Olympijský park probouzí v lidech sportovní energii

Olympijské hry jsou v plném proudu a společně s nimi i partnerské aktivace. Jednou z nejviditelnějších kampaní v českém prostředí jsou aktivity skupiny ČEZ, které můžeme vidět jak v prostředí onlinovém, tak i v tom reálném zejména prostřednictvím olympijského parku na Letné.
Právě tento park se stal zajímavou platformou pro prezentaci partnerů a jejich aktivací, avšak také velmi diskutovaným tématem z důvodů jeho nákladnosti, kdy se před zahájením stavby mluvilo o 80 milionech korun.
Fanoušci si zde mohou vyzkoušet na vlastní kůži mnoho olympijských sportů, jako je lední hokej, bruslení, snowboarding, biatlon či curling. Právě tyto možnosti sportování obyčejných lidí zapadají do konceptu kampaně skupiny ČEZ „Naše společná energie“.
Komunikační koncept včetně brandbooku navrhla agentura Mark BBOO a viditelný je zejména v televizních spotech nacházejících v lidech sportovního ducha.
Komunikace probíhá také skrze zajímavá energetická data, jež propojují spotřebovanou energii sportovců s energií spotřebovanou spotřebiči v běžných domácnostech. Tato data jsou pak prezentována formou infografik v médiích díky PR článkům či také na programu České televize v pořadu olympijského vysílání ČEZ Point, kde si sportovce a další účastníky ZOH vyzpovídává Jaromír Bosák.
Zajímavým prvkem je probudit v lidech olympismus a umožnit lidem si dané sporty vyzkoušet. Proto další z aktivit skupiny ČEZ je online platforma webových stránek spolecnaenergie.cz, kde sportovní příznivci mohou soutěžit o oblečení z olympijské kolekce dalšího partnera ČOV, AlpinePro.
Sbírat body mohou soutěžící teoretickým vyzkoušením sportů v online aplikacích či vyzkoušením těchto sportů aktivní účastí na akcích, kde si můžete vyzkoušet například krasobruslení s trenérem či lední hokej.
Nesedět jen doma u sledování přenosů ze Soči a vyrazit sportovat. Toto heslo se nese při aktivitě většiny partnerů ČOV, jež právě více investovali do aktivace v rámci olympijského parku, nežli billboardových a jiných kampaní.
Zajímavým prvkem parku je i jeho mobilní aplikace, promovaná zejména díky její funkci generace volného vstupu, což je velmi chytrým tahem pro rozšíření této platformy.
Společný projekt ČOV a jeho partnerů vyústěného do olympijského parku na Letné se zdá být zajímavou aktivitou s velmi výrazným dosahem skrze propojení s moderními technologiemi a zejména Českou televizí. Navíc ukazuje, že aktivity s aktivním sportovním zapojením fanoušků/zákazníků jsou jednou z nejlepších formou posílení image atributů značek partnerů.