Otevřít menu Zavřít menu

zprávy

Jak prodávat svůj talent jako Shaquille O’Neal

Analýzy | Basketbal

Prvního června oznámil konec své kariéry Shaquille O’Neal. Kromě toho, že se díky svým výkonům na hřišti zařadil mezi nejlepší hráče basketbalové historie, je Shaq i zdatným obchodníkem. Svůj talent totiž prodal jako málokdo. V čem spočívá tajemství jeho úspěchu?

Proč je dobré mít čínskou tenisovou hvězdu

Analýzy | Tenis

Historicky první vítězství čínské tenistky na grandslamovém turnaji bylo i přes úžasné vzkříšení Rogera Federera tím nejvýznamnějším příběhem letošního French Open. Co to bude znamenat pro ženský tenis a především pro hráčku samotnou?

Zprávy ze světa sportovního byznysu: FIFA, NHL, ATP a 1.FC...

Biz

Co nového ve světě sportovního byznysu? Počínaje dneškem vám bude SportBiz jednou za týden přinášet výběr těch nejzajímavějších zpráv, co stojí za povšimnutí. Protože na sportovní události nahlížime optikou obchodu a marketingu, budou i tyto zprávy přinášet něco navíc.

8 příkladů jak NBA a NHL prodávají svůj produkt

Analýzy | Basketbal | Hokej

V zámoří v těchto dnech vrcholí dvě ze čtyř nejvýznamnějších severoamerických sportovních soutěží.  Finálové série jsou tím nejzajímavějším momentem celé sezóny. Je to chvíle, kdy hlavním úkolem sportovních marketérů je hlavně nedělat chyby a pouze se svést na vlně nadšení fanoušků. Jak to dělají právě teď v NHL a NBA?

Jak Ondrášovka nevyužila sponzoringu fotbalového poháru

Analýzy | Fotbal

Po zhodnocení aktivit Tipsportu v českém hokeji se v tomto příspěvku zaměříme na další významné partnerství v českém sportu. Tento týden proběhlo finále fotbalového poháru - Ondrášovka Cup. Jak se společnosti Ondrášovka podařilo toto sponzorství vytěžit? Jak Ondrášovka komunikovala svou značku prostřednictvím druhé nejvýznamnější fotbalové soutěže v Česku?

Verejnoprávna TV zaplatí za zápasy futbalovej reprezentácie 175...

Biz | Fotbal

Facebook funguje na celom svete, Groupon a jeho klony taktiež. Dokonca aj politici počas svojho pôsobenia v politike zázračne bohatnú na celom svete rovnako. V niektorých oblastiach však na Slovensku žijeme akoby na inej planéte.

Majstrovstvá sveta v ľadovom hokeji 2011 – marketing a ambush...

Analýzy | Hokej

Majstrovstvá sveta (MS) v ľadovom hokeji v Bratislave a Košiciach priniesli príležitosť jedinečnej plejády aktivít marketingovej komunikácie. Monitorovali sme aktivity, ktoré používali hokejové motívy a fyzické aj virtuálne priestory súvisiace s hokejom a MS.

5 tipů, jak prodávat sport jako ESPN

Analýzy

Nedávno skončené mistrovství světa v hokeji ukázalo, že i v Česku se dá sport prezentovat na relativně velmi slušné úrovni. Jenže to je spíše výjimka. Jen si porovnejte kvalitu hokejových studií třeba s prezentací největší evropské klubové soutěže (Liga mistrů). Obrovský rozdíl. Zasvěcené, záživné rozbory a komentáře verbálně zdatných expertů na jedné straně, frázovité a často bezobsažné, pomalu plynoucí tlachání na straně druhé. Přitom oba pořady produkuje stejné oddělení České televize. Jak by to šlo dělat jinak?

Nie sú MS ako MS.

