Jak se Intel snaží změnit zážitek ze sportovních přenosů

Být přímo v centru dění a sledovat sportovní klání z pohodlí domova, to je velký rozdíl. Intel se teď ale snaží obyčejné „koukání na televizi z gauče“ povznést na zážitek prostřednictvím nových technologií, díky nimž vzniká i nový typ contentu pro sociální sítě.
Taky už jste si při sledování významného sportovního utkání na malé ploché obrazovce řekli, že byste tam teď chtěli být?
Společnost Intel z kalifornského Silicon Valley se teď propast mezi sledováním sportovních klání z místa a sledováním televize z pohovky snaží alespoň zmenšit prostřednictvím virtuální reality.
Stačí si stáhnout appku do mobilního telefonu, nasadit brýle a nechat se přenést do vybraného místa v aréně. Anebo vše nechat na režisérovi, který vás provede různými zákoutími haly či stadionu. Zážitek ze sledování lze navíc ještě doplnit o real-time statistiky a další personalizovaný obsah.
Nový content pro sociální sítě
Vedle přenosů Intel pracuje také na technologii pořizování opakovaných záběrů a jeho True View nabízí úplně nový druh contentu pro sociální sítě.
Desítky 5K kamer jsou rozmístěny na stadionu či ve sportovní hale a snímají hru z různých úhlů tak, aby zachytily dění ve 360 stupních. Data jsou nahrávána na cloudové úložiště v reálném čase a následně jsou do nich po zpracování ještě implementovány interaktivní grafické prvky.
Kromě zámořských soutěží už technologie Intel True View využívají také například ve fotbalové La Lize ve Španělsku.
Hold Up ✋
⚡️ Did you see this play by @LucasHernandez? ⚡️
Must watch! 🔃 pic.twitter.com/4an291luZE
— LaLiga (@LaLigaEN) April 5, 2018