Na PIAF 2016 vystoupí Jeremy Edwards

Jeremy je spoluzakladatelem a nyní Director of Content and Consulting agentury Activative, která analyzuje a poskytuje data a poradenství pro aktivaci sponzorství. Před založením Activative byl Jeremy ředitelem poradenské sekce v mediální a marketingové agentuře Xtreme (nyní Ebiquity), a před tím pracoval pro mediální poradenskou firmu Human Capital. Než začal pracovat v marketingu, Jeremy byl novinář a zabýval se médii, financemi, právem a politikou. Je držitelem magisterského titulu v oboru žurnalistika (z Northwestern University, USA) a filosofie (od Emmanuel College, Cambridge University).
Technologie mění svět sponzoringu (26. dubna, 10:00 – 10:20)
Téma: Sportovní marketing a sponzorské aktivace – trendy, taktika a technologie
Tři otázky pro Jeremyho Edwardse:
Jaké jsou výhody investování ve sportovním sponzoringu v rámci tradiční reklamy?
Snad největší jediná výhoda sportovního sponzoringu ve srovnání s jinými formami marketingu je, že může nabídnout jedinečnou příležitost k rozvoji skutečně obohacujícího rozhovoru mezi fanoušky a značkami.
Z hlediska efektivity sponzoringu, které sponzor-property vztahy vnímáte jako celosvětově nejúčinnější?
Množství různých sponzorských cílů naznačuje, že nikdo nemůže říci, co je nejefektivnější. Ale jedna věc, která je jasná ve složitém prostoru měření efektivity sponzoringu je, že metriky nejenže musí být nastaveny ve strategické plánovací fázi v souladu se sponzorskými cíli, ale musí být také koordinovány s již existujícím marketingem značky a chránit korporátní rámec měření.