Otevřít menu Zavřít menu

zprávy

Footballmania hledá stážistu

Práce

Chceš se podílet na fungování jednoho z nejvýznamnějších subjektů v oblasti sportovního merchandisingu? Společnost Footballmania hledá stážistu, který se cítí být ve sportu jako doma. Pozice je určená zejména pro vysokoškolské studenty, kteří hledají praxi, jsou hladoví po zkušenostech a informacích.

PRÁCE VE SPORTU: 2SCORE HLEDÁ POSILU NA POZICI KAMERAMAN/STŘIHAČ

Biz

Chceš se podílet na produkci video obsahu pro nejvýznamnější české sportovní subjekty? Nevadí ti čas od času obětovat víkend, někdy si přivstat nebo naopak protáhnout pracovní den? Sportovně-marketingová agentura 2Score hledá posilu do svého týmu kameramanů a střihačů.

Hvězdy NHL na olympiádě – všechno může být ještě jinak

Hokej | Olympijské hry

Když hráči NHL podepsali v roce 2020 novou kolektivní smlouvu, dosáhli velkého úspěchu. Vedení ligy souhlasilo s tím, že hráčům umožní účast na olympijských hrách 2022 v Pekingu a 2026 v Cortině d’Ampezzo. Nicméně tato kolektivní smlouva obsahuje také klauzuli, že NHL a její hráčská asociace (NHLPA) musí dosáhnout dohody s Mezinárodní federací ledního hokeje (IIHF) a Mezinárodním olympijským výborem (MOV). A takové rozhovory nejsou nikdy snadné. Nakonec se ale čtyři strany začátkem září dohodly. I když to ještě nutně neznamená, že NHL olympijskou přestávku v únoru příštího roku opravdu vyhlásí.

Hledáme zkušeného projekťáka do 2Score!

Práce

Máš prokazatelné zkušenosti s marketingem a projektovým managementem? Je pro tebe sport koníčkem č. 1 a máš přehled o sportovním dění? Umíš si efektivně zorganizovat svůj pracovní čas? Je na tebe spoleh a dokážeš táhnout za jeden provaz?

Průvodce televizními právy pro fotbalového fanouška

Fotbal

Kde sledovat český fotbal, evropské ligové soutěže nebo Ligu mistrů? Hra s vysílacími právy se před sezonou 2021/2022 pořádně promíchala, vznikly dokonce úplně nové kanály, o které se často dělí několik vysílatelů. Jak to tedy aktuálně vypadá na českém televizním rybníčku?

Footballmania posiluje! Chceš se stát součástí jejího týmu?

Práce

Máš rád sport? Hledáš práci, která tě bude bavit? Chceš být součástí jednoho z nejvýznamnějších subjektů v oblasti sportovního merchandisingu? Chceš pracovat v prostředí největších tuzemských sportovních klubů? Jsme Footballmania - specialisté na merch a provozovatelé několika sportovních fanshopů v Česku. Staň se součástí našeho týmu!

S některými sporty se seznamuju v průběhu přenosu, říká...

Interview

Každý opravdový sportovní fanoušek tuhle situaci zná. V televizi běží živý přenos z mistrovství světa, olympijských her nebo jiného důležitého sportovního klání, ale on ho nemůže z nejrůznějších důvodů sledovat. Pak nezbývá, než zapnout rádio, nejčastěji v autě nebo v práci, a spoléhat na výřečnost reportéra a jeho schopnost podat pravdivý a ucelený obrázek o závodu nebo zápasu. Pokud fanoušek naladí Český rozhlas, s největší pravděpodobností uslyší pohotový komentář – při hokeji doslova kanonádu slov – Františka Kuny, redaktora a sportovního komentátora Radiožurnálu Sport. A právě s ním nahlížíme pod pokličku jedné z nejtěžších disciplín v rámci sdělovacích prostředků, komentování živých sportovních přenosů pro rádio. 

Nastartuj svou kariéru ve sportovním marketingu! Hledáme...

Práce

Je pro tebe sport koníčkem č. 1 a máš o něm přehled? Nejsi lenoch ani morous? Nevadí ti čas od času obětovat víkend, někdy si přivstat nebo naopak do večera protáhnout pracovní den? Nevadí ti občasná manuální práce? A hlavně – máš chuť a energii dát do toho všechno a udělat tak první velký krok ve své kariéře v oblasti sportovního marketingu?

