Otevřít menu Zavřít menu

Nejlepší partnerské aktivace v českém sportu v roce 2016


Které partnerské aktivace byly nejlepší v českém sportu v roce 2016? SportBiz opět po roce vybral to nejzajímavější, na úvod jsme se zaměřili na tváře českého sportu. Tedy jak značky využívají českých sportovců a aktivují partnerství s nimi. Následující výčet je uveden bez ohledu na pořadí.

Klenot Jágr

V historii českého hokeje pravděpodobně nenajdeme větší legendu, než kterou je ta s osmašedesátkou na zádech. Hvězdný útočník Jaromír Jágr je modlou pro mnoho sportovních fanoušků. S velkým respektem k němu vzhlížejí osobnosti z řad sportovců, celebrit a dalších společenských sfér. Jeho obdivuhodné výkony neustále udivují veřejnost, a to nejen tu sportovní. V minulosti byl proto rodák z Kladna hlavní hvězdou již několika reklamních kampaní.

V roce 2016 si Jágrovu tvář vybrala do své kampaně šperkařská společnost Klenoty Aurum. Originální partnerství největší československé sítě prodejen šperků a hodinek s klenotem českého hokeje Jaromírem Jágrem dalo vzniknout sérii exkluzivních fotografií. Vizuály byly doplněny trefným sloganem „Náš klenot“, který podtrhuje toto geniální aktivační spojení.

Co si slavná „šedesát osmička“ myslí o tom, že je českými i slovenskými fanoušky vnímána jako klenot? „Popularita a to, že jsi klenotem pro národ a fanoušky, je takový bonus. Ocenění, že děláš něco, čeho si lidé váží. Pokud by mi to bylo protivné, tak by se mi ani nelíbila moje práce. Je to spojené s tím, že tě lidé respektují a vzhlíží k tobě.“

Vávra pod křídly býka

To, že se nejznámější světový výrobce energetických nápojů Red Bull marketingově velmi aktivně angažuje ve světě sportu, je všeobecně známá skutečnost. Pod křídly Red Bullu působí i několik českých sportovců. Namátkou můžeme připomenout Evu Samkovou, Tomáše Hertla nebo Šárku Pančochovou.

Od roku 2008 je touto společností podporován také kajakář Vavřinec Hradílek. Ten v minulém roce oslavil dvacáté jubileum na divoké vodě. V této souvislosti natočil stříbrný medailista z LOH v Londýně ve spolupráci s Red Bullem krátký časosběrný dokument, který mapuje jeho dosavadní životní příběh. Na počátku září 2016 vydal Red Bull speciální edici plechovek s Hradílkovo ilustrovanou podobiznou. Nejznámější brand mezi energetickými nápoji touto aktivitou připomněl, že si cení úspěchů mladých sportovců, které přijal pod svá křídla. Toto propojení navíc symbolizuje energičnost, dobrodružství a adrenalin, což je typické pro oba zúčastněné partnery.

hradilek_redbull

Dětské hvězdy zítřka

Na začátku školního roku přišla s novou kampaní čokoláda Kinder společnosti Ferrero. Po kampaních „Staň se tváří Kinder čokolády“ a „Každé dítě může být Superstar“ se tentokrát zaměřila na oblast sportu. Na obalech Kinder čokolády se v limitované edici objevily dětské tváře českých a slovenských vrcholových sportovců v rámci kampaně „Poznáte hvězdy zítřka?“. Mezi ambasadory byli fotbalista Pavel Kadeřábek, rychlobruslařka Martina Sáblíková, kanoista Martin Fuksa či slovenská vodní slalomářka Jana Dukátová. „Díky vrcholovým sportovcům můžeme inspirovat děti a teenagery a podpořit je v tom, že se třeba jednou mohou stát skutečnými sportovci,“ uvedla marketingová ředitelka Ferrera Jana Špačková.

Touto aktivační kampaní se značka Kinder snažila podpořit děti v aktivním trávení volného času. Na sociálních sítích proběhla zároveň soutěž o finanční příspěvek, sloužící na rozvoj talentu sportovně aktivních dětí, a o setkání se svými sportovními idoly.

Která partnerská aktivace zaujala nejvíc vás? Bylo ještě něco jiného, co podle vás také stojí za zmínku? Napište nám.

SHARE
SHARE

Napsal
Redakce

Nejčtenější

Tagy

AurumHradilekJaromír JágrKadeřábekKinderRed Bull

SportBiz newsletter

Odebírejte novinky plné sportovního marketingu




Děkujeme za Váš email.