Otevřít menu Zavřít menu

zprávy

Footballmania hledá stážistu

Práce

Chceš se podílet na fungování jednoho z nejvýznamnějších subjektů v oblasti sportovního merchandisingu? Společnost Footballmania hledá stážistu, který se cítí být ve sportu jako doma. Pozice je určená zejména pro vysokoškolské studenty, kteří hledají praxi, jsou hladoví po zkušenostech a informacích.

V hledišti – Italská tradice ve špíně a zimě

Analýzy | Fotbal

Návštěva stadionu je stále tím nejvíce formujícím zážitkem pro sportovního fanoušku. SportBiz se velmi často věnuje sportovnímu marketingu online. Je čas to změnit. Počínaje tímto článkem, budete na SportBiz nacházet také nepravidelné reportáže z návštěvy sportovních událostí v různých zemích a různých sportech.

Zprávy ze světa sportovního byznysu: Puma, Nike, NFL a Londýn 2012

Biz

Zatímco na globální úrovni svádí Nike se značkou Adidas, v Africe je jeho největším fotbalovým protivníkem Puma. Ta v posledních letech zcela zřetelně zacílila na rozvíjející se africký trh, a to již před mistrovstvím světa v JAR.

Sbírat fandy se vyplatí na stadionu i u počítače

Interview

Hospodářské noviny věnovaly minulý docela velký prostor situaci v českém hokeji. Byl jsem osloven, aby se k tomu vyjádřil v krátkém rozhovoru. Nakonec to není jen úplně o hokeji, ale spíše o celém českém sportovním marketingu. Uvnitř naleznete celý rozhovor.

6 důvodů, proč má Tomáš Berdych nejlepší facebookový profil z...

Analýzy | Tenis

Málokterý sportovec působí tak ambivalentně jako Tomáš Berdych. Zatímco při interakci s novináři budí občas odtažitý a nucený dojem, na internetu je to úplně jiný příběh. Jeho facebookový profil je objektivně tím nejlepším, co najdeme mezi českými sportovci. Tento článek přináší šest konkrétních tipů, jak komunikovat na Facebooku jako Tomáš Berdych.

Jak zvýšit marketingovou hodnotu sportovce – úvod do práce...

Analýzy

Základním zdrojem příjmů sportovců jsou odměny za jejich výkony. Ti nejlepší profesionální sportovci však systematicky budují i další, neméně důležitý zdroj svého bohatství. Tím jsou příjmy ze sponzorských smluv. Osvědčenou cestou, jak toto rozvíjet je systematická práce se značkou sportovce. V čem to spočívá? Co mají společného úspěšné značky? Jaké jsou naopak nejčastější chyby? Přečtěte si úvod dvojdílné minisérie o brandingu sportovců, který obsahuje reálné příklady ze světového i českého sportu.

Zprávy ze světa sportovního byznysu: FIFA a MS ve fotbale, UEFA a...

Biz

Fotbalový fanoušek bez piva je jako ryba bez vody. Podobně na suchu by se však mohla ocitnout i FIFA, která svůj výstavní produkt, mistrovství světa, pravidelně spojuje s velkou globální pivní značkou. Zákaz konzumace piva na stadionu by velmi výrazně zahýbal ekonomikou šampionátu. Proto FIFA nedávno docela silně zatlačila na brazilské pořadatele mistrovství světa ve fotbale 2014. Požaduje po nich, aby svým hlasem urychlili schválení domácí legislativy umožňující prodej piva na stadionech během tohoto šampionátu.

HC Sparta Praha: Tisíc příběhů, jeden klub

Analýzy | Hokej

Pokud chcete dekódovat DNA sportovního klubu, podívejte se do jeho historie. Okolnosti vzniku klubu, první úspěchy, pády a vzlety, tituly i porážky, největší rivality, atmosféra na stadionu, velké i malé hvězdy či chvíle, na které je lepší zapomenout. Všechny tyto momenty společně budují v myslích fanoušků to, co se nazývá značkou klubu. Hokejová Sparta se v aktuální kampani rozhodla najít nejzajímavější fanouškovský příběh. Jak na to šla a jak dobře to udělala?

Zprávy ze světa sportovního byznysu: ČT4, nová fotbalová liga v...