Spor o duhu, poklekávání a další politická gesta na vrcholných...

Biz

Měl by sport být čistě apolitický, nebo by se měl i vzhledem k velkému společenskému dosahu k politickým či lidskoprávním problémům a diskriminaci vyjadřovat? A je vůbec reálné se tomu v dnešní době vyhnout? V posledních týdnech došlo k prolnutí sportovního světa s touto problematikou na fotbalovém Euru, k politickým gestům sportovců či sportovních týmů ale docházelo i v minulosti a pro příklad nám stačí zabrousit do Československa v období po srpnové okupaci.

Evropský šampionát s čínskou příchutí

Fotbal

Že jsou partnery velkých sportovních akcí v Evropě americké nápojové giganty a fastfoody, blízkovýchodní aerolinky nebo ruští exportéři plynu, jsme zvyklí. V posledních letech ale můžeme na bannerech a mantinelech čím dál častěji vidět loga čínských firem, často mladých a dynamických, technologických nováčků na evropském trhu. UEFA EURO 2020 v tomto ohledu není výjimkou. Z celkem dvanácti oficiálních partnerů jsou z Číny čtyři.

Lidé se na běžecké závody vrátí kvůli zážitkům

Nazout boty a jít… Nic víc k tomu nepotřebujete, ani parťáka. Běhat můžete jít téměř kdekoli a kdykoli. Dostupnost a svoboda udělaly z běhání fenomén poslední dekády. A právě díky těmto dvěma zásadním charakteristikám si svou popularitu udrželo i v době pandemie koronaviru. Každá krize obvykle přináší i něco pozitivního, v tomto případě vygenerovala nové běžce a propagátory běhání a organizátory závodů přinutila k flexibilitě a inovativním aktivitám.

Jiné hokejové MS: Izolovaní hráči, prázdné tribuny a přísná...

Hokej

V roce 2020 bylo hokejové mistrovství světa kvůli koronavirové pandemii zrušeno, letos proběhlo v lotyšské Rize za přísných hygienických opatření a téměř bez diváků. Jak moc jiné bylo pro novináře, kteří byli po většinu zápasů v hledišti osamoceni a vůbec nepřišli do přímého kontaktu s hráči a trenéry, prozradil Pavel Kuba ze serveru hokej.cz.

Oficiální songy šampionátů a týmové hymny: Z některých jsou...

Biz | Fotbal | Hokej

.nadperex::before {content: "⏱ " "9. června 2021 9:00 | Čtení: 3 minuty";} Z některých jsou i roky po vydání hitovky, jiné upadly v zapomnění. Pojďme si připomenout některé oficiální hymny fotbalových či hokejových šampionátů a songy, které měly hnát jednotlivé týmy ke zlatým medailím. Které se povedly a které jsou naopak propadák?

Z Poličky do Tokia. Lezecké boty Ocún budou mít olympijskou...

Interview | Olympijské hry

Sportovní lezení se na olympiádě letos přestaví vůbec poprvé. Historický milník zažije v Tokiu také česká firma Ocún. V jejich lezeckých botách, vyvinutých a vyrobených v Čechách, bude startovat americká reprezentantka Kyra Condie. Co to pro společnost znamená a podle čeho si vůbec vybírá své ambasadory? Zeptali jsme se Jakuba Hendrycha, marketingového managera značky.

Hokejová sezona ve stínu pandemie. Před prázdnými tribunami, ale...

Biz | Hokej

Jaká byla hokejová sezona 2020/2021, která se odehrála téměř celá bez diváků a za přísných hygienických opatření? A bylo ve hře, že by se bez příjmů ze vstupného nepokračovalo? Úskalí nejvyšší hokejové soutěže probíhající ve stínu koronavirové pandemie nám přiblížili ředitel TELH Josef Řezníček a Jana Obermajerová, generální ředitelka marketingového partnera BPA.


Nejčtenější

Proč na Facebooku titulkovat videa a jak na to

Nejdůležitější je pustit správnou pasáž dobré písničky,...

Každého se nejdřív zeptám, proč zrovna sportovní marketing,...

Doteď jsme měli jen logo, teď máme identitu, říká Kamil Veselý


SportBiz newsletter

Odebírejte novinky plné sportovního marketingu




Děkujeme za Váš email.