Otevřít menu Zavřít menu

zprávy

RESET

České sportovní léto: Historické softbalové MS i další...

Biz | Florbal | Hokej | Softball | Vodní sporty

Že je léto pro sport okurkovou sezonou? Ale kdeže, na území České republiky nás v letních měsících čeká hned několik světových akcí! V důležitosti jim jasné vévodí mistrovství světa v softbalu, které od čtvrtka 13. června hostí Praha a Havlíčkův Brod. To je o to důležitější, že se vůbec poprvé klání nejlepších softbalistů planety koná v Evropě! Na své si přijdou i fanoušci florbalu, vodního slalomu, hokeje či motorismu.

Nabídka práce v 2Score: Digital performance manager

Práce

Máš zkušenosti s reklamou na sociálních sítích? Sleduješ aktuální trendy ve světě online marketingu? Chceš se podílet na komunikaci nejvýznamnějších českých sportovních subjektů na sociálních sítích?  Sportovně-marketingová agentura 2Score hledá posilu do svého týmu na pozici Digital performance manager.

2Score hledá Graphic Designera

Práce

Orientuješ se v současných grafických trendech? Zajímáš se o sport a sportovní marketing? Jsi samostatný, chceš dále rozvíjet své grafické schopnosti a podílet se na výstupech nejsledovanějších tuzemských sportovních značek? Pak v 2Score hledáme právě tebe!

Na obrazovky jsme přinesli velkou vysílací revoluci, říká Jan...

Biz | Interview

Již čtvrtým rokem působí na českém trhu stanice O2 TV Sport, která výrazně promlouvá do vysílání nejpopulárnějších sportů. Za marketing a obchod exkluzivního kanálu O2 TV zodpovídá od samého počátku JAN RADĚJ, Head of Sales & Marketing v O2 TV Sport. „I když na prodeji není postaven obchodní model naší stanice, jako je to u tradičních televizí, tak finance, které získáme z reklamy, nám velkým způsobem pomáhají minimalizovat produkční náklady,“ prozrazuje. V rozhovoru hodnotí fotbalovou i hokejovou sezonu 2018/2019, spolupráci s UEFA a zmiňuje soutěže, které české fanoušky nejvíce táhnou.

2Score hledá posilu na pozici Digital media specialist

Práce

Chcete se podílet na komunikaci těch nejvýznamnějších českých sportovních subjektů na sociálních sítích? Sportovně-marketingová agentura 2Score hledá posilu do svého týmu na pozici Digital Media Specialist.

Čechy doprovázela na šampionátu nová gólová znělka. Která...

Hokej

Není tajemstvím, že goal horn (nejen) české hokejové reprezentace si vybírají sami hráči. Od domácího šampionátu, který hostila v roce 2015 Praha a Ostrava, dostávala fanoušky do euforického výskoku svižná verze známé skladby z filmu Ať žijí duchové Hajný je lesa pán.

SportBiz Talks: Daniel Hajný

Biz | Fotbal | SportBiz Talks

FORTUNA:LIGA letos premiérově vrcholí tzv. nadstavbovou částí. Jak se rodilo rozhodnutí o změně herního modelu nebo ve kterých zemích se Ligová fotbalová asociace inspirovala? Nejen to v obsáhlém rozhovoru SportBiz Talks s obchodním a marketingovým ředitelem LFA Danielem Hajným. Podcast premiérového dílu naleznete zde.

Nadstavbové části v zahraničních fotbalových ligách

Biz | Fotbal

V letošní sezoně poprvé obohatí českou nejvyšší fotbalovou soutěž nadstavbová část, která týmy rozdělí do tří skupin dle postavení po skončení základní části. Tento nový formát byl zaveden za účelem zvýšení atraktivity soutěže, který na stadion přinese více diváků a dá všem týmům příležitost podstoupit těžká utkání, která mohou častokrát rozhodnout o jejich budoucnosti. Některé zahraniční soutěže podobný systém zavedly již v minulých letech. Pojďme se tedy podívat v čem spočívají odlišnosti jednotlivých systémů.

Královské hokejové studio a influenceři na ledu!

