Otevřít menu Zavřít menu

zprávy

Nejlepší tvůrci digitálního obsahu v roce 2017

Awards

Kdo v roce 2017 nejvíce zaujal mezi tvůrci digitálního obsahu? Tradičně nezklamaly již v minulých letech vyhlášení tvůrci, ale kdo se k nim přidá a bude inspirací pro ostatní? Podívejte se kdo prostřednictvím online komunikačních kanálů dokázal nápaditou formou a obsahem nejlépe oslovit nejen své fanoušky, ale i širší sportovní veřejnost.

Proč na Facebooku titulkovat videa a jak na to

Biz

Znáte to – scrollujete facebookovou zdí, chcete si pustit video, ale jste na veřejnosti a nemáte po ruce sluchátka. Stránky se na tuto možnost konzumace video contentu adaptovaly a je pro ně samozřejmostí publikovat video s titulky – ať už jsou zakomponované přímo ve videu, nebo přidané. Jak je co nejjednodušeji vytvořit?

Nejlepší sportovní eventy roku 2017

Awards

Uplynulý rok přinesl na našem území spoustu zajímavých sportovních akcí. Které byly ty nejzajímavější a mohou být do budoucna inspirací pro ostatní? Pojďme se na ně podívat.

Nejlepší marketingové projekty v českém sportu v roce 2017

Awards

Český sport nabídl v roce 2017 opět spoustu zajímavých počinů a naší ambicí je představit ty nejlepší. Nyní představíme tři nejlepší marketingové projekty. Jejich rysem je to, že si dávají za cíl práci s fanoušky, sportovci či svou cílovou skupinou a nemusejí se omezovat pouze na jednu komunikační kampaň.

Nejlepší komunikační kampaně v českém sportu v roce 2017

Awards

Které komunikační kampaně českého sportu zaujaly v roce 2017 nejvíce? SportBiz již třetím rokem vybral to nejzajímavější. Podívejte se, které kampaně v minulém roce hýbaly českým sportovním prostředím. Následující výčet je uveden bez ohledu na pořadí.

Nejlepší partnerské aktivace v českém sportu v roce 2017

Awards

Které partnerské aktivace byly nejlepší v českém sportu v roce 2017? SportBiz již potřetí vybral to nejzajímavější, jak komerční značky využívají svá partnerství se sportovními subjekty a aktivují je. Následující výčet je uveden bez ohledu na pořadí.

2Score hledá kameramany pro externí spolupráci

Nezařazené

Chceš se podílet na produkci video obsahu pro nejvýznamnější české sportovní subjekty? Sportovně-marketingová agentura 2Score hledá pro externí spolupráci kameramany a střihače, kteří se věnují tvorbě video obsahu ze sportu či je tento obor láká.

Kvantitou zeď sociálních sítí neprorazíš. Jaké jsou základní...

Biz

Sociální sítě. Fenomén současnosti. Lidé na nich tráví spoustu času a takřka každá značka chce na sociálních sítích najít své zákazníky, respektive v případě sportu fanoušky. Webové prohlížeče a telefony jsou zaplaveny kvantem obsahu a každý správce sociální sítě si láme hlavu: jak dostat svůj obsah přes algoritmy jednotlivých sociálních sítí před oči svých či potenciálních fanoušků a zákazníků?

SportBiz Awards. Nominujte to nejlepší, co přinesl český...

Awards

Český sport zaznamenal v roce 2017 spoustu úspěchů přímo na sportovištích, jak si ale vedl v oblasti sportovního marketingu? Vyberte to nejlepší, co přineslo uplynulý rok a inspirujte ostatní, aby následující rok přineslo plné sportovní stadiony a potřebné finance na sportovní činnost českých klubů, týmů, sportovců, asociací, svazů, federací a dalších. Nyní máte možnost nominovat to, co v roce 2017 v jednotlivých kategoriích zaujalo vás.

Šárka Drobná: Práce tiskové mluvčí je komplexnější

Biz | Fotbal | Interview

Několik let pracovala jako sportovní novinářka, ale teď už vidí fotbal z druhé strany, když se stala mluvčí Dukly Praha. Jak těžké pro ni bylo absolvovat tento přesun a co všechno chce na Julisce dokázat, o tom Šárka Drobná promluvila v rozhovoru pro Sportbiz.cz.

Když se z inspirace zrodí kopie. Rumunský Juventus musí změnit...

Biz | Fotbal

Turínský Juventus prošel zkraje roku výraznou obměnou, když vyměnil svůj tradiční znak za minimalistické logo. Teď rebranding požaduje i po své „bukurešťské kopii“.

Stadium tour je minulostí. Na stadiony míří únikové hry

Biz | Fotbal

Máte 60 minut na únik ze stadionu vašeho oblíbeného týmu. To není bezpečnostní cvičení, ale nové využití fotbalových stadionů, které se rozšiřuje po Francii. Po Olympique Lyon zažijete napětí oblíbených únikových her i na stadionu PSG. Uvidíme, kdy fanoušci začnou unikat i z českých arén.

WTA nabídne fanouškům statistiky v reálném čase

Biz | Tenis

Ženská tenisová asociace (WTA) představila nástroj SAP Tennis Analytics, který poskytne statistiky o hráčkách nashromážděné za více než 20 let a analytiky hry během zápasů. Data budou zpočátku dostupná pouze novinářům a na základě jejich zpětné vazby SAP vyvine výslednou podobu produktu, který bude poté uvolněn všem fanouškům. Nové řešení bylo představeno na Turnaji mistryň v Singapuru a jeho první verze bude k dispozici s odstartováním okruhu WTA Tour 2018.

Hosté SportBiz live 14. Jak žijí na sociálních sítích?

Interview

Jak přistupují na Spartě, v Českém olympijském výboru či v Ligové fotbalové asociaci k sociálním sítím se dozvíme na nadcházejícím SportBiz live 14. Nyní máte možnost poznat v krátkém dotazníku vztah k sociálním sítím hostů, kteří zmíněné subjekty budou zastupovat. Co na sebe prozradili Ondřej Kasík, Daniel Hajný a Tomáš Houska?

Česko sportuje spolupracuje s fenoménem mladé generace

Biz

Český olympijský výbor zahájil spolupráci s kapelou Slza, která má pomoct s oslovením mladé generace a představením sportovních aktivit jako zábavy. Pod hlavičkou kampaně Česko sportuje chce spolu s frontmany Petrem Lexou a Lukášem Bundilem cílit na děti a mládež, které je stále těžší přivést ke sportu.


Nejčtenější

Tomáš Křivda: Podařilo se nám spoustu dříve nemyslitelných...

5 kroků pro úspěšný sportovní sponzoring

Brigáda/Stáž: Správa sociálních sítí v 2Score

Nejdůležitější je pustit správnou pasáž dobré písničky,...

SportBiz Social HUB

Klasickému zpravodajství odzvonilo. Nejrychlejší informace z prostředí sportovního marketingu nabízí Social Hub – výběr toho nejpodstatnějšího ze sociálních sítí.

PROZKOUMAT