Otevřít menu Zavřít menu

zprávy

10 virálních lekcí ze sportovního marketingu

Analýzy

Internetová videa patří k nejvýznamnějšímu způsobu konzumace internetu. V USA stráví průměrný internetový uživatel třicet minut denně sledováním online videí. Podle lednové studie SPIR jsou tři nejvyhledávanější kategorie informací na českém internetu video, sport a cestování. Sportovní marketéři by proto neměli zůstat pozadu a měli by se preferencím uživatelů přizpůsobit.

Adidas vs. Nike

Analýzy | Fotbal

Představte si, že jste právě vyhráli soutěž Česko Slovensko má talent a přijde za vámi marketingový ředitel nějaké módní značky s prosbou, abyste nosili jejich hadry. Vaše logická otázka bude, co za to. Nic šokujícího. A teď si představte, že vám ten člověk řekne, že za právo používat jejich oblečení mu naopak ještě budete platit.

Když na výšce záleží (více než na délce)

Analýzy

Vezměte si papír a tužku a pokuste se vyřešit následující případovou studii. Vaše právě založená společnost chce proniknout na trh se sportovní obuví – konkrétně se jedná o basketbalovou obuv. Váš marketingový rozpočet je prakticky nulový, a tudíž můžete zapomenout na jakoukoli reklamu či sponzoring nějaké basketbalové hvězdy.


Nejčtenější

Nejdůležitější je pustit správnou pasáž dobré písničky,...

5 kroků pro úspěšný sportovní sponzoring

2Score hledá posilu na pozici Social media specialist

2Score: Hledáme projekťáka/produkčního do základní sestavy!


SportBiz newsletter

Odebírejte novinky plné sportovního marketingu




Děkujeme za Váš email.