Otevřít menu Zavřít menu

Nejlepší tvůrci digitálního obsahu mezi českými kluby v roce 2015

Které české sportovní kluby nejlépe pochopily význam tvorba digitálního obsahu? Po sportovcích a ligových soutěžích/sportovních asociacích vybral SportBiz 5 klubů, které v roce 2015 vytvářely nejlepší digitální obsah.

Stejně jako v předešlých případech, tak i tentokrát jsme přihlíželi k více parametrům - kvalitě obsahu, jeho kreativitě, šíři záběru a nasazení do různých kanálů.

HC Sparta Praha

Příběh, rovná se základní podmínka jakéhokoli contentu. Této rovnice si je hokejová Sparta moc dobře vědoma. A rovněž chápe, že příběhem sportovního klubu nejsou jenom zápasy, tréninky, tiskové konference, ale že příběh lze najít také jinde – jeho nositelkou může být například klubová fyzioterapeutkamanželka sparťanské legendy, puk v hledišti či příprava projektu Hold 2015. Zajímavým způsobem lze prostřednictvím videa ztvárnit věc tak obyčejnou, jakou je novoroční PF.

 

Pošlete nám do zpráv vaše fotky se Sparťákem a uveřejníme je na jeho profilu!

Zveřejnil(a) Sparťák dne 15. leden 2015

 

FK Jablonec

Zelenobílí již druhým rokem vsadili na bohatou komunikaci s hlavním mottem skrývajícím se pod komunikační linkou #vprvnilinii, kterou v roce minulém zdařile doplnili o materiály vycházejícími z oslav 70 let od založení klubu. Největší contentové počiny Jablonce jsou překvapivě offlinové – obsahově nadupaný stostránkový časopis a dokumentární film o historii klubu nabízený na DVD. Nejvtipnějším počinem roku 2015 pak bylo v Jablonci bezesporu video, ve kterém začala zlobit další nová marketingová akvizice klubu, Sovička Jizerka.

 

jablonec_sestava

 

FC Viktoria Plzeň

Také Viktoria Plzeň udělalo v roce 2015 významný krok do světa nedigitálních médií, když začala vydávat svůj tištěný čtvrtletník. Obsahuje 36 stran vytištěných na kvalitním papíru formátu A4 s exkluzivními informacemi včetně velkoformátových plakátů. Kromě toho klub samozřejmě nabízí spoustu kvalitního obsahu, který respektuje povedenou klubovou identitu.

Plzeň je aktivní také co se týká fanouškovských akcí, které pochopitelně vytvářejí prostor pro nový a svěží content. Příkladem je vánoční setkání v Doosan aréně, kam dorazilo přes 1500 plzeňských fanoušků.

viktorka

FbŠ Bohemians

Jiný sport než fotbal a hokej zastupují v našem výběru pouze florbaloví FbŠ Bohemians. Autentický obsah z kabiny a hřišť od A-týmu až po přípravku. Volnočasové fotografie hráčů. Statistické infografiky. Nejužší propojení s fanouškem v zelenobílém. Aktivace klubových partnerů. Vtipné videopozvánky na utkání. Florbaloví klokani prostřednictvím svého komunikačního obsahu informují i baví.

 

Přinášíme exkluzivní fotky našeho superligového týmu mužů z dob, kdy z nich ještě nešel takový strach. 🙂

Zveřejnil(a) FbŠ Bohemians dne 30. prosinec 2015

 

 

AC Sparta Praha

Největší české klubová značka již dlouho patří k těm, co chápu svou roli informačně-zábavnou roli směrem k fanouškům a příznivcům. Sparta nejen dlouhodobě drží svou kvalitu, ale také se nebojí experimentovat s novými nástroji a formáty. Sparta si navíc dokáže najít příležitost k vytvoření zajímavého obsahu také mimo ligovou sezónu. V průběhu EURA U21 například obohatil YouTube kanál Sparty díky pravidelnému videoblogu stoper Sparty a Lvíčat Jakub Brabec, který přinesl všem sparťanům jedinečné info ze zákulisí týmu i šampionátu.

PREVIEW: Sparta jde na SchalkeZápas se Schalke se blíží! Předzápasové rozhovory s Krejčím a Hušbauerem najdete v preview SpartaTV.Ohlasy Zdeňka Ščasného a Bořka Dočkala -> http://goo.gl/rMa1jwZáznam tiskové konference Sparty -> https://youtu.be/KlAXh2_EVC8Rozhovor s trenérem Schalke André Breitenreiterem -> http://goo.gl/Dq5xuW

Zveřejnil(a) AC Sparta Praha dne 4. listopad 2015

asc_tweet

Chybí vám v našem výběru nějaký klub? Který byste do něj zařadili? A proč?

SHARE
SHARE

Napsal
Redakce

Nejčtenější

Tagy

AC Sparta PrahaFbŠ BohemiansFC Viktoria PlzeňFK JablonecHC Sparta Praha

podobné články

Rebranding AC Sparta Praha: Nová vizuální identita na Letné. Jak...

SportBiz Talks s Pavlem Pillárem

Doteď jsme měli jen logo, teď máme identitu, říká Kamil Veselý

Nejlepší sportovní eventy roku 2017


SportBiz newsletter

Odebírejte novinky plné sportovního marketingu




Děkujeme za Váš email.