Nejlepší tvůrci digitálního obsahu v roce 2017

Kdo v roce 2017 nejvíce zaujal mezi tvůrci digitálního obsahu? Tradičně nezklamaly již v minulých letech vyhlášení tvůrci, ale kdo se k nim přidá a bude inspirací pro ostatní? Podívejte se kdo prostřednictvím online komunikačních kanálů dokázal nápaditou formou a obsahem nejlépe oslovit nejen své fanoušky, ale i širší sportovní veřejnost.
PIRÁTI CHOMUTOV
V roce 2011 prošel chomutovský hokej povedeným rebrandingem a celá následná práce se značkou Piráti Chomutov se po marketingové stránce dá považovat za nejen úspěšnou, ale i inspirativní pro ostatní sportovní subjekty. Nyní by Pirati, resp. jejich tým pro marketing a komunikaci mohl být inspirací pro ostatní v oblasti sociálních sítí.
Originálně v minulém roce pojali Piráti komunikaci utkání na Instagramu, přesněji v instastories, kde využili známé hry „Moorhuhn“ se střílením slepic v utkání s Olomoucí, která má ve znaku kohouta. Či využili tzv. ťukece v rámci utkání s Vervou Litvínov. Ačkoliv příběhy již ve stories nenajdete, sestříhali jsme vám je do videa níže.
Sociaální sítě Pirátů to není jen Instagram. Na Facebooku klub využívá grafik s citáty, výsledky zápasů či motion preview utkání. Na Youtube kanálu pak tradiční rozhovory, záběry z utkání či obrazové preview s voiceoverem oživují videa rubriky „Nasdááár“, která přinášejí vtipné momenty daného měsíce.
FLORBAL MLADÁ BOLESLAV
Také florbalový klub z Mladé Boleslavi prošel nedávno povedeným rebradingem, který se v současnosti originálně promítá v celé komunikaci klubu. Made in Bolka je dlouhodobá komunikační linka, kterou v play-off minulého roku nahradilo spojení používající stejná počáteční písmena – tedy Men In Black. Kdy k této kampani bylo napříč sociálními sítěmi klubu připraveno mnoho zajímavého obsahu.
Za vyzdvihnutí z obsahu napříč komunikačními kanály klubu z města automobilů, stojí webový pořad Bolka Inside a zejména pak serie videí Bolka Skills, kde jednotlivý hráči předávají své know-how v rámci florbalových dovedností.
Dalším zajímavým formátem navazující na kampaň Made in Bolka je pak seriál videí představující jednotlivé hráče a jejich vztah k městu.
Ačkoliv florbal nepatří mezi profesionální sporty, co se finančního ohodnocení sportovců týká, Florbal Mladá Boleslav ukazuje, že v komunikaci předčí i mnohé kluby z profesionálních sportů či soutěží.
BOHEMIANS PRAHA 1905
Bohemians Praha 1905 patří mezi kluby s pevnou a věrnou fanouškovskou základnou. Na čemž má svůj podíl i komunikacena sociálních sítích, která se blíží úrovni klubů, které pravidelně startují v evropských pohárech a mají jistě větší možnosti a prostředky než fotbalový klub z Ďolíčku.
Čím Bohemka zaujala v roce 2017 je jednoznačně rubrika „Pokec“, kde hráče prvního týmu zpovídá mladý reportér. Ten se nebojí zeptat na témata, která často novináři vynechávají nebo na ně od hráčů odpovědi nedostanou. A právě „dětskost“ redaktora hráče uvolní a přiměje se bavit více bez frází.
Ale není to jen dětský redaktor, kdo je tváří sociálních sítí tradičního pražského klubu. V rámci zápasových preview se postavila před kameru také Šárka Peková. Dříve redaktorka O2 TV Sport a zejména blogerka, které kombinuje fashion a sport, má přinést další rozměr komunikačním kanálům Bohemky a ženský prvek do mužského prostředí.
Pokud bychom měli hodnotit absolutní špičku v roce 2017 v rámci tvorby digitálního obsahu, určitě by přední místa zaujaly subjekty jako AC Sparta Praha, HC Sparta Praha, Český olympijský tým, 1. fotbalová liga či Česká fotbalová reprezentace – tyto subjekty si drží na české špičce dlouhobě. A kdo zaujal nejvíce vás? Sdílejte svůj názor na Facebooku.