Otevřít menu Zavřít menu

zprávy

Každého se nejdřív zeptám, proč zrovna sportovní marketing,...

Biz | Interview

Je absolventem Managemetu sportu na Fakultě tělesné výchovy a sportu na Karlově univerzitě, po studiích se však nerozhodl vydat obvyklou cestou marketéra, ale jako pedagog předává své znalosti oboru dalším. Co jej k tomuto rozhodnutí vedlo a jak vnímá současného studenta sportovního marketingu?  O tom jsme si povídali s Josefem Voráčkem.

Fenomén Jágr: Jak se jeho přítomnost odráží na marketingu...

Hokej | Interview

Jaromír Jágr. Jeden z nejslavnějších hokejistů planety, jehož zbožňují milióny lidí na celém světě. Ale také stále skvělý útočník, který i ve 46 letech převyšuje většinu ostatních. V příští sezoně ho fanoušci uvidí doma na Kladně a je jasné, že to bude největší událost WSM ligy. Co ale Jágrova přítomnost znamená pro Rytíře na poli marketingu? Na to jsme se zeptali těch nejpovolanějších. Tedy tiskového mluvčího Víta Herala (na snímku vlevo) s marketingovým manažerem klubu Jiřím Kallou (vpravo). 

Pražský fotbalový svaz hledá projektového manažera/manažerku

Biz

(UKONČENO) Krajský fotbalový svaz hlavního města Prahy vypisuje výběrové řízení na pozici projektového manažera/manažerky Pražského fotbalového svazu.

Baví mě ta rozmanitost, říká o své pozici mluvčí Brna Lísal

Fotbal | Interview | Nezařazené

Je fajn, když je váš koníček i vaší prací, říká o své pozici tiskového mluvčího Martin Lísal, oddaný příznivec brněnského Zbrojovky. Jak jeho činnost ovlivní pád do druhé ligy či jaký měl vtipný zážitek s neposednou kunou?

Nečekal jsem, že úspěch Ester se dostaví tak rychle, říká...

Biz | Interview

Ve světe českého sportu není asi momentálně žádanější a oslavovanější osoby, než je Ester Ledecká. V pozadí jejího úspěchu však stojí i další lidé, kteří dvojnásobné olympijské vítězce poskytují veškerý servis a podporu. Jedním z nich je její marketingový manažer Viktor Valta, se kterým jsme si povídali nejen o cestě největší současné sportovní celebrity až na vrchol.

Jana Obermajerová: Konkurence mezi vysílateli může hokeji jen...

Hokej | Interview

Už několik let je Jana Obermajerová šéfkou společnosti BPA, která má pod palcem marketing hokejové Tipsport extraligy i české reprezentace. Jaká tedy byla uplynulá sezona ze strany fanoušků nebo co lze očekávat od letošního mistrovství světa v Dánsku? A v čem by měl být hlavní přínos většího objemu televizních přenosů v sezoně 2018/19?

FK Dukla Praha hledá stážistu do PR oddělení

Nezařazené

Láká Tě práce v jednom z nejslavnějších českých fotbalových klubů? Chceš se dostat do fotbalového zákulisí a spolupracovat s prvoligovými hráči a trenéry? Jsi student v oboru médií a komunikace? Hledáš zajímavou a různorodou praxi v médiích a PR? Pak jsi pravděpodobně vhodný kandidát pro vstup do našeho kolektivu.

Zuzana Kadlečková: Nestačí být jen mileniál s mobilem v ruce

Biz | Interview

Sérii rozhovorů s hosty SportBiz live 15 uzavíráme Zuzanou Kadlečkovou, social media manažerkou Coca-Coly. Ta má na svém kontě v poslední době mimo jiné veleúspěšnou kampaň s dvojnásobnou olympijskou vítězkou Ester Ledeckou. V krátkém interview jsme nahlédli pod pokličku její práce.

