Otevřít menu Zavřít menu

Na PIAF 2016 vystoupí Jeremy Edwards

Biz
PIAF 2016 se uskuteční za dva týdny a v následujících dnech vám mediální partner akce SportBiz přinese sérii článků, ve kterých postupně představí nejvýznamnější přednášející, kteří se na akci představí. Prvním z nich je Jeremy Edwards ze společnosti Activative,

 Jeremy je spoluzakladatelem a nyní Director of Content and Consulting agentury Activative, která analyzuje a poskytuje data a poradenství pro aktivaci sponzorství. Před založením Activative byl Jeremy ředitelem poradenské sekce v mediální a marketingové agentuře Xtreme (nyní Ebiquity), a před tím pracoval pro mediální poradenskou firmu Human Capital. Než začal pracovat v marketingu, Jeremy byl novinář a zabýval se médii, financemi, právem a politikou. Je držitelem magisterského titulu v oboru žurnalistika (z Northwestern University, USA) a filosofie (od Emmanuel College, Cambridge University).

Technologie mění svět sponzoringu (26. dubna, 10:00 – 10:20)

Téma: Sportovní marketing a sponzorské aktivace – trendy, taktika a technologie

 

Tři otázky pro Jeremyho Edwardse:

Jaké jsou výhody investování ve sportovním sponzoringu v rámci tradiční reklamy?

Snad největší jediná výhoda sportovního sponzoringu ve srovnání s jinými formami marketingu je, že může nabídnout jedinečnou příležitost k rozvoji skutečně obohacujícího rozhovoru mezi fanoušky a značkami.

Z hlediska efektivity sponzoringu, které sponzor-property vztahy vnímáte jako celosvětově nejúčinnější?

Množství různých sponzorských cílů naznačuje, že nikdo nemůže říci, co je nejefektivnější. Ale jedna věc, která je jasná ve složitém prostoru měření efektivity sponzoringu je, že metriky nejenže musí být nastaveny ve strategické plánovací fázi v souladu se sponzorskými cíli, ale musí být  také koordinovány s již existujícím marketingem značky a chránit korporátní rámec měření.

Jaké nejčastější chyby sportovní subjekty dělají, když se nabízejí sponzorům?

Nabízejí přednastavené balíčky předem určených práv (které vyhovují majiteli), spíše než aby prokázaly, že mají zájem flexibilně pracovat s každým jednotlivým sponzorem tak, aby zajistily, že obchodní vztah bude přizpůsoben ke spokojenosti obou stran, subjektu i potenciálního sponzora.
SHARE
SHARE

Napsal
Redakce

Nejčtenější

Tagy

Jeremy EdwardsPIAF 2016

SportBiz newsletter

Odebírejte novinky plné sportovního marketingu




Děkujeme za Váš email.