Nejlepší tvůrci digitálního obsahu mezi českými kluby v roce 2015

Které české sportovní kluby nejlépe pochopily význam tvorba digitálního obsahu? Po sportovcích a ligových soutěžích/sportovních asociacích vybral SportBiz 5 klubů, které v roce 2015 vytvářely nejlepší digitální obsah.
Stejně jako v předešlých případech, tak i tentokrát jsme přihlíželi k více parametrům - kvalitě obsahu, jeho kreativitě, šíři záběru a nasazení do různých kanálů.
HC Sparta Praha
Příběh, rovná se základní podmínka jakéhokoli contentu. Této rovnice si je hokejová Sparta moc dobře vědoma. A rovněž chápe, že příběhem sportovního klubu nejsou jenom zápasy, tréninky, tiskové konference, ale že příběh lze najít také jinde – jeho nositelkou může být například klubová fyzioterapeutka, manželka sparťanské legendy, puk v hledišti či příprava projektu Hold 2015. Zajímavým způsobem lze prostřednictvím videa ztvárnit věc tak obyčejnou, jakou je novoroční PF.
Pošlete nám do zpráv vaše fotky se Sparťákem a uveřejníme je na jeho profilu!
Zveřejnil(a) Sparťák dne 15. leden 2015
FK Jablonec
Zelenobílí již druhým rokem vsadili na bohatou komunikaci s hlavním mottem skrývajícím se pod komunikační linkou #vprvnilinii, kterou v roce minulém zdařile doplnili o materiály vycházejícími z oslav 70 let od založení klubu. Největší contentové počiny Jablonce jsou překvapivě offlinové – obsahově nadupaný stostránkový časopis a dokumentární film o historii klubu nabízený na DVD. Nejvtipnějším počinem roku 2015 pak bylo v Jablonci bezesporu video, ve kterém začala zlobit další nová marketingová akvizice klubu, Sovička Jizerka.
FC Viktoria Plzeň
Také Viktoria Plzeň udělalo v roce 2015 významný krok do světa nedigitálních médií, když začala vydávat svůj tištěný čtvrtletník. Obsahuje 36 stran vytištěných na kvalitním papíru formátu A4 s exkluzivními informacemi včetně velkoformátových plakátů. Kromě toho klub samozřejmě nabízí spoustu kvalitního obsahu, který respektuje povedenou klubovou identitu.
Plzeň je aktivní také co se týká fanouškovských akcí, které pochopitelně vytvářejí prostor pro nový a svěží content. Příkladem je vánoční setkání v Doosan aréně, kam dorazilo přes 1500 plzeňských fanoušků.
FbŠ Bohemians
Jiný sport než fotbal a hokej zastupují v našem výběru pouze florbaloví FbŠ Bohemians. Autentický obsah z kabiny a hřišť od A-týmu až po přípravku. Volnočasové fotografie hráčů. Statistické infografiky. Nejužší propojení s fanouškem v zelenobílém. Aktivace klubových partnerů. Vtipné videopozvánky na utkání. Florbaloví klokani prostřednictvím svého komunikačního obsahu informují i baví.
Přinášíme exkluzivní fotky našeho superligového týmu mužů z dob, kdy z nich ještě nešel takový strach. 🙂
Zveřejnil(a) FbŠ Bohemians dne 30. prosinec 2015
AC Sparta Praha
Největší české klubová značka již dlouho patří k těm, co chápu svou roli informačně-zábavnou roli směrem k fanouškům a příznivcům. Sparta nejen dlouhodobě drží svou kvalitu, ale také se nebojí experimentovat s novými nástroji a formáty. Sparta si navíc dokáže najít příležitost k vytvoření zajímavého obsahu také mimo ligovou sezónu. V průběhu EURA U21 například obohatil YouTube kanál Sparty díky pravidelnému videoblogu stoper Sparty a Lvíčat Jakub Brabec, který přinesl všem sparťanům jedinečné info ze zákulisí týmu i šampionátu.
PREVIEW: Sparta jde na SchalkeZápas se Schalke se blíží! Předzápasové rozhovory s Krejčím a Hušbauerem najdete v preview SpartaTV.Ohlasy Zdeňka Ščasného a Bořka Dočkala -> http://goo.gl/rMa1jwZáznam tiskové konference Sparty -> https://youtu.be/KlAXh2_EVC8Rozhovor s trenérem Schalke André Breitenreiterem -> http://goo.gl/Dq5xuW
Zveřejnil(a) AC Sparta Praha dne 4. listopad 2015
Chybí vám v našem výběru nějaký klub? Který byste do něj zařadili? A proč?