Nejlepší partnerské aktivace v českém sportu v roce 2017

Které partnerské aktivace byly nejlepší v českém sportu v roce 2017? SportBiz již potřetí vybral to nejzajímavější, jak komerční značky využívají svá partnerství se sportovními subjekty a aktivují je. Následující výčet je uveden bez ohledu na pořadí.
SAZKABET – Sázka na zážitky
Loterijní společnost Sazka se svým brandem na sportovní kurzové sázky, Sazkabet, v roce 2017 výrazně rozšířila své portfolio partnerských sportovních klubů. K dlouholeté spolupráci s Rytíři Kladno přibyly fotbalové kluby AC Sparta Praha a FC Viktorie Plzeň, k začátku nové sezony TEL také BK Mladá Boleslav.
Tuto šíři partnerství se Sazkabet rozhodl aktivovat zapomocí projektu Sázka na zážitky, tedy aktivační platformy napříč všemi čtyřmi kluby.
Nejdříve Sazkabet v průběhu jara 2017 představil na stadionu AC Sparta Praha tzv. Sazkabet sektor s hospitality službami a tzv. Sestavou fanoušků, kdy se vybraní návštěvníci sektoru dostali díky krátkým videím na obrazovky letenského stadionu či jejich jména na LED panely kolem hřiště. (VIDEO ZE SAZKABET SEKTORU) A později tuto aktivitu doplnil ucelený koncept Sázka na zážitky.
Tento koncept odměňuje nové klienty Sazkabetu z řad fanoušků zmíněných partnerských klubů například lístky do zmíněného Sazkabet sektoru, který se rozšířil i do Plzně a Kladna, či fanouškovským merchandisingem. Za provedené vklady na herní účet pak speciální zážitky – speciální zápasové programy, prohlídky stadionů, tréninky pod vedením profi trenérů či setkání s hráči.
Tato aktivace tak přináší klientům/fanouškům něco, co si je tak nekoupí, klubům aktivity, které nemusejí produkovat z vlastních zdrojů a také následný obsah z nich a partnerovi pozitivní publicitu u fanoušků
TIPSPORT – Hokejová tombola 50:50
Hokejová tombola 50:50 zaplavila hokejovou Tipsport Extraligu a přinesla další zdroj příjmů do klubových nadačních fondů nebo klubových projektů. Garantem se stala další provozovatel kurzových sázek a generální partner TEL – sázkobvá kancelář Tipsport.
Aktivita probíhá na vybraných utkáních TEL a je produkována samotnými kluby, případně hosteskami společnosti Tipsport. Na každý zápas je připraveno 2000 tiketů po 50 Kč. Fanoušci si mohou kupovat libovolný počet tiketu. Celková částka (závisí na počtu prodaných tiketů, maximem je 100 000 Kč) se rozdělí takzvaně fifty-fifty.
Polovina připadne jednomu vylosovanému fanouškovi (minimální výše výhry je 5 000 Kč, maximum 50 000 Kč). Druhá polovina jde na podporu určeného projektu či klubového nadačního fondu. Slosování a vyhlášení výherního tiketu probíhá v rámci zápasu.
Hokejová tombola tak nemá pouze vítěze z řad fanoušků. Aktivací je jasným přínosem motivován i klub a partner celé soutěže, společnost Tipsport, získává zajímavou vizibilitu napříč všemi stadiony nejvyšší hokejové soutěže.
GENERALI – Generali puk
I další aktivace je z hokejového prostředí a postaral se o ní tentokrát hlavní partner TEL, pojišťovna Generali.
Tato aktivace má svou online i offline verzi na hokejových stadionech. V rámci aplikace proti sobě soutěží fanoušci týmů TEL a WSM ligy, jejicž cílem je v aplikaci hodem se přiblížit co nejblíže středovému kruhu či kruhům pro vhazování, za což jsou bodově ohodnocení v rámci celkové bodování, které je děleno na fanoušky daného klubu či napříč celou soutěží.
Virtuální liga kopíruje skutečnou sezonu TEL a můžete si v ní „koupit“ i speciální soutěžní vylepšení. Upravovat můžete puk, kterým házíte či rolbu, která vám hody znepříjemňuje.
V play-off utkáních sezony 2016/17 navíc během druhé přestávky každého utkání bylo mezi fanoušky rozdáno 500 ks speciálních puků, které měli fanoušci za cíl hodit na ledovou plochu a co nejvíce se přiblížit středovému bodu. Vítězové pak získali krásné hokejové ceny. V 36 utkáních se zapojilo témeř 15 600 fanoušků, aktivitu mohlo vidět až 252 253 návštěvníků a on-line hru si stáhlo a zahrálo téměř 30 tisíc hráčů, což pojišťovně Generali přineslo krásnou vizibilitu napříč celou hokejovou soutěží.
Která partneraká aktivace zaujala nejvíce vás? Bylo ještě neco jiného, co dle vás stojí za zmínku?