Otevřít menu Zavřít menu

Nejlepší komunikační kampaně v českém sportu v roce 2017

Které komunikační kampaně českého sportu zaujaly v roce 2017 nejvíce? SportBiz již třetím rokem vybral to nejzajímavější. Podívejte se, které kampaně v minulém roce hýbaly českým sportovním prostředím. Následující výčet je uveden bez ohledu na pořadí.

MS V HOKEJBALU – Vraťme zlato domů

Jednou z největších sportovních akcí na české půdě bylo v roce 2017 dvanácté mistrovství světa v hokejbalu, které se uskutečnilo v průběhu června v Pardubicích. Kromě skvělé organizace šampionátu, kterou chválil i prezident ISBHF George Gortos zaujala i kampaň, která měla nalákat fanoušky na tribuny pardubické areny.

Vraťme zlato domů!, znělo hlavní motto šampionátu, které vycházelo z historie dřívejších šampionátů, kdy se v letech 1998 a 2009 uskutečnilo MS na našem území v Litoměřicích resp. v Plzni a vždy se zlaté medaile houpaly na našich krcích.

Organizátoři nelákali pouze na samotný hokejbal, ale i na velkou fanzónu s bohatým programem.

A všudypřítomná komunikace šampionátu nezhasla ani během turnaje, kdy z turnaje vzniklad řada videí youtubového formátu, který mohl hokejbalu také přinést nové členy z řad mládeže a zvýšit povědomí o něm a popularitu.

ČOV – Česko sportuje se Slzou

Český olympijský výbor je dlouhodobě aktivní v digitálním prostředí v rámci komunikace s mladou generací, kterou se snaží zaujmout směrem ke sportu. Tajemstvím nejsou ani úspěšné spolupráce s českými influencery, např. s Youtubery.

Mezy ty se řadí i Petr Lexa známý jako Hoggy, který má na Youtube téměř 800 tisíc odběratelů, nebo jako zpěvák skupiny Slza, jenž se dvakrát zúčastnil soutěže Superstar či byl ve finále soutěže Hlas Československa.

Ten společně s dalším frontmanem kapely Slza, mimochodem nejpopulárnější kapely současnosti u náctiletých dle agentury Millward Brown, Lukášem Bundilem a bývalým krasobruslařem Tomášem Vernerem pod hlavičkou kampaně Česko sportuje se snaží oslovit děti a mládež, aby sportovala.

Pomoci k tomu mají videa právě těchto tří jmenovaných, jelikož videa jsou to, co současná generace náctiletých nejvíce konzumuje.

Spolupráce s kapelou Slza navazuje na úspěšné působení této kapely na brněnské Olympiádě dětí a mládeže.

V rámci videí si frontmani kapely Slza zkoušejí disciplíny, které děti trenují v hodinách školního tělocviku v rámci Sazka Olympijského víceboje. Pozitivní je, že oba mají kladný vztah ke sportu a nejedná se pouze o pózu pro kampaň.

TOP4FOOTBALL

Top4football je největší fotbalová speciálka a eshop v Čechách a na Slovensku. Jedničkou je možná i díky dlouhodobé kampani, kde využívá ty nejlepší současné a zejména minulé hvězdy a osobnosti českého fotbalu.

Jednou z tváří se stal také několikanásobný mistr světa ve footbagu Honza Weber, který si mimo hakisak rozumí i s kopačákem.

Primárně představování novinek z řad kopaček či fotbalových míčů má na Facebooku i Youtube skvělou sledovanost a to i díky nápadu či vtipu, kterým jsou videa protknuta. Nejedná se pouze o nudné představení novinek, ale přesně o formát, který současná generace konzumující digitální obsah přijímá s oblibou.

Videa nejsou natáčena pouze v prostorách této speciálky, ale i na hřištích, kde často probíhají různé challenge s osobnostmi jako Pavel Nedvěd, Martin Frýdek, Ladislav Krejčí a další. Skills a challenge videa nyní frčí.

Přes 1,6 mio zhlédnutí na Youtubu mluví za vše.

Zapomněli jsme na kampaň, která zaujala vás? Dejte nám vědět na Facebooku.

SHARE
SHARE

Napsal
Redakce

Nejčtenější

Tagy

ČOVhokejbalTOP4FOOTBALL

podobné články

Do Tokia chystáme vlastní televizní kanál, říká Tomáš Houska

Hosté SportBiz live 14. Jak žijí na sociálních sítích?

Nejlepší tvůrci digitálního obsahu mezi českými sportovními...

Chceme-li být lídrem českého sportu, musíme hrát prim i v...


SportBiz newsletter

Odebírejte novinky plné sportovního marketingu




Děkujeme za Váš email.