Magnesia: ke kultuře i sport. Vybraný talent dostane čtvrt milionu

Být mladý, motivovaný a mít reálnou šanci na velký úspěch. To jsou základní požadavky na sportovce, kteří v těchto dnech soutěží o velmi slušný balík peněz na svoji přípravu. Podpořit mladé talenty se rozhodla minerální voda Magnesia prostřednictvím nadace, kterou založila s Ondřejem Vetchým.
Princip je jednoduchý: z veřejných přihlášek ambasador projektu vybral pět nejzajímavějších příběhů, které se poperou o hlasy ve veřejné anketě. Každému soutěžícímu je přitom dán na stránkách www.magnesia.cz stejný. Přečíst si můžete životní příběhy mladých sportovců nebo se podívat na krátký klip. Vítěz obdrží chvályhodnou sumu 250 tisíc korun, peníze ale dostanou i další umístění.
Hlavní komunikační platformou projektu je přehledná stránka www.magnesiago.cz, kde je možné také hlasovat pro vybraného sportovce buď prostřednictvím SMS nebo Facebooku. Organizátor soutěže tak sbírá kontakty hlasujících. Podíl na šíření může mít i Youtube kanál (přes 6 tisíc odběratelů), na kterém Magnesia odbavuje videa se sportovci. Startovací video míří k velmi slušné hranici 200 tisíc zhlédnutí.
Dá se předpokládat, že k propagaci projektu významně přispějí i sami soutěžící, kteří pro sebe budou sbírat hlasy. Zprávu o soutěži na začátku převzalo také několik sportovních svazů.
Komunikačním cílem akce má být pravděpodobně podpora nového produktu – sportovního typu lahve Magnesia GO, která vzhledem i cílením připomíná produkt sesterské značky Mattoni Sport, prostřednictvím které majitel se Karlovarské minerální vody dosud soustředil na sport (český basketbal, maratony…).
Magnesia dosud své partnerské aktivity realizovala v oblasti kultury (Magnesia litera, Český lev…), odkud vzešel také Ondřej Vetchý, který pro Magnesii před pár měsíci točil televizní reklamu.
Zatím není příliš jasné, jak chce Magnesia svoje aktivity ve sportu dále rozvíjet, neboť na svých vlastních stránkách nemá o svém fondu, který založila společně s Ondřejem Vetchým, žádnou informaci. Na svém produktovém Facebooku se v poslední době věnovala převážně podpoře svého nového nápoje RED.