Otevřít menu Zavřít menu

zprávy

RESET

Footballmania hledá stážistu

Práce

Chceš se podílet na fungování jednoho z nejvýznamnějších subjektů v oblasti sportovního merchandisingu? Společnost Footballmania hledá stážistu, který se cítí být ve sportu jako doma. Pozice je určená zejména pro vysokoškolské studenty, kteří hledají praxi, jsou hladoví po zkušenostech a informacích.

Hokejová sezona ve stínu pandemie. Jak se s ní popasovali Bílí...

Biz | Hokej

Loni byla nejvyšší česká hokejová soutěž poprvé od roku 1945 bez mistra a pandemie koronaviru výrazně poznamenala i následující, před několika dny skončený ročník. Ten se odehrál téměř celý před prázdnými tribunami a za přísných hygienických opatření. Jak se s novou výzvou popasovali u Bílých Tygrů Liberec? To pro SportBiz popsal marketingový manažer vicemistrů Dominik Jakubec.

Formule 1 a stáje uzavřely před začátkem sezóny nová...

Kolotoč 72. sezóny mistrovství světa Formule 1 se už roztočil a zástupci týmů i majitelé značky F1, Liberty Media, si přejí zejména to, aby se jeho mechanismus nezadrhnul tak jako v minulém roce, kdy se pořadatelé a týmy museli popasovat se zrušenými závody, tribunami bez diváků, pozitivními testy pilotů na Covid-19… A hlavně s poklesem tržeb o 43 % oproti roku 2019, kdy překročily rekordní 2 miliardy dolarů, na 1,145 miliardy dolarů. Důležitou roli proto pro stáje i samotnou Formuli 1 letos hrají sponzoři a fakt, že i přes nestandardní okolnosti mají zájem být součástí onoho kolotoče.

PRÁCE VE SPORTU: 2SCORE HLEDÁ POSILU NA POZICI KAMERAMAN/STŘIHAČ

Biz

Chceš se podílet na produkci video obsahu pro nejvýznamnější české sportovní subjekty? Nevadí ti čas od času obětovat víkend, někdy si přivstat nebo naopak protáhnout pracovní den? Sportovně-marketingová agentura 2Score hledá posilu do svého týmu kameramanů a střihačů.

Cvičí Češi online? Jóga, kickbox nebo kruháč doma v době...

Už více než rok s letně-podzimní přestávkou žijeme online, pracujeme online… a také cvičíme online. Vnitřní sportoviště byla uzavřená od března do května loňského roku a od října až doposud, podle posledního plánu rozvolňování to na brzké otevření pro skupinové lekce a tréninky nevypadá. Aby se sportovní studia, gymy nebo fitness centra udržela nad vodou, začalo mnoho z nich nabízet své služby alespoň online. Jak se to daří, jaký je zájem a nakolik jim to finančně pomůže udržet se nad vodou? Na to jsme se zeptali čtyř z nich.

Nedostatek jízdních kol trvá už rok. Proč a jaké jsou vyhlídky?

Cyklistika

Trh s koly, komponenty i cyklistickým oblečením dlouhodobě roste nejen v České republice, ale celosvětově. Pandemie koronaviru z nejrůznějších důvodů zájmu o cyklistiku významně napomohla a trh podrobila zatěžkávací zkoušce, která odhalila některé slabiny. Loni na jaře překvapil prodejny kol a cykloservisy obrovský zájem. Zájem přetrvává i na prahu letošní sezóny, překvapení se už nekoná, přesto jsou kola i komponenty stále nedostatkovým zbožím a čekací lhůty se šplhají ke dvanácti i více měsícům. Jak je to možné?

Manscaped: „Podpásovka“, která naverbovala ty největší...

Americký fotbal | Biz | Bojové sporty | Fotbal | Hokej | Rugby | UFC

Kampaně a reklamy na kosmetiku pro ženy na nás v médiích a na sociálních sítích útočí neustále, fotbalisté používající strojky s deseti břity nebo prohrabující si kštice bez lupů už jsou tu s námi také nějaký ten pátek. Značka Manscaped, která vyrábí vše pro „below-the-waist“ oblast, tedy zastřihovací strojky, hygienické potřeby a další doplňky pro muže, ovšem vtrhla na dosud poměrně neprobádané území s velkou vervou. A mezi jejími ambasadory nechybí sportovci a sportovní kluby známé po celém světě.

SportBiz Talks s Pavlem Pillárem

Podcast | SportBiz Talks

Sportbiz je vidět a nově už i slyšet. Zaposlouchejte se do našeho nového podcastu, ve kterém jsme si povídali s Pavlem Pillárem, ředitelem komunikace agentury Sport Invest, který v minulosti řídil například komunikaci české fotbalové reprezentace i plzeňské Viktorie.

