Otevřít menu Zavřít menu

zprávy

10 trendů ve sportovním marketing pro rok 2011

Analýzy

Jaké budou v roce 2011 největší trendy ve sportovním marketingu? Jak těchto trendu již využívají ve světě? Co to znamená pro sportovní kluby, soutěže a sportovce?

Sociální média v Gambrinus lize

Analýzy | Fotbal

Fotbalové kluby v ČR a sociální média? Jde to vůbec dohromady? Kde to na síti dělají nejlépe a kde naopak nejhůře? Jaká je nejlepší praxe? Vůbec první pokus o systematické zhodnocení komunikace všech 16 klubů Gambrinus ligy na Facebooku.

10 virálních lekcí ze sportovního marketingu

Analýzy

Internetová videa patří k nejvýznamnějšímu způsobu konzumace internetu. V USA stráví průměrný internetový uživatel třicet minut denně sledováním online videí. Podle lednové studie SPIR jsou tři nejvyhledávanější kategorie informací na českém internetu video, sport a cestování. Sportovní marketéři by proto neměli zůstat pozadu a měli by se preferencím uživatelů přizpůsobit.

Adidas vs. Nike

Analýzy | Fotbal

Představte si, že jste právě vyhráli soutěž Česko Slovensko má talent a přijde za vámi marketingový ředitel nějaké módní značky s prosbou, abyste nosili jejich hadry. Vaše logická otázka bude, co za to. Nic šokujícího. A teď si představte, že vám ten člověk řekne, že za právo používat jejich oblečení mu naopak ještě budete platit.

Když na výšce záleží (více než na délce)

Analýzy

Vezměte si papír a tužku a pokuste se vyřešit následující případovou studii. Vaše právě založená společnost chce proniknout na trh se sportovní obuví – konkrétně se jedná o basketbalovou obuv. Váš marketingový rozpočet je prakticky nulový, a tudíž můžete zapomenout na jakoukoli reklamu či sponzoring nějaké basketbalové hvězdy.


Nejčtenější

Nejdůležitější je pustit správnou pasáž dobré písničky,...

Proč na Facebooku titulkovat videa a jak na to

5 kroků pro úspěšný sportovní sponzoring

2Score hledá posilu na pozici Social media specialist


SportBiz newsletter

Odebírejte novinky plné sportovního marketingu




Děkujeme za Váš email.