Otevřít menu Zavřít menu

Sociální média v Gambrinus lize

Fotbalové kluby v ČR a sociální média? Jde to vůbec dohromady? Kde to na síti dělají nejlépe a kde naopak nejhůře? Jaká je nejlepší praxe? Vůbec první pokus o systematické zhodnocení komunikace všech 16 klubů Gambrinus ligy na Facebooku.

Každý klub je bodově hodnocen na základě pěti různých kritérií. Kromě toho prezentace ještě obsahuje slovní zhodnocení aktivit na Twitteru a YouTube.

SHARE
SHARE

Napsal
Tomáš Janča

Tomáš Janča se sice zajímá o sport i marketing, ale narozdíl od marketingu jej aktivní sport nikdy neživil. V agentuře 2Score měl na starosti strategické a kreativní vedení sportovně-marketingových projektů. Byl členem výkonného výboru České florbalové unie, kde byl zodpovědný za oblast marketingu. Nyní vede organizační výbor pro florbalové MS 2018 v Praze.


Nejčtenější

Tagy

2011FacebookGambrinus ligamerchandisingprezentaceSlavia PrahaSparta PrahaticketingtrendyTwitterYouTube

SportBiz newsletter

Odebírejte novinky plné sportovního marketingu




Děkujeme za Váš email.