Otevřít menu Zavřít menu

zprávy

Hvězdy NHL na olympiádě – všechno může být ještě jinak

Hokej | Olympijské hry

Když hráči NHL podepsali v roce 2020 novou kolektivní smlouvu, dosáhli velkého úspěchu. Vedení ligy souhlasilo s tím, že hráčům umožní účast na olympijských hrách 2022 v Pekingu a 2026 v Cortině d’Ampezzo. Nicméně tato kolektivní smlouva obsahuje také klauzuli, že NHL a její hráčská asociace (NHLPA) musí dosáhnout dohody s Mezinárodní federací ledního hokeje (IIHF) a Mezinárodním olympijským výborem (MOV). A takové rozhovory nejsou nikdy snadné. Nakonec se ale čtyři strany začátkem září dohodly. I když to ještě nutně neznamená, že NHL olympijskou přestávku v únoru příštího roku opravdu vyhlásí.

Průvodce televizními právy pro fotbalového fanouška

Fotbal

Kde sledovat český fotbal, evropské ligové soutěže nebo Ligu mistrů? Hra s vysílacími právy se před sezonou 2021/2022 pořádně promíchala, vznikly dokonce úplně nové kanály, o které se často dělí několik vysílatelů. Jak to tedy aktuálně vypadá na českém televizním rybníčku?

S některými sporty se seznamuju v průběhu přenosu, říká...

Interview

Každý opravdový sportovní fanoušek tuhle situaci zná. V televizi běží živý přenos z mistrovství světa, olympijských her nebo jiného důležitého sportovního klání, ale on ho nemůže z nejrůznějších důvodů sledovat. Pak nezbývá, než zapnout rádio, nejčastěji v autě nebo v práci, a spoléhat na výřečnost reportéra a jeho schopnost podat pravdivý a ucelený obrázek o závodu nebo zápasu. Pokud fanoušek naladí Český rozhlas, s největší pravděpodobností uslyší pohotový komentář – při hokeji doslova kanonádu slov – Františka Kuny, redaktora a sportovního komentátora Radiožurnálu Sport. A právě s ním nahlížíme pod pokličku jedné z nejtěžších disciplín v rámci sdělovacích prostředků, komentování živých sportovních přenosů pro rádio. 

Spor o duhu, poklekávání a další politická gesta na vrcholných...

Biz

Měl by sport být čistě apolitický, nebo by se měl i vzhledem k velkému společenskému dosahu k politickým či lidskoprávním problémům a diskriminaci vyjadřovat? A je vůbec reálné se tomu v dnešní době vyhnout? V posledních týdnech došlo k prolnutí sportovního světa s touto problematikou na fotbalovém Euru, k politickým gestům sportovců či sportovních týmů ale docházelo i v minulosti a pro příklad nám stačí zabrousit do Československa v období po srpnové okupaci.

Evropský šampionát s čínskou příchutí

Fotbal

Že jsou partnery velkých sportovních akcí v Evropě americké nápojové giganty a fastfoody, blízkovýchodní aerolinky nebo ruští exportéři plynu, jsme zvyklí. V posledních letech ale můžeme na bannerech a mantinelech čím dál častěji vidět loga čínských firem, často mladých a dynamických, technologických nováčků na evropském trhu. UEFA EURO 2020 v tomto ohledu není výjimkou. Z celkem dvanácti oficiálních partnerů jsou z Číny čtyři.

Lidé se na běžecké závody vrátí kvůli zážitkům

Nazout boty a jít… Nic víc k tomu nepotřebujete, ani parťáka. Běhat můžete jít téměř kdekoli a kdykoli. Dostupnost a svoboda udělaly z běhání fenomén poslední dekády. A právě díky těmto dvěma zásadním charakteristikám si svou popularitu udrželo i v době pandemie koronaviru. Každá krize obvykle přináší i něco pozitivního, v tomto případě vygenerovala nové běžce a propagátory běhání a organizátory závodů přinutila k flexibilitě a inovativním aktivitám.

Jiné hokejové MS: Izolovaní hráči, prázdné tribuny a přísná...

Hokej

V roce 2020 bylo hokejové mistrovství světa kvůli koronavirové pandemii zrušeno, letos proběhlo v lotyšské Rize za přísných hygienických opatření a téměř bez diváků. Jak moc jiné bylo pro novináře, kteří byli po většinu zápasů v hledišti osamoceni a vůbec nepřišli do přímého kontaktu s hráči a trenéry, prozradil Pavel Kuba ze serveru hokej.cz.

Oficiální songy šampionátů a týmové hymny: Z některých jsou...

Biz | Fotbal | Hokej

Z některých jsou i roky po vydání hitovky, jiné upadly v zapomnění. Pojďme si připomenout některé oficiální hymny fotbalových či hokejových šampionátů a songy, které měly hnát jednotlivé týmy ke zlatým medailím. Které se povedly a které jsou naopak propadák?

