Otevřít menu Zavřít menu

Fanouškům mířícím na UEFA EURO 2020 pomáhá s ubytováním Booking.com

Velké sportovní akce lákají velké globální partnery. Jednoduché pravidlo platí i v případě blížícího se evropského šampionátu ve fotbale. Letos turnaj přitahuje sponzory více než kdy dříve. Jubilejní šedesátý ročník je totiž zcela inovativní svým formátem. EURO 2020 se uskuteční ve dvanácti městech dvanácti různých zemí starého kontinentu. A kdo jiný by měl být u toho než celosvětový lídr v oblasti cestovních služeb Booking.com.

Společnost si partnerství zajistila už v roce 2017, kdy se stala oficiálním partnerem UEFA pro ubytování a atrakce pro všechny akce konané v období 2018-2022, včetně tedy vůbec největšího evropského šampionátu v historii, co se počtu nabízených vstupenek týká. Do prodeje jich pro EURO 2020 jdou tři milióny. A velká většina jejich majitelů hledá ubytování…

Pro milióny fotbalových fanoušků, kteří budou podporovat svůj tým, je důležité, mít zajištěné kvalitní zázemí mimo domov. Naše partnerství přenese takovou zkušenost na jinou úroveň zejména tím, že pomůže fanouškům snadno naplánovat a organizovat cesty napříč Evropou během takové velkolepé sportovní události,“ popisuje význam spolupráce Guy-Laurent Epstein, marketingový ředitel UEFA Events SA.

Společně s UEFA můžeme inspirovat více lidí, aby se vydali na výlet, oblíbenou týmovou hru a prožili nezapomenutelné chvíle,“ vyjádřil se k partnerství Pepijn Rijvers, marketingový ředitel Booking.com.

Ubytování pro zástupce UEFA, týmy i fanoušky

Jako partner evropského šampionátu zajišťuje Booking.com ubytování týmům, VIP, rozhodčím i dalším účastníkům turnaje. A samozřejmě ubytování zprostředkovává i miliónům fanoušků. Booking.com byl integrován do systému rezervace vstupenek na zápasy. Takže každý, kdo má štěstí a lístky zakoupí, je přesměrován na výsledky vyhledávání přizpůsobené všem dostupným ubytováním v blízkosti stadiónu a zón fanoušků v termínech daného zápasu.

Společnost je podle svých zástupců perfektně připravena pomoci fanouškům cestu za fotbalem naplánovat tak, aby z ní vytěžili maximum. Kromě pestré škály více než 1,4 milionu jedinečných ubytovacích míst, která splňují nejrůznější požadavky, nabízí také tipy, jak si užít z hostitelských měst to nejlepší.

Důležitou roli v komplexním procesu rezervací hrají technologie. Úkony, které se dříve běžně prováděly ručně, nyní probíhají automaticky. „Zaměřili jsme se na řešení problémů spojených se skupinovými rezervacemi pro naše partnery. Tradičně je prováděli a spravovali příslušní zaměstnanci off-line. Díky efektivnímu využití technologií se nám podařilo snížit náklady, usnadnit komunikaci a minimalizovat provozní dopady,“ popsal pokrok v systému rezervací Brendan Cartledge.

Klíčovým prvkem partnerství je také pomoc při orientaci ve změnách na trhu v konkrétních fotbalových destinacích, např. prezentace nově dostupných nemovitostí v místech, kde poptávka převyšuje nabídku. „Od doby, kdy byly v roce 2013 oznámeny hostitelské země, se tyto lokality vyvinuly a mnoho se v nich změnilo,“ vysvětluje Brendan Cartledge, programový manažer Booking.com.

Je libo apartmán s Davidem Villou?

Z celoevropského výzkumu mezi 7 500 příznivci fotbalu, který si společnost Booking.com nechala vypracovat, vyplývá, že 72 % z nich považuje za prioritu zajistit si ubytování co nejblíže stadionu. Společnost se výsledkem inspirovala a pro britské, dánské, francouzské, německé a španělské fanoušky, kteří si do konce března rezervují pobyt (jak jinak než) přes Booking.com, připravila soutěž Ultimate Overnight Football Experience.

Ve hře je možnost vychutnat si finálový zápas v exkluzivním apartmá přímo na stadionu Wembley a strávit v něm noc (Španělé mohou soutěžit „jen“ o semifinále), součátí je také exkluzivní přístup do šaten hráčů. Vylosovaní výherci budou mít 12. července na legendárním stadionu k dispozici designový apartmán navržený pouze pro tuto příležitost. A co by to bylo za exkluzivní fotbalovou výhru, kdyby se obešla bez některého z věhlasných fotbalistů?! Během finálového zápasu bude výherce v apartmánu hostit fotbalová legenda David Villa. „Wembley je pro hráče i fotbalové fanoušky jedním z nejznámějších míst na světě, takže možnost zůstat v apartmá přímo na stadionu během finálového večera a zažít elektrizující atmosféru bude opravdu skvělý zážitek,“ těší se na setkání se šťastnými výherci někdejší španělský útočník.

EURO 2020 se koná 12. 6.-12. 7. 2020. Zápasy hostí 12 měst: Amsterdam, Baku, Bilbao, Bukurešť, Budapešť, Kodaň, Dublin, Glasgow, Londýn, Mnichov, Řím, Petrohrad. Kromě Booking.com se mezi jeho největší sponzory řadí společnosti jako Alibaba, Coca Cola, Heineken, Hisense, FedEx, Volkswagen nebo SOCAR.

Booking.com provozuje ve 43 jazycích portál, který zprostředkovává rezervace v ubytovacích zařízení po celém světe. Denně zrealizuje přibližně 1,5 milionu rezervací a celkem nabízí více než 28 milionů lokací. Booking.com sídlí v Amsterdamu, jednom z hostitelských měst evropského šampionátu ve fotbale.

SHARE
SHARE

Napsal
Martina Mlynářová

Martina se podílela na komunikaci řady marketingových projektů napříč sportovními odvětvími. Momentálně působí jako tisková mluvčí vysoké školy. Ve volném čase jí můžete potkat v běžkařské stopě nebo na skialpech, léto si neumí představit bez vyjížděk na silničním kole a běhání.


Nejčtenější

Tagy

euro 2020UEFA

podobné články

Evropský šampionát s čínskou příchutí


SportBiz newsletter

Odebírejte novinky plné sportovního marketingu




Děkujeme za Váš email.