Biz | Hokej

Velké sportovní akce již tradičně přitahují zvučné značky a jména. S letošním mistrovstvím světa v hokeji, které proběhne v květnu v Bratislavě a Košicích, tomu není jinak a mezi hlavními sponzory připravujícími strategii i pro český trh najdeme kromě stálé Škodovky, Coca-Colu nebo Krušovický pivovar. Hokejovou vlnu využívají k propagaci i další firmy a fanoušci tak můžou hrát například o lístky nebo dresy hned na několika frontách.

Co dělají čeští sportovci na sociálních sítích? 😎

Biz

Instagram, Facebook nebo Twitter, to jsou platformy, které ke komunikaci sportovců už neodmyslitelně patří. Od fotbalistů a hokejistů, přes tenisty a atlety, až po biatlonisty, skejťáky nebo bikery. Na "sockách" najdete prostě všechny. Největším zástupem followerů se pak zpravidla pyšní hvězdy individuálních sportů (i když Petr Čech se tomuto tvrzení trochu vymyká). Díky nasdíleným postům zjistíte, co se zrovna teď děje, ať už ve sportovní nebo více osobní sféře. U méně klasických sportovních odvětví pomáhají sociální média i k utváření a udržení komunity kolem konkrétního sportu.

Petr Nitsche: Marketéři budou muset najít balanc mezi sportem...

Biz | Hokej | Interview

Český hokej na klubové i reprezentační úrovni je již neodmyslitelně spjatý s marketingovou agenturou BPA sport marketing, ve které vede hokejové oddělení Petr Nitsche. Ten v rozhovoru pro SportBiz hovoří o tom, jaký zájem je o partnerství s hokejem, jak vzniklo partnerství se Scanií a kam se podle něj bude dál vyvíjet sportovní marketing.

Dřina, kritika, ale i veselé okamžiky: taková byla biatlonová...

Biz

Odchodem populární Gabriely Koukalové a odtajněním osobního příběhu v kontroverzní knize Jiná, se dostala tvář českého biatlonu do těžké situace. K zlepšení měl pomoci nový norský styl tréninků, který však fanouškům očekávané medaile nepřinesl a ti se svou nespokojenost nebáli dát najevo. Největší oporou se stala mladá naděje týmu Markéta Davidová, která vybojovala ve světovém poháru několik pódiových umístění a výrazně pomohla i ve štafetovém závodě v německém Oberhofu.

Tottenham Hotspur zpátky doma

Fotbal

Fotbalisté Tottenhamu si po dvou letech v exilu znovu zahráli na svém stadionu. Slavné White Hart Lane nahradil stánek pro více než 60 tisíc fanoušků, který svou premiéru zažil 3. dubna v duelu Premier League proti Crystal Palace.

Ženský fotbal v Česku přepisoval rekordy!

Biz | Fotbal

Ačkoliv fotbalistky Slavie ve čtvrtfinálovém dvojzápase Ligy mistryň podlehly favorizovaném Bayernu Mnichov a mezi nejlepší čtyři celky neprošly, zapsaly se do historie českého sportu. Na první duel na stadionu v Edenu totiž dorazilo 6 882 diváků, kteří přepsali rekord v návštěvnosti klubového ženského fotbalového zápasu u nás! A navíc přispěli i k tomu, že vznikl jeden z nejemotivnějších pozápasových rozhovorů poslední doby.

Rebranding: Nový start

Biz

Rebranding se často pojí s příchodem nových spoluprací a partnerů do sportovních organizací. Nové směřování společnosti, jiná vize a positioning, a také nově uzavřená sponzorství stojí často za vizuálními změnami značek. My jsme se na některé z nich podívali blíže.


Nejčtenější

Nejdůležitější je pustit správnou pasáž dobré písničky,...

5 kroků pro úspěšný sportovní sponzoring

Tomáš Křivda: Podařilo se nám spoustu dříve nemyslitelných...

Stáž v 2Score. Načerpejte nové zkušenosti


SportBiz newsletter

Odebírejte novinky plné sportovního marketingu




Děkujeme za Váš email.