Nové sběratelské kartičky mají úspěch i v online době

Fotbal | Interview

Kdo si myslí, že sběratelské kartičky jsou minulostí a v digitálním věku pro ně není prostor, ten se plete. Původně byli takového názoru i zástupci Ligové fotbalové asociace (LFA), z omylu je však vyvedli sami sběratelé a společnost vyrábějící a prodávající kartičky pro slovenské fanoušky. A tak vznikla po více než dvaceti letech nová kolekce fotbalových kartiček. Do prodeje šla letos v lednu. Původní obavy z malé poptávky se ihned rozplynuly. Kartičky FORTUNA:LIGY se rozprodaly v podstatě ještě dříve, než se vůbec objevily na pultech a sběratelé si je dnes čile vyměňují za několikanásobné částky.

Český tým okolo NFL: Od partičky nadšenců až do televizního...

Americký fotbal | Biz

Před sezonou 2020/2021 se přímé přenosy NFL přesunuly i s celým komentátorským týmem vedeným Jindřichem Rajchlem ze Sport TV na kanály Premier Sport a O2 TV Sport. Se změnou vysílatele přišlo hned několik novinek. K té největší došlo při play off, kdy se čeští fanoušci amerického fotbalu dočkali jednoho velkého milníku. Ve studiích O2 areny se poprvé v historii natáčela k přenosům i předzápasová analytická studia. Jak si populární zámořská soutěž vede v českém prostředí a jak se z partičky nadšenců do amerického fotbalu staly mediální tváře tohoto sportu?

Česko zažívá boom skialpinismu

Skialpinismus je v Česku fenoménem posledních několik let. Rok, co rok počet jeho vyznavačů pomalu narůstá, stále se však řadí spíše k okrajovým aktivitám. V letošní sezóně bylo ale všechno jinak. Striktní epidemická opatření včetně vypnutých vleků změnila sportovní návyky a masový zájem o skialpinismus v našich zeměpisných šířkách zaskočil všechny. Majitelé půjčoven lyží, prodejci i výrobci mluví o extrémní sezóně. Pohyb na čerstvém vzduchu a relativní volnost zlákaly v mimořádné situaci na kopce i ty, kteří by v běžné sezóně na poměrně náročnou aktivitu ani nepomysleli. A tak zatímco sjezdové lyže a vybavení na ně prodejcům na skladech zůstává, skialpových lyží je nedostatek, a to jak v obchodech, tak v půjčovnách.

12 milníků v historii UFC: Od undergroundu ke světovému fenoménu

Bojové sporty | UFC

Na začátku byla touha zjistit, které z bojových umění je to nejlepší. No a zbytek je historie. Připomeňte si s námi dvanáct největších milníků v historii organizace Ultimate Fighting Championship (UFC), která už téměř 30 let baví fanoušky MMA po celém světě.

Doteď jsme měli jen logo, teď máme identitu, říká Kamil Veselý

Fotbal | Interview

V Česku asi neexistuje sledovanější sportovní značka. A právě ta sáhla před několika dny k nejvýraznější vizuální změně od roku 1993, když kompletně proměnila svoji identitu. O tom jak se nová image nejúspěšnějšího fotbalového klubu u nás tvořila, jsme si povídali s marketingovým ředitelem AC Sparta Praha, Kamilem Veselým.

Martin Peterka: COVID-19 překazil cestu českého basketbalu vzhůru

Basketbal | Interview

Těžký rok má za sebou většina sportovních odvětví po celém světě, ale i přes všechny možné komplikace způsobené koronavirem a epidemickými opatřeními musí jejich funkcionáři najít způsob, jak fungovat dál, jak nepřijít o důležité sponzory nebo o fanoušky. Český basketbal není výjimkou. Rok 2020 vyhlíželi hráči basketbalu i všichni příznivci s velkými očekáváními a nadějemi, měla se uskutečnit olympijská kvalifikace. Ale všechno je jinak. Své o tom ví Martin Peterka, marketingový manager České basketbalové federace. V rozhovoru se Sportbizem komentuje nejen nepříjemnosti, které rok 2020 přinesl, ale také například novou image domácího basketbalu.

Kindernay z O2 TV Sport: Sledovanost se zvedla, český fotbal...

Interview

Sportovní rok 2020 byl vlivem koronavirové pandemie hodně specifický nejen pro sportovní kluby a fanoušky, ale i pro sportovní televize. Ředitel O2 TV Sport MAREK KINDERNAY prozradil, jakými novinkami i perlami z archivu v O2 TV nahradili chybějící přímé přenosy, i jak stoupala při hraní soutěží bez diváků sledovanost.


Nejčtenější

Proč na Facebooku titulkovat videa a jak na to

Nejdůležitější je pustit správnou pasáž dobré písničky,...

Doteď jsme měli jen logo, teď máme identitu, říká Kamil Veselý

Každého se nejdřív zeptám, proč zrovna sportovní marketing,...


SportBiz newsletter

Odebírejte novinky plné sportovního marketingu




Děkujeme za Váš email.