Otevřít menu Zavřít menu

zprávy

Sportoviště pro Tokio 2020: Nový olympijský stadion i areály se...

Bojové sporty | Fotbal | Olympijské hry | Tenis | Vodní sporty | Volejbal

Do startu letních olympijských her v Tokiu už zbývá jen půl roku, japonská metropole se tak dostane do elitní společnosti měst, která hostila letní sportovní svátek dvakrát. Kromě tradičních sportovišť musejí pořadatelé připravit zázemí i pro čtyři nové sporty a také pro vracející se baseball a softball. Pojďme se na některá ze sportovišť pro Hry XXXII. olympiády podívat.

Se SportBizem na FOOTBALL BUSINESS Spring Summit ve Vídni!

Biz | Fotbal

FOOTBALL BUSINESS Spring Summit, to je setkání více než dvou stovek klubových i ligových zástupců a expertů ze světa sportovního byznysu, které se uskuteční v rakouské metropoli již 27. února 2020. Jako mediální partner akce vám nyní SportBiz.cz nabízí možnost získat vstupenky za výrazně výhodnějších podmínek.

Martin Loukota o Univerzitní lize: V zámoří je spojení sportu a...

Biz | Hokej

Nový projekt Univerzitní liga ledního hokeje (ULLH) byl vedením Českého hokeje představen před sezonou 2019/2020. Boj o Pohár Jana Palacha mezi osmi účastnícími se týmy už běží. O tom, kam univerzitní hokej v České republice míří, jsme si popovídali se sportovním manažerem Martinem Loukotou, který má projekt ULLH v rámci Českého hokeje na starost.

Do Tokia chystáme vlastní televizní kanál, říká Tomáš Houska

Biz | Olympijské hry

Největší a nejsledovanější sportovní událostí tohoto roku budou bezesporu Letní olympijské hry v Tokiu. To, že se blíží, výrazněji pociťují nejen sportovci a organizátoři, ale také olympijské výbory jednotlivých zemí. Ani ten český není výjimkou. Naopak – připravuje se svědomitě prakticky už od her v Koreji.

Ve Spartě není prostor na metodu pokus-omyl, data nejsou výjimkou,...

Biz | Data marketing | Fotbal

Jako fotbalový nadšenec v roce 2016 rozjížděl mobilní aplikaci pro svůj lokální tým TJ Sokol Družba Suchdol na Kutnohorsku, který se tehdy chystal na novou sezonu v okresním přeboru. O několik měsíců později už seděl v kanceláři nejslavnějšího českého fotbalového klubu. "Pracovat pro Spartu je výzva. Mám k našim fanouškům respekt, není to tak, že si něco vyzkoušíme a čekáme, jestli to bude fungovat nebo ne," říká Daniel Jehlička, který se na Letné stará o CRM a digitální marketing.

2Score hledá posilu na pozici Social media specialist

Práce

Chcete se podílet na komunikaci těch nejvýznamnějších českých sportovních subjektů na sociálních sítích, jako jsou například FORTUNA:LIGA či fotbalová reprezentace? Sportovně-marketingová agentura 2Score hledá posilu do svého týmu na pozici Social Media Specialist.

Footballmania hledá stážistu

Práce

Chceš se podílet na fungování jednoho z nejvýznamnějších subjektů v oblasti sportovního merchandisingu? Společnost Footballmania hledá stážistu, který se cítí být ve sportu jako doma. Pozice je určená zejména pro vysokoškolské studenty, kteří hledají praxi, jsou hladoví po zkušenostech a informacích.

MS v ragby: vítězné a poražené značky

Biz | Rugby

MS v ragby je třetí největší sportovní akce světa, hned po letní olympiádě a MS ve fotbale. Nejen návštěvností na stadionech, ale především sledovaností. Televizní sledovanost letošního šampionátu se zatím odhaduje na pět miliard diváků!

eSport – moderní trend v Česku

esport

Na akci SportBiz LIVE 18 byly představeny základní výsledky výzkumu na téma esport v Česku realizovaného společností Ipsos.

Hledáme projekťáka do základní sestavy!

