Otevřít menu Zavřít menu

Manscaped: „Podpásovka“, která naverbovala ty největší sportovní hvězdy

Kampaně a reklamy na kosmetiku pro ženy na nás v médiích a na sociálních sítích útočí neustále, fotbalisté používající strojky s deseti břity nebo prohrabující si kštice bez lupů už jsou tu s námi také nějaký ten pátek. Značka Manscaped, která vyrábí vše pro „below-the-waist“ oblast, tedy zastřihovací strojky, hygienické potřeby a další doplňky pro muže, ovšem vtrhla na dosud poměrně neprobádané území s velkou vervou. A mezi jejími ambasadory nechybí sportovci a sportovní kluby známé po celém světě.

Značka Manscaped byla založena v roce 2016 v kalifornském San Diegu a za cíl podnikání si určila oblast, o které se ve veřejném prostoru do té doby příliš nehovořilo. Tedy péči o mužský rozkrok, a to od hladkého oholení po ošetření hygienickými přípravky. A jak jinak přesvědčit potenciální zákazníky, že by se na péči o tuto oblast měli také vrhnout, než získat vlivné partnery a ambasadory?

Například z oblasti sportu, kde se to dobře vypadajícími muži jen hemží. Celkový záběr promokampaně Manscaped a škála influencerů propagujících jejich výrobky jsou opravdu široké, a to všemi myslitelnými směry. Fakt, že reklamu jim dělají zároveň čerstvý šampion těžké váhy UFC Francis Ngannou i drag queens Manila Luzon nebo Jackie Cox, je toho důkazem.

Právě s UFC na jaře loňského roku podepsali exkluzivní dvouletou marketingovou smlouvu. Díky ní v Manscaped navázali na předchozí úspěšnou spolupráci (například sponzoring turnaje UFC 245: Usman vs. Covington v Las Vegas) a stali se oficiálním zastřihovacím strojkem nejslavnější MMA organizace světa. A kdo jiný by měl ve spotu, nad kterým zaplesá srdce každého fanouška bojových sportů, vyhlásit jejich vstup na scénu, než „hlas Oktagonu“ Bruce Buffer?

„V Manscaped máme velké fanoušky UFC a někteří z nejlepších ambasadorů naší značky jsou právě fighteři působící v této organizaci, takže nám dávalo smysl se s UFC propojit ještě více,“ vysvětloval tehdy marketingový ředitel firmy Joey Kovac. Součásti této spolupráce jsou například reklamní spoty během turnajů nebo logo Manscaped přímo v oktagonu. Značka byla prezentována také na Fight Islandu v Abú Dhabí.

A spolupráce s konkrétními zápasníky? Ta se dá využít také velmi efektně a zároveň efektivně, například připomenout, že Francis Ngannou byl na nedávný titulový souboj se Stipe Miocicem zcela jistě čerstvě oholen. Kromě něj má Manscaped ve své stáji například i bývalého UFC šampiona Maxe Hollowaye.

Zobrazit příspěvek na Instagramu

 

Příspěvek sdílený MANSCAPED (@manscaped)

Značka Manscaped je od června 2020 také oficiálním partnerem San Francisco 49ers působících v NFL. „Manscaped mění pravidla hry v oblasti osobní hygieny pro muže po celém světě a jsme pyšní, že v rámci partnerství můžeme tento brand prezentovat našim fanouškům,“ oznamovali 48ers v tiskové zprávě s tím, že značka bude nejvíce vidět na Levi’s Stadium. A samozřejmě na sociálních sítích.

Manscaped úspěšně expanduje a navazuje partnerství také mimo USA, příkladem je třeba ragbyový tým hvězd Barbarians, díky kterému se značce mělo dostat velké vizibility během souboje s anglickou reprezentací. Ten se měl konat v říjnu 2020, ale kvůli koronaviru byl nakonec zrušen. Dalším ragbyovým želízkem Manscaped, které značce pomáhá na trhu v Austrálii, jsou Sydney Roosters, se kterým firma tento měsíc prodloužila stávající spolupráci.

Už v září 2020 přibyli v rámce expanze do Velké Británie do party i Wolverhampton Wanderers. „Manscaped spolupracuje s velkým množstvím sportovních hvězd a týmů, takže jsme nadšení, že jsme se stali prvním klubem Premier League v jejich rostoucím portfoliu,“ pochvaloval si navázání spolupráce Steve Morton, ředitel reklamních aktivit klubu.  V rámci smlouvy se logo klasicky objevuje během zápasů na LED platformách na stadionu i na sociálních sítích klubu.

V lednu 2021 se v Manscaped zaměřili na hokejovou NHL a v duchu hesla „hladké jako led“ odstartovali spolupráci hned se dvěma kanadskými týmy – Montreal Canadiens a Ottawa Senators. Právě na jejich ledě v Bell Centre a Canadian Tire Centre tak můžeme logo Manscaped při zápasech vídat. Čerstvým přírůstkem do rodiny sportovních klubů spolupracujících s Manscaped je také irský fotbalový klub Shamrock Rovers FC.

Nejen mezi sportovními kluby, ale i mezi hvězdnými sportovci najdeme další ambasadory značky Manscaped. Je libo například čerstvého vítěze Super Bowlu Roba „Gronka“ Gronkowskiho, který ve vtipném spotu až do setkání se zastřihávacím strojkem nemůže ve křoví najít své ….?

SHARE
SHARE

Napsal
Tereza Velikovská

Vystudovala žurnalistiku a mediální studia na Univerzitě Karlově. Sport si zamilovala, když v 10 letech sledovala Nagano, od té doby už bylo její směřování jasné. Pracovala v hokejovém klubu, sportovní redakci i pro sportovní marketingovou agenturu, aktuálně spravuje sociální sítě sportovní televize. Aktivně se věnovala florbalu, trénovala kickbox, zahraje si badminton a v posledních letech ji chytly Bungee Workout nebo Aero jóga. Je nadšenou fanynkou bojových sportů.


Nejčtenější

Tagy

sport

podobné články

Konference Sport Alive chce změnit myšlení lidí v českém sportu

Sport a válka. Jak se sportovní organizace postavily k ruským a...

Konference Sport Alive již letos v říjnu!

12 milníků v historii UFC: Od undergroundu ke světovému fenoménu


SportBiz newsletter

Odebírejte novinky plné sportovního marketingu




Děkujeme za Váš email.