Otevřít menu Zavřít menu

6 novinek na webu SportBiz.cz

Biz

Po více než 3 letech fungování projektu SportBiz jsme se rozhodli učinit proměnu jeho centrální webové části. Nejedná o změnu pouze kosmetickou a povrchovou, ale dotkne se také obsahu webu. Základní redakční tým nyní čítá tři lidi a několik stálých spolupracovníků.

Pojďme si představit nejdůležitější změny.

Čerstvý a pravidelný obsah. Mnohem více se zaměříme na tuzemsko. Budeme přinášet více inspiračního obsahu z Česka, obecnější marketingový tipy z jiných odvětví, více rozhovorů včetně těch natočených na video. Jeden z nich je už v post-produkci.

Rychlejší načítání. Častá a naprosto oprávněná výtka směrem k původnímu webu, jehož načtení trvalo déle než zápas v kriketu. To je, doufáme, minulostí.

Responzivní design. Nový web by se měl přizpůsobit čtyřem různým obrazovkám (mobil, tablet, notebook a PC). I přesto se asi najdou telefony, na kterých to asi nebude optimální.

Pracovní sekce. Přímo v hlavním menu naleznete pod nabídkou Jobs seznam volných pozic v oboru. Pro zájemce o kariéru v oboru doporučujeme tuto sekci bedlivě sledovat.

nahled2

Lepší vyhledávání, práce s archívem a navigace. Další slabé místo předešlého webu. Byla zjednodušena kategorizace článků, takže jejich zařazení bude cílenější na jednotlivé rubriky. Zároveň doporučujeme využívat vyhledávání přímo v hlavním menu. Zároveň plánujeme na webu vytažení toho nejlepšího z archívu do speciální sekce.

nahled3

 

Informace pro autory. Chtěli byste psát na SportBiz a nevíte, jak začít? V sekundárním menu nahoře na stránce naleznete všechny základní informace, které vám pomohou se pustit do psaní pro SportBiz.

nahled4

Snažili jsme se web SportBizu vylepšit v rámci časových možností, ale rozhodně jsme nepokryli úplně všechny mety. Na co se nedostalo nyní, dostane se příště.

Doufáme, že pro vás bude SportBiz zdrojem užitečných a inspirujících inspirací. Budeme ale rádi i tehdy, když nám dáte vědět svůj názor, který se bude s tím naším rozcházet. A když si budete chtít osobně popovídat, stavte se někdy u nás v redakci, případně na některé z akcí SportBiz LIVE.

Děkujeme, že nás sledujete a čtete!

Po více než 3 letech fungování projektu SportBiz jsme se rozhodli učinit proměnu jeho centrální webové části. Nejedná o změnu pouze kosmetickou a povrchovou, ale dotkne se také obsahu webu. Základní redakční tým nyní čítá tři lidi a několik stálých spolupracovníků.

Pojďme si představit nejdůležitější změny.

Čerstvý a pravidelný obsah. Mnohem více se zaměříme na tuzemsko. Budeme přinášet více inspiračního obsahu z Česka, obecnější marketingový tipy z jiných odvětví, více rozhovorů včetně těch natočených na video. Jeden z nich je už v post-produkci.

Rychlejší načítání. Častá a naprosto oprávněná výtka směrem k původnímu webu, jehož načtení trvalo déle než zápas v kriketu. To je, doufáme, minulostí.

Responzivní design. Nový web by se měl přizpůsobit čtyřem různým obrazovkám (mobil, tablet, notebook a PC). I přesto se asi najdou telefony, na kterých to asi nebude optimální.

Pracovní sekce. Přímo v hlavním menu naleznete pod nabídkou Jobs seznam volných pozic v oboru. Pro zájemce o kariéru v oboru doporučujeme tuto sekci bedlivě sledovat.

nahled2

Lepší vyhledávání, práce s archívem a navigace. Další slabé místo předešlého webu. Byla zjednodušena kategorizace článků, takže jejich zařazení bude cílenější na jednotlivé rubriky. Zároveň doporučujeme využívat vyhledávání přímo v hlavním menu. Zároveň plánujeme na webu vytažení toho nejlepšího z archívu do speciální sekce.

nahled3

 

Informace pro autory. Chtěli byste psát na SportBiz a nevíte, jak začít? V sekundárním menu nahoře na stránce naleznete všechny základní informace, které vám pomohou se pustit do psaní pro SportBiz.

nahled4

Snažili jsme se web SportBizu vylepšit v rámci časových možností, ale rozhodně jsme nepokryli úplně všechny mety. Na co se nedostalo nyní, dostane se příště.

Doufáme, že pro vás bude SportBiz zdrojem užitečných a inspirujících inspirací. Budeme ale rádi i tehdy, když nám dáte vědět svůj názor, který se bude s tím naším rozcházet. A když si budete chtít osobně popovídat, stavte se někdy u nás v redakci, případně na některé z akcí SportBiz LIVE.

Děkujeme, že nás sledujete a čtete!

SHARE
SHARE

Napsal
Tomáš Janča

Tomáš Janča se sice zajímá o sport i marketing, ale narozdíl od marketingu jej aktivní sport nikdy neživil. V agentuře 2Score měl na starosti strategické a kreativní vedení sportovně-marketingových projektů. Byl členem výkonného výboru České florbalové unie, kde byl zodpovědný za oblast marketingu. Nyní vede organizační výbor pro florbalové MS 2018 v Praze.


Nejčtenější

Tagy


SportBiz newsletter

Odebírejte novinky plné sportovního marketingu




Děkujeme za Váš email.