Otevřít menu Zavřít menu

SportBiz TV: Rozhovor s Davidem Dindou (Piráti Chomutov), 1.část

Formát videorozhovorů jsme na SportBizu plánovali již dlouho. Naším záměrem bylo nabídnout trochu více zaměřený a ucelený pohled, než svým návštěvníkům nabízí živá platforma SportBiz LIVE. Vždy jeden host a jedno téma - jeho klub, firma či značka, o kterou se stará.

První  rozhovor je hokejový, ale svým obsahem samozřejmě hokej přesahuje a své si v něm mohou najít zástupci jakéhokoliv sportu. Zpovídaným je David Dinda, obchodní a marketingový ředitel klubu Piráti Chomutov. David už byl hostem úplně prvního setkání SportBiz LIVE. Rozhodli jsme se proto se zaměřit na jiné věci než vznik vznik a rozvoj identity.

V prvním díle David Dinda mluví o konkurenci ostatních sportů ve městě, strategickém rozvoji marketingu klubu, cílech, marketingovým zázemím klubu (rozpočet, lidé) a také o zatažení hráčů do marketingových aktivit.

 

 

Ve druhém a posledním díle rozhovoru s Davidem Dindou, který se na SportBizu objeví příští týden, se dotkneme například velmi úspěšné akce Season Opening, ticketingu Pirátů, ale i věcí, co se úplně nepovedly a na konci probereme plány do budoucna.

 

SHARE
SHARE

Napsal
Tomáš Janča

Tomáš Janča se sice zajímá o sport i marketing, ale narozdíl od marketingu jej aktivní sport nikdy neživil. V agentuře 2Score měl na starosti strategické a kreativní vedení sportovně-marketingových projektů. Byl členem výkonného výboru České florbalové unie, kde byl zodpovědný za oblast marketingu. Nyní vede organizační výbor pro florbalové MS 2018 v Praze.


Nejčtenější

Tagy

Piráti Chomutov

podobné články

Komunikace klubů s fanoušky během nepopulární hokejové baráže

V hledišti – Jak se v Olomouci bojuje o extraligu

Sportovní kluby neznají své zákazníky

Zábava na hokeji? Že to jde, dokazují v Chomutově


SportBiz newsletter

Odebírejte novinky plné sportovního marketingu




Děkujeme za Váš email.