Otevřít menu Zavřít menu

zprávy

RESET

V Praze proběhl první ročník sportovně-byznysové konference...

Biz

Přes 400 lidí ze světa sportu i byznysu se potkalo na konferenci Sport Alive, aby hledalo cesty jak lépe budovat, prezentovat a prodávat český a slovenský sport. Součástí konference bylo i vyhlášení Sport Alive Awards 2022.

Sport Alive Awards zveřejnili shortlist s 60 finalisty

Biz

Nové sportovně-byznysové ceny Sport Alive Awards 2022 zveřejnily svůj shortlist. Soutěží se v šesti kategoriích a vítězové budou oznámeni na říjnové konferenci Sport Alive 2022.

Nominace do Sport Alive Awards končí 15. září

Awards | Biz

S prvním ročníkem sportovně-byznysové konference Sport Alive zároveň vzniká tradice pravidelného každoročního vyhlašování nejlepších projektů v českém sportu – Sport Alive Awards.

Konference Sport Alive chce změnit myšlení lidí v českém sportu

Interview

První sportovně-byznysová konference v ČR Sport Alive 2022 slibuje přinést nápady a inspiraci k tomu, jak měřit, prezentovat a prodávat sport. O své zkušenosti s úspěšnými projekty se během jednoho dne podělí desítky inspirativních speakerů.

Jiří Vejražka vyrábí hokejové dresy pro Spartu i Třinec,...

Biz | Hokej

Pokud jste fanoušky hokejové Sparty, Třince, Plzně nebo Kladna, pravděpodobně máte doma dres, který vyrobila pod značkou Atletico rodinná firma Sportivo z Kralup nad Vltavou. Jak začala spolupráce se Spartou, která je pro jednatele Jiřího Vejražku srdeční záležitostí, jak probíhá výrobní proces a který dres je jeho nejoblíbenější?

Kliky, spacáky i přesnídávky. V čem podnikají čeští...

Úspěšní sportovci často už během své kariéry spojují své jméno s velkými nadnárodní firmami. Ke spolupráci si je vybírají zejména výrobci sportovního oblečení a obuvi, producenti kosmetiky a parfémů, elektroniky apod. Svou vlastní značku ale založí jen hrstka z nich.

Sport a válka. Jak se sportovní organizace postavily k ruským a...

Biz | Bojové sporty | Fotbal | Hokej | Tenis

Únorová invaze Ruska na území Ukrajiny a následný válečný konflikt samozřejmě ovlivnily i oblast sportu. Kromě rušení plánovaných sportovních akcí na ruském území se začala brzy řešit i účast ruských a běloruských sportovců na turnajích a v soutěžích. Jak se k nim postavily nejvýznamnější organizace a ligy?

Konference Sport Alive již letos v říjnu!

Biz

Letos na podzim se v Praze uskuteční první ročník sportovně-byznysové vzdělávací konference Sport Alive. Jejím cílem je propojit, edukovat a inspirovat český sport. Hlavní důraz bude kladen na zvýšení soběstačnosti českého sportu, a to prostřednictvím programu orientovaného na konkrétní příklady a návody na to, jak měřit, prezentovat a prodávat sport.

Bafuňářům zvoní hrana. Ondřej Syrový pomáhá digitalizovat...

Biz

České sportovní kluby žijí v minulosti a jsou stále zavalené hordami papírů a šanonů. Doba se ale posunula a s ní i možnosti, jak klub spravovat. Přítomnost v moderním prostředí mladého sportu umožnila Ondřeji Syrovému z eos media posunout vedení klubů do současného digitálního světa. S kolegy vyvinul službu ke kompletní správě a řízení klubů, která slouží i ke komunikaci se svěřenci a rodiči.

Svaz cyklistiky roztáčí pedály marketingu a komunikace

Cyklistika | Interview

Český svaz cyklistiky (ČSC) se loni vydal na vlastní náročnou tour. Obrazně řečeno, šlápl do pedálů a rozjel marketingový a píárový závod, jehož cílem je oslovit co nejvíce lidí a přitáhnout k jízdě na kole nové příznivce, ať už hobíky nebo třeba budoucí závodníky.

2Score hledá posilu na pozici Social media specialist

Práce

Chcete se podílet na komunikaci těch nejvýznamnějších českých sportovních subjektů na sociálních sítích, jako jsou například FORTUNA:LIGA či fotbalová reprezentace? Sportovně-marketingová agentura 2Score hledá posilu do svého týmu na pozici Social Media Specialist.

Vojtěch Šišma: Sportovní merchandising musí být skvěle...

Biz | Interview

Footballmania se věnuje sportovnímu merchi již druhou desítku let. Nyní se společnost začíná soustředit primárně na to, jak pomoci českému sportovnímu prostředí. Nejen o tom jsme si povídali se CEO společnosti, Vojtěchem Šišmou.

Nejsledovanější soutěží na sociálních sítích je NBA

Americký fotbal | Analýzy | Basketbal | Bojové sporty | Fotbal

Na základě analýzy, kterou začátkem roku provedla společnost KPMG, je NBA nejsledovanější sportovní soutěží na sociálních sítích. Na všech jejích kanálech ji sleduje 214 milionů fanoušků. NBA je těsně následována Ligou mistrů UEFA s 211,4 miliony sledujících, zatímco třetí La Liga jich má 140 milionů. Zajímavé je, že NBA má nejvyšší počet sledujících na Weibo a také na Youtube. Žebříček také poukazuje na dominanci fotbalu, protože z deseti sportovních soutěží jich je pět fotbalových.

Multimediální Peking. Když nemohli fanoušci na olympiádu,...

Biz | Olympijské hry

Únorové zimní olympijské hry v čínském Pekingu musely vzhledem ke koronavirové pandemii proběhnout bez účasti zahraničních diváků. A tak se pořadatelé rozhodli dostat olympijské hry k nim pomocí nejrůznějších inovativních vysílacích technologií, digitálními vychytávkami i prostřednictvím rekordní doby vysílání živých přenosů.

Nabídka práce: 2Score hledá posilu na pozici Graphic Designer

Práce

Věnuješ se grafickému designu? Orientuješ se v současných grafických trendech? Je pro tebe sport koníčkem?


Nejčtenější

Proč na Facebooku titulkovat videa a jak na to

Nejdůležitější je pustit správnou pasáž dobré písničky,...

Každého se nejdřív zeptám, proč zrovna sportovní marketing,...

Doteď jsme měli jen logo, teď máme identitu, říká Kamil Veselý


SportBiz newsletter

Odebírejte novinky plné sportovního marketingu




Děkujeme za Váš email.