Petr Hercík: Pomáhat rozvoji sportovce je ta největší odměna

Biz | Interview

Již 7 let působí ve struktuře SPORT INVEST, jedné z největších společností v Evropě podnikající v oblasti sportu a sportovního marketingu, zastupující nejen hvězdy tuzemské sportovní scény. Výkonný ředitel Petr Hercík popisuje v bleskovém rozhovoru pro SportBiz specifika své práce.

Jak se Intel snaží změnit zážitek ze sportovních přenosů

Analýzy

Být přímo v centru dění a sledovat sportovní klání z pohodlí domova, to je velký rozdíl. Intel se teď ale snaží obyčejné „koukání na televizi z gauče“ povznést na zážitek prostřednictvím nových technologií, díky nimž vzniká i nový typ contentu pro sociální sítě.

Jan Exner: Ochrana olympijských symbolik má svůj účel a smysl

Biz | Interview

Poslední březnovou středu proběhla již popatnácté tradiční akce SportBiz Live, tentokrát na téma Olympijský aktivační marketing. Český olympijský výbor v pozici hosta zastupoval jeho právník, Jan Exner, který měl co říci zejména k tématu právní ochrany olympijských symbolik. Ještě před samotnou akcí došlo na bleskový rozhovor, který vám nyní přinášíme.

Není třeba vymýšlet megalomanské projekty, říká Tomáš...

Biz | Fotbal | Interview

Na téměř šest let spojil svůj pracovní život s fotbalovou Bohemkou a dokázal, že i v relativně malém klubu se dají vymýšlet a realizovat velké projekty. V Ďolíčku má mimo jiné na starosti i značnou část marketingových aktivit klubu, včetně tvorby digitálního obsahu, který server SportBiz zařadil do výběru nejlepších počinů roku 2017. Nejen o tom jsme si povídali s tiskovým mluvčím Bohemians Praha 1905 Tomášem Mutinským.

SportBiz live 15. Olympijský aktivační marketing

Biz

První setkání odborníků a nadšenců z oblasti sportovního marketingu v roce 2018 a celkově 15 pokračování SportBiz Live je tady. Před návštěvníky v Braunově domě zasednou tentokrát hosté z řad partnerů jak Mezinárodního olympijského výboru, tak i Českého olympijského výboru a pohled za sportovce doplní zástupce přední české agentury zastupující také vybrané české olympioniky. Diskuzi opět povede moderátor z O2 TV Sport, David Sobišek a tradičně nebude chybět ani následný neformální networking.

5 rad, jak efektivně prodávat vstupenky na fotbal

Analýzy | Biz | Fotbal

 Mnoho lidí ve fotbale by si přálo, aby na domácí ligové zápasy chodilo více fanoušků. Nejpopulárnější sport by si větší diváckou kulisu rozhodně zasloužil. Velkou naději v tomto směru přináší aktivity (videorozhodčí, nový formát ligy, atd.), které mají za cíl změnit vnímání soutěže u fanoušků i mimofotbalové veřejnosti. Je třeba si ale uvědomit, že budování nové image je křehká věc a práce na mnoho let bez stoprocentní záruky úspěchu. Jedna aféra totiž může vrátit všechny snahy o několik let zpět. Možná proto nastává čas se zamyslet nad alternativními způsoby, jak dostat fanoušky na stadion a jak v nich být efektivní.

Tomáš Křivda: Podařilo se nám spoustu dříve nemyslitelných...

Biz | Fotbal | Interview

Loni  na podzim po dlouhých dvanácti letech opustil pozici marketingového ředitele fotbalové Sparty. V rozhovoru pro SportBiz hovoří  Tomáš Křivda nejen o získaných zkušenostech a specifikách práce v největším českém fotbalovém klubu, ale také o svých kariérních začátcích.


Nejčtenější

Nejdůležitější je pustit správnou pasáž dobré písničky,...

5 kroků pro úspěšný sportovní sponzoring

Tomáš Křivda: Podařilo se nám spoustu dříve nemyslitelných...

Stáž v 2Score. Načerpejte nové zkušenosti


SportBiz newsletter

Odebírejte novinky plné sportovního marketingu




Děkujeme za Váš email.