Analýzy

A pritom obidve tieto skratky znamenajú to isté. Majstrovstvá sveta. Je však medzi nimi obrovské množstvo rozdielov. Napríklad zatiaľ čo jedny MS sú zdrojom obrovských príjmov tak tie druhé znamenajú finančné starosti. V oboch našich krajinách sa mnohokrát viedli, vedú a budú viesť diskusie o tom ktorý šport je č.1. Či futbal, či hokej. Včera, keď som si prečítal dva články (z ktorých citujem nižšie) ma napadla otázka načo sa vlastne MS v hokeji organizujú?

SportBiz je už česko-slovenský

Biz

Představte si, že by Cristiano Ronaldo v průběhu ligové sezóny oznámil, že končí v Realu a přestupuje jinam. Podobně významná je i zpráva o příchodu Romana Krajniaka na web SportBiz. Jedná se o mimořádnou posilu, a to nejen díky jeho mnohaletým zkušenostem a znalostem (mj.  z pozice zástupce hlavního sponzora slovenského fotbalové ligy), ale i tím, že bude psát slovensky. Rád bych jej zde přivítal - tady je jeho první příspěvek na vykopnutí společného projektu.

Tipsport slaví narozeniny – jaká je to párty?

Analýzy

Oslava výročí je vždy dobrý důvod pro komunikaci korporátní značky. To platí i pro sportovní sponzory, kteří mají jedinečnou příležitost poděkovat svým zákazníkům za jejich věrnost a nabídnout jim prostřednictvím sportu něco extra. Jak se to povedlo společnosti Tipsport v rámci projektu „Česká sportovní dvacítka“ a co by šlo zlepšit, o tom dnešní analýza.

Mobilní aplikace Fotbal CZ – promarněná příležitost

Analýzy | Fotbal

V posledním článku jsem prezentoval novou mobilní aplikaci firmy Heineken, která naznačila možnosti budoucího využití mobilních technologií ve sportovním marketingu. Nyní na to navážu analýzou relativně nové ryze české fotbalové aplikace, která byla komunikována mimo jiné i během živých fotbalových přenosů. Nebude to dobré čtení.

Heineken se zapsal do historie sportovního marketingu

Biz | Fotbal

Když jsem nedávno psal o klepání na dveře budoucnosti sportovního marketingu, vůbec jsem netušil, že za pár dnů společnost Heineken tyto dveře úplně rozrazí a že čeští fanoušci budou u toho. Heineken totiž minulý týden nabídnul fotbalovým fanouškům mobilní aplikaci Star Player, která dramaticky mění způsob konzumace sportu.

Návod na úspěšnou aktivaci sponzoringu sportovců

Analýzy

Třikrát vyhrál Super Bowl. Dvakrát byl vyhlášen nejužitečnějším hráčem celé NFL. Drží více 12 rekordů NFL. Několikrát byl zvolen americkým sportovcem roku. Na konci loňského roku dal sbohem firmě Nike a podepsal smlouvu se společností Under Armour, jejíž tržby jsou oproti Nike dvacetkrát nižší. Proč to udělal?

Ukázky z budoucnosti sportovního marketingu

Biz

Sport, obzvláště ten evropský (o českém raději nemluvě), byl vždy o krok nazpět v přejímání marketingových a komunikačních trendů. V tomto ohledu se sport může ještě hodně učit například od pornoprůmyslu, který byl v historii právě naopak pionýrem v aplikaci nových technologií. Podívejme se na dva příklady využití digitálních médií v USA, jež dříve nebo později dorazí i k nám. Obě dvě ukázky se, světe div se, točí kolem staré dobré televize.


Nejčtenější

Nejdůležitější je pustit správnou pasáž dobré písničky,...

5 kroků pro úspěšný sportovní sponzoring

Tomáš Křivda: Podařilo se nám spoustu dříve nemyslitelných...

Stáž v 2Score. Načerpejte nové zkušenosti


SportBiz newsletter

Odebírejte novinky plné sportovního marketingu




Děkujeme za Váš email.