Práce

Je pro tebe sport koníčkem č. 1 a máš o něm přehled? Máš zkušenosti s marketingem a vedením projektů? Nevadí ti čas od času obětovat víkend, někdy si přivstat nebo naopak protáhnout pracovní den? Umíš si efektivně zorganizovat svůj pracovní čas? Nebojíš se proaktivně komunikovat s lidmi? Máš papíry a nebojíš se parkování s dodávkou v centru Prahy? Nejsi lenoch ani morous?

Světové esports události, které budí rozruch

Nezařazené

Rapidní vzrůst popularity esportů v posledních letech nevyhnutelně přivábil zájem mainstreamových médií. Není divu, průmysl soutěžního gamingu začíná získávat stále více investorů a sponzorů. To je nápadné zejména při pohledu na finanční prémie, kterými jsou nejúspěšnější hráči odměňováni. V nejslavnějších esports turnajích už jde o miliony dolarů, tedy sumy, které směle konkurují nejbohatším sportovním událostem. Představíme si některé z akcí, které svým rozsahem rezonují daleko za hranicemi esports sféry.

Nejzvučnější projekty v českém esports prostředí

esport

Dynamická doba se spoustou interaktivních možností vytvořila most mezi sportem a gamingem. V poslední dekádě si esporty získávají čím dál větší pozornost a respekt. Jejich rostoucího potenciálu si čím dál častěji všímají i mainstreamová média. Aby také ne, vždyť vrcholné esports turnaje světového formátu se svým rozsahem, sledovaností a finančními dotacemi mnohdy rovnají gigantickým sportovním organizacím. Trend stoupající popularity esports se pochopitelně nevyhýbá ani České republice, a tak si pojďme představit některé z projektů, které v poslední době budí rozruch.

Fighterův anděl strážný: O práci i zatím nevyužitém...

Biz | Bojové sporty | Interview

Během turnajů v bojových sportech sice nejsou v záři reflektorů, ale ani ti nejlepší fighteři by se bez nich neobešli. Řeč je samozřejmě o cutmanech, kteří se o zápasníky starají v zákulisí i přímo v oktagonu či ringu. Na česko-slovenské scéně působí už čtyři roky jako jediný profesionální tým Alpha Cutman Team, jehož zakladateli jsou Bohumil Vojkůvka s Jiřím Šigutem. „Držíme standard péče vysoko, vzděláváme se a jednou se třeba budeme moci jako cutmani opravdu živit,“ věří „Bobesh“ Vojkůvka, šéf party zdravotníků nadšených do bojových sportů a autor blogu "Cestou ranhojiče".

Tipsport cílí na studenty. Stal se partnerem nové hokejové ligy

Biz | Hokej | Interview

Bez generálního partnera by žádná ambiciózní soutěž nebo sportovní projekt nemohl plnohodnotně fungovat, ani motivovat soutěžící či nadchnout fanoušky. Vědomi si toho byli i iniciátoři vzniku české Univerzitní ligy ledního hokeje (ULLH), a tak pouhé tři dny před tím, než odstartovala vůbec první sezóna, oznámili jméno generálního partnera. Stal se jím Tipsport, sázková kancelář, která je dlouhodobým podporovatelem tuzemského hokeje.

Revoluce v NCAA: Kalifornie dovolí univerzitním sportovcům...

Univerzitní sportovci v USA nemohou zužitkovat svou marketingovou hodnotu. Více než sto let se Národní vysokoškolské atletické asociaci (NCAA) daří vymáhat striktní amatérské principy. Sportovci tak nemají nárok na žádnou odměnu, ale to se brzy může změnit. V Kalifornii prošel senátem takzvaný "Fair Pay to Play Act", zákon, který umožní univerzitním atletům zpeněžit vlastní jméno a image.


Nejčtenější

Nejdůležitější je pustit správnou pasáž dobré písničky,...

5 kroků pro úspěšný sportovní sponzoring

2Score hledá posilu na pozici Social media specialist

2Score: Hledáme projekťáka/produkčního do základní sestavy!


SportBiz newsletter

Odebírejte novinky plné sportovního marketingu




Děkujeme za Váš email.