Z Poličky do Tokia. Lezecké boty Ocún budou mít olympijskou...

Interview | Olympijské hry

Sportovní lezení se na olympiádě letos přestaví vůbec poprvé. Historický milník zažije v Tokiu také česká firma Ocún. V jejich lezeckých botách, vyvinutých a vyrobených v Čechách, bude startovat americká reprezentantka Kyra Condie. Co to pro společnost znamená a podle čeho si vůbec vybírá své ambasadory? Zeptali jsme se Jakuba Hendrycha, marketingového managera značky.

Hokejová sezona ve stínu pandemie. Před prázdnými tribunami, ale...

Biz | Hokej

Jaká byla hokejová sezona 2020/2021, která se odehrála téměř celá bez diváků a za přísných hygienických opatření? A bylo ve hře, že by se bez příjmů ze vstupného nepokračovalo? Úskalí nejvyšší hokejové soutěže probíhající ve stínu koronavirové pandemie nám přiblížili ředitel TELH Josef Řezníček a Jana Obermajerová, generální ředitelka marketingového partnera BPA.

Hokejová sezona ve stínu pandemie. Jak se s ní popasovali Bílí...

Biz | Hokej

Loni byla nejvyšší česká hokejová soutěž poprvé od roku 1945 bez mistra a pandemie koronaviru výrazně poznamenala i následující, před několika dny skončený ročník. Ten se odehrál téměř celý před prázdnými tribunami a za přísných hygienických opatření. Jak se s novou výzvou popasovali u Bílých Tygrů Liberec? To pro SportBiz popsal marketingový manažer vicemistrů Dominik Jakubec.

Formule 1 a stáje uzavřely před začátkem sezóny nová...

Kolotoč 72. sezóny mistrovství světa Formule 1 se už roztočil a zástupci týmů i majitelé značky F1, Liberty Media, si přejí zejména to, aby se jeho mechanismus nezadrhnul tak jako v minulém roce, kdy se pořadatelé a týmy museli popasovat se zrušenými závody, tribunami bez diváků, pozitivními testy pilotů na Covid-19… A hlavně s poklesem tržeb o 43 % oproti roku 2019, kdy překročily rekordní 2 miliardy dolarů, na 1,145 miliardy dolarů. Důležitou roli proto pro stáje i samotnou Formuli 1 letos hrají sponzoři a fakt, že i přes nestandardní okolnosti mají zájem být součástí onoho kolotoče.

Cvičí Češi online? Jóga, kickbox nebo kruháč doma v době...

Už více než rok s letně-podzimní přestávkou žijeme online, pracujeme online… a také cvičíme online. Vnitřní sportoviště byla uzavřená od března do května loňského roku a od října až doposud, podle posledního plánu rozvolňování to na brzké otevření pro skupinové lekce a tréninky nevypadá. Aby se sportovní studia, gymy nebo fitness centra udržela nad vodou, začalo mnoho z nich nabízet své služby alespoň online. Jak se to daří, jaký je zájem a nakolik jim to finančně pomůže udržet se nad vodou? Na to jsme se zeptali čtyř z nich.

Nedostatek jízdních kol trvá už rok. Proč a jaké jsou vyhlídky?

Cyklistika

Trh s koly, komponenty i cyklistickým oblečením dlouhodobě roste nejen v České republice, ale celosvětově. Pandemie koronaviru z nejrůznějších důvodů zájmu o cyklistiku významně napomohla a trh podrobila zatěžkávací zkoušce, která odhalila některé slabiny. Loni na jaře překvapil prodejny kol a cykloservisy obrovský zájem. Zájem přetrvává i na prahu letošní sezóny, překvapení se už nekoná, přesto jsou kola i komponenty stále nedostatkovým zbožím a čekací lhůty se šplhají ke dvanácti i více měsícům. Jak je to možné?

Manscaped: „Podpásovka“, která naverbovala ty největší...

Americký fotbal | Biz | Bojové sporty | Fotbal | Hokej | Rugby | UFC

Kampaně a reklamy na kosmetiku pro ženy na nás v médiích a na sociálních sítích útočí neustále, fotbalisté používající strojky s deseti břity nebo prohrabující si kštice bez lupů už jsou tu s námi také nějaký ten pátek. Značka Manscaped, která vyrábí vše pro „below-the-waist“ oblast, tedy zastřihovací strojky, hygienické potřeby a další doplňky pro muže, ovšem vtrhla na dosud poměrně neprobádané území s velkou vervou. A mezi jejími ambasadory nechybí sportovci a sportovní kluby známé po celém světě.


Nejčtenější

Doteď jsme měli jen logo, teď máme identitu, říká Kamil Veselý

2Score hledá posilu na pozici Social media specialist

Soukromý: 5 kroků pro úspěšný sportovní sponzoring

Soukromý: Nejnudnější sport na světě. Opravdu?


SportBiz newsletter

Odebírejte novinky plné sportovního marketingu




Děkujeme za Váš email.