Otevřít menu Zavřít menu

SportBiz LIVE V: 4 otázky pro Martina Charváta

SportBiz LIVE vám přináší zajímavé lidi s různou a rolí ve sportu. Abychom vám naše prezentátory ještě více přiblížili, vytvořili jsme novou rubriku, ve které každému z nich položíme čtyři stejné otázky související se sportem a marketingem.

Jedním z prezentujících na květnovém SportBiz LIVE bude Martin Charvát, kreativní ředitel agentury Konektor a mimo jiné i autor na SportBiz.cz.  Jaký je jeho vztah ke sportu? Na jakých sportovních projektech dělal? Jaká je jeho oblíbená kampaň?

Tři nejoblíbenější sporty?

Ragby, lyžování (sjezd i běh), hokej

Vztah ke sportu – aktivní, fanouškovský a aktivní?

Sport je nedílnou součástí mého života. Závodně jsem vyzkoušel spoustu různých sportů od skoku o tyči až po judo. Nakonec jsem skončil u ragby, o kterém se říká, že je to nejen sport, ale i životní styl. Profesně jsem pracoval například na kampaních Českého paralympijského výboru, na kampaních pro Everlast a další sportovní značky či na mnoha sponzorských kampaních od velkých komerčních zadavatelů od Toyoty po GE Money Bank. A samozřejmě pracuji i pro Českou rugbyovou unii.

Oblíbený sportovní brand, příp. brand, který prostřednictvím sportu komunikuje?

Nike. Just do it. Univerzální jednoduché zadání, které dokáže značka vždy jinak a nově naplnit. Takhle se má dělat kontinuální značková komunikace.

Oblíbená sportovní kampaň, projekt či aktivace?

Jedna z mých nejoblíbenějších kampaní, spojených se sportem (a ukázka toho, že to jde i u nás), byla kampaň značky Vitana na hokejovém MS 1999 v Norsku. Vitana, jejímž majitelem je norská společnost Rieber & Son, poslala do Norska na MS asi tři sta svých zaměstnanců. Zaplatila jim cestu, ubytování a lístky na utkání. Nadšení zaměstnanci s obřími logy Vitany a s ručně vyráběnými transparenty byli v hledišti nepřehlédnutelní. Byla to investice do vlastních zaměstnanců a zároveň se díky tomu Vitana dostala do televize za cenu, která byla v porovnání s mediálním nákupem klasických reklamních časů několikanásobně výhodnější.

 

Na SportBiz LIVE se ještě stále můžete ještě přihlásit zde.

 

SHARE
SHARE

Napsal
Tomáš Janča

Tomáš Janča se sice zajímá o sport i marketing, ale narozdíl od marketingu jej aktivní sport nikdy neživil. V agentuře 2Score měl na starosti strategické a kreativní vedení sportovně-marketingových projektů. Byl členem výkonného výboru České florbalové unie, kde byl zodpovědný za oblast marketingu. Nyní vede organizační výbor pro florbalové MS 2018 v Praze.


Nejčtenější

Tagy

Vitana

SportBiz newsletter

Odebírejte novinky plné sportovního marketingu




Děkujeme za Váš email.