Otevřít menu Zavřít menu

V hledišti: Světová liga. Volejbal roztančil Budvar Arénu

Na jedno se může český sport spolehnout. Když jde o utkání národních výběrů, jsou sportoviště plná, zatím co v klubovém sportu je to boj o fanouška. Ačkoliv boj o hrdého českého fanouška to musel být pro reprezentace jednotlivých sportů i tento rok. Volejbal se však s konkurencí světových šampionátů v domácím prostředí popasoval na výbornou a předvedl výbornou produkci celého utkání.

Halové mistrovství Evropy v atletice, mistrovství světa v ledním hokeji, fotbalové EURO do 21 let. To je jen část z velkých událostí a představení českých reprezentantů na domácí půdě. V této konkurenci musel najít své místo i český volejbal s účastí v prestižní Světové lize.

České Budějovice, Liberec a Opava. Tato města hostila utkání českého výběru v rámci skupiny „D“, kde kromě České republiky byly reprezentace Francie, Jižní Koreji a Japonska. Minimálně pak utkání v Českých Budějovicích s lídrem skupiny z Francie patřilo k utkáním, které si fanoušek musel i přes nepříznivý výsledek naprosto užít.

[sws_blue_box box_size=“630″]Zápas: Světová liga ve volejbalu, ČR vs. Francie
Datum: 20.6. 2015
Stadion: Budvar Aréna
Počet diváků: 5 000
Poměr cena/zážitek: 8/10[/sws_blue_box]

Zaplněná Budvar aréna, i díky souběžně konanému oblastnímu finále v minivolejbalu v barvách, se roztančila již od úvodních minut celého programu zápasu. Právě děti v tričkách nejrůznějších barev a jejich rodiče hráli na tribunách prim, což muselo strhnout i klidné diváky.

Hudba měla své místo již v představování hráčů České republiky. Každý hráč, tak kromě vizitky na mobilní obrazovce, si mohl poslechnout svou oblíbenou písničku. Nástup hráčů v potemnělé domácí aréně budějovického Motoru, hymny a šlo se na věc.

Atmosféře v hale významným způsobem přidával moderátor, který svými vstupy v time-outech a dalších pauzách zapojoval diváky, především z řad dětí, do dění. Vstupy navíc nebyly jen hlasem, ale každý divák mohl vidět daný vstup na zmíněné obrazovce.

Bez názvu3

Nikdo tak nepřišel o taneční a další různé soutěže o trička ze Světové ligy či taneční kreace a dovádění maskota. Právě práce maskota, lva, se stala jedním z příkladných bodů celého programu.

Výborným prvkem a zajímavou tradicí, je využití tleskadel. Kromě obligátního vytváření atmosféry tleskáním o ruce, bylo skvělé využití jedné z jeho stran po úspěšném českém bloku. Nápis „BLOK“ se zajímavým textem „Myslete na účinný blok proti životním směčím“ v rámci aktivace jednoho z partnerů Českého volejbalového svazu, pojišťovny UNIQA, se pak zjevil všem fanouškům nad hlavami. A ti s ním tančili do rytmů skladby Hip Hop Hooray.

Volejbalový podvečer se však nesl spíše v rockových než hip hopových rytmech a to díky přítomnému volejbalovo-hudebnímu uskupení Rock and Ball. Živá kapela tak místo DJe vyplňovala přerušení hry, což dává vzhledem k dlouhodobějšímu působení na utkáních Světové ligy zajímavou kulturu.

Ačkoli šlo pouze o dvoudenní zastávku v Českých Budějovicích, tak hala byla příjemně vyvedena v brandingu celé soutěže a partnerů, což přidalo jistě na významu a hodnotě celé akce.

Volejbal tak ukázal, že umí divákům předvést zajímavou show i v konkurenci šampionátů divácky populárnějších sportů.

Bez názvu

Která věc se vám nejvíce líbila a mohla by být inspirací pro ostatní?

  • Práce moderátora s fanoušky
  • Produkce celého utkání
  • Zapojení maskota

Co byste pořadatelům nejvíce vytknul?

Bez výraznějších výhrad

Doporučil byste zážitek ze zápasu i svým přátelům: 8/10 (maximum je 10)

tab

 

SHARE
SHARE

Napsal
Vojtěch Šišma

Vojta je velkým fanouškem sportu a všeho kolem něj. Aktivně hrával florbal na nejvyšší úrovni, kdy jeho kariéru přerušily opakované operace kolene. Nyní se věnuje sportu spíše z té druhé strany a má za sebou již několik projektů jak ve florbalu, tak především v prostředí fotbalovém. V současnosti je výkonným ředitelem agentury 2Score. V minulosti byl členem komise Marketingu a medializace České florbalové unie či manažerem florbalového národního týmu.


Nejčtenější

Tagy

Světová ligavolejbal

SportBiz newsletter

Odebírejte novinky plné sportovního marketingu




Děkujeme za Váš email.