Postavit se proti podání Nadala či ostatních? To mohou fanoušci na Australian Open!

První z Grand Slamů nového roku se již blíží do svého vyvrcholení a fanoušci sportovních čísel a predikcí, tak mají již poslední možnosti, jak se nabažit tradičních dat od partnera Australian Open, IBM. Avšak to by nebyla správná aktivace, kdyby pro fanoušky nebyly připraveny novinky.
IBM Real Time Data se již stala osvědčeným prostředkem, jak zároveň podpořit sledovanost jednoho z vrcholů tenisové sezóny a zároveň odprezentovat své technologické umění. Tato prediktivní data jsou určena zejména těm, jež se do Melbourne nemohli dostat, avšak statistické analýzy všech aspektů hry jsou díky aplikacím do tabletů či smart-phonů dostupné všem, tedy i fanouškům přímo na ochozech.
Další známou a pokročilejší technologií je IBM SlamTracker, jež umí spočítat hybnost každého z hráčů, včetně jeho návyků a strategií bod po bodu tak, že zobrazí tendence TOP hráčů. A právě tyto tendence mohou vést k predikci dalšího počínání hráče či zvolení strategie, s čím na soupeře vyrukovat.
SlamTracker taktéž analyzuje chování příznivců daných hráčů na sociálních sítích. Konkrétně se zaměřuje na Twitter, kde měří počty tweetů o hráčích a jejich záporný či kladný ohlas na aktuální výkon v průběhu utkání.
Novinkou tohoto roku je však ReturnServe. Program, který proti sobě dokáže postavit profesionální hráče a obyčejné fanoušky. Můžete si tak vyzkoušet, jaké je to postavit se na opačný konec dvorce například proti Rafaelu Nadalovi a jeho dělovému servisu.
Díky zařízením s virtuální realitou umístěných přímo v Melbourne či také v Sydney a díky množstvím nasbíraných dat i v reálném čase, se můžete pokusit vybrat podání těch nejlepších. Vše je tak realistické, že vrátit míček na soupeřovu část kurtu bude takřka nemožné. Avšak prediktivní technologie vám doporučí, co zlepšit či co změnit, tak aby jste se stali úspěšnými.
Pokud by vám však bylo líto, že Australie je daleko. Nezoufejte. ReturnServe si můžete vyzkoušet i pomocí svého počítače a myši skrze webové stránky. IMB touto aktivitou dlouhodobě spojuje zapojení fanoušků do hry a podporu sledovanosti dané akce s prezentací velké škály svých technologických inovací. Přesně takto by aktivace a prezentace partnera sportovní události takového formátu měla vypadat.
Navíc IBM takto prezentuje, jak umí predikovat užití vhodné strategie ve sportu, což je jen zlomek jejich technologií, které se zaměřují spíše na predikce řízení společností a podnikání svých klientů. A právě ukázkou v rámci sportu svůj produkt nejlépe prezentuje.
Mimo jiné IBM prezentuje v rámci tenisových Grand Slamů i své privátní cloud služby, jež pomáhají stejně smýšlejícím organizacím sdílet důležitá data, která budou jejich práci posouvat ještě dále. Výsledkem pak mají být takové zdroje, které poskytnou návštěvníkům akcí ještě větší zážitek ze hry s minimální vynaloženou energií a náklady organizátorů.
Jak tedy aktivity IBM na poli sportovním, tak i obchodním se řídí mottem: „ Data is a Game Changer“.