Biz

Lidové noviny si včera všimly zajímavé skutečnosti ve fungování sportovního kanálu ČT4. Ten za poslední půlrok již potřetí nabídnul svým divákům třetí přímý přenos, jehož náklady z větší části zaplatila třetí osoba.

Zprávy ze světa sportovního byznysu: Globální sportovní trh, AS...

Biz

Příspěvek o globálním trhu se sportem může znít nudně, ale poskytuje zajímavé indicie pro to, jak se bude vyvíjet sportovní byznys v blízké budoucnosti.  Globální sportovní trh má v příštích pěti letech vzrůst o více než 145 miliard dolarů. Sport má tak do roku 2017 vzrůst o třicetinásobek tržeb letní a zimní olympiády dohromady. To tvrdí nová studie poradenské a auditorské firmy PwC.

Proč jsou Sparta, Slovácko a Viktoria Plzeň tři kluby, které...

Analýzy | Fotbal

Marketingová komunikace sportovních klubů by se měla vždy a bez výjimky točit kolem fanoušků klubu – těch stávajících i těch potenciálních. Fanoušci klubu jsou jeho zákazníky a jsou klíčovém zdrojem klubových příjmů, ať již přímo nebo přes prostředníky (jako např. média). Které kluby Gambrinus ligy umí nejlépe přitáhnout fanoušky, a to jak na stadionu, tak i v online prostředí?

Zprávy ze světa sportovního byznysu: NFL, Gazprom, David Beckham a...

Biz

Americká NFL si zajistila rekordní příjem z prodeje svých televizních práv a pořádně podtrhla svůj status nejbohatší světové sportovní ligy. NFL nejprve obnovila smlouvu s kabelovou sportovní stanicí ESPN, která soutěži ročně přinese 1,9 miliardy dolarů, což je nárůst o 43 procent v porovnání s předchozím kontraktem. Pak si NFL zajistila 1 miliardu ročně od DirecTV, jež umožňuje fanouškům shlédnout jakýkoliv zápas kola dle jejich vlastní volby.

Proč nemá NBA stále vyhráno?

Analýzy | Basketbal

O konci stávky v NBA toho už bylo napsáno spoustu. I přesto si stojí za to si shrnout některé méně komentované okolnosti dohody mezi vlastníky klubů a představiteli hráčské unie. Liga byla sice pro letošek zachráněna, ale hlavní problém zůstal.

Budoucnost extraligy ledního hokeje

Analýzy | Hokej

Plány na opětovné propojení ligového hokeje v Česku a na Slovensku prozatím vzaly za své. Asociace profesionálních klubů vetovala možnost rozšíření o české extraligy o HC Slovan Bratislava a HC Košice. Jejím hlavním argumentem je nejistota ohledně financování hokejové extraligy a nepříliš příznivé vyhlídky celé ekonomiky. Je to správné rozhodnutí? A co by vlastně hokejová Asociace profesionálních klubů měla dělat?

Nový seriál: Ten nejlepší digitální marketing v současném...

Analýzy

Sportovní kluby nemají na vybranou. Doba se změnila. Pokud chtějí myslet na peněženky sportovních fanoušků, musí jim jít naproti jako ještě nikdy předtím. Ale jak na to? Co to znamená? Nový seriál o digitálním marketingu představí deset nejlepších inspirací z digitálního marketingu ve světě. Toto je jeho úvod.

Aktivace olympijského sponzoringu: Visa

Analýzy | Olympijské hry

Platební kartu Visa má v peněžence téměř každý. To však nepřekvapuje - Visa je totiž provozovatelem největší světové sítě pro bezhotovostní platby. Jedno euro z osmi projde v bezhotovostních transakcích právě přes terminály Visa. Olympijským partnerem je Visa již kulatých 25 let, na olympidádě se poprvé objevila v roce 1988 v Soulu. Jakým způsobem toto své partnerství Visa aktivuje před Londýnem 2012?


Nejčtenější

Proč na Facebooku titulkovat videa a jak na to

Nejdůležitější je pustit správnou pasáž dobré písničky,...

Každého se nejdřív zeptám, proč zrovna sportovní marketing,...

Doteď jsme měli jen logo, teď máme identitu, říká Kamil Veselý


SportBiz newsletter

Odebírejte novinky plné sportovního marketingu




Děkujeme za Váš email.