa. Náš klub je různorodý a inkluzivní. Vítáme u nás hráče, zaměstnance, partnery a podporu ze všech národností, náboženství, pohlaví a sexuální orientace.

Zaujmout během pěti minut. Přichází Give me 5!

Biz

Ve čtvrtek 27. září se v Praze uskuteční premiérové networkingové setkání Give me 5 Sports, jehož pořadatelem je agentura Event Architects, kterou vede Zdeněk Rak, bývalý ředitel celosvětové letecké série Red Bull Air Race.

SportBiz live 16. Práce se sportovním fanouškem

Biz

SportBiz live je opět tady a jeho celkově 16. pokračování tentokrát nabídne opět zajímavé téma a kvalitní sestavu hostů. Druhé setkání v roce 2018 bude znovu hostit pražský Braunův dům, který přivítá hosty z řad zástupců klubového managementu, jenž se s návštěvníky podělí o svůj pohled na práci se sportovním fanouškem. Diskuzi povede moderátor zápasů fotbalové Sparty, Zdeněk Novotný, a samozřejmě nebude chybět ani tradiční neformální networking.

Každého se nejdřív zeptám, proč zrovna sportovní marketing,...

Biz | Interview

Je absolventem Managemetu sportu na Fakultě tělesné výchovy a sportu na Karlově univerzitě, po studiích se však nerozhodl vydat obvyklou cestou marketéra, ale jako pedagog předává své znalosti oboru dalším. Co jej k tomuto rozhodnutí vedlo a jak vnímá současného studenta sportovního marketingu?  O tom jsme si povídali s Josefem Voráčkem.


Nejčtenější

Proč na Facebooku titulkovat videa a jak na to

Nejdůležitější je pustit správnou pasáž dobré písničky,...

Doteď jsme měli jen logo, teď máme identitu, říká Kamil Veselý

Každého se nejdřív zeptám, proč zrovna sportovní marketing,...


SportBiz newsletter

Odebírejte novinky plné sportovního marketingu




Děkujeme za Váš email.