Otevřít menu Zavřít menu

zprávy

RESET

WTA nabídne fanouškům statistiky v reálném čase

Biz | Tenis

Ženská tenisová asociace (WTA) představila nástroj SAP Tennis Analytics, který poskytne statistiky o hráčkách nashromážděné za více než 20 let a analytiky hry během zápasů. Data budou zpočátku dostupná pouze novinářům a na základě jejich zpětné vazby SAP vyvine výslednou podobu produktu, který bude poté uvolněn všem fanouškům. Nové řešení bylo představeno na Turnaji mistryň v Singapuru a jeho první verze bude k dispozici s odstartováním okruhu WTA Tour 2018.

Hosté SportBiz live 14. Jak žijí na sociálních sítích?

Interview

Jak přistupují na Spartě, v Českém olympijském výboru či v Ligové fotbalové asociaci k sociálním sítím se dozvíme na nadcházejícím SportBiz live 14. Nyní máte možnost poznat v krátkém dotazníku vztah k sociálním sítím hostů, kteří zmíněné subjekty budou zastupovat. Co na sebe prozradili Ondřej Kasík, Daniel Hajný a Tomáš Houska?

Česko sportuje spolupracuje s fenoménem mladé generace

Biz

Český olympijský výbor zahájil spolupráci s kapelou Slza, která má pomoct s oslovením mladé generace a představením sportovních aktivit jako zábavy. Pod hlavičkou kampaně Česko sportuje chce spolu s frontmany Petrem Lexou a Lukášem Bundilem cílit na děti a mládež, které je stále těžší přivést ke sportu.

SportBiz live 14. Sociální sítě v českém sportu

Biz

Tradiční setkání odborníků a nadšenců z oblasti sportovního marketingu je zpět. Hosté Ondřej Kasík, Daniel Hajný a Tomáš Houska rozeberou s moderátorem Davidem Sobiškem strategie komunikace jednotlivých subjektů na vlastních sociálních sítích, na sítích sportovců či využití influencerů v rámci komunikačních kampaní. SportBiz live tentokrát budou hostit prostory Braunova domu na Karlově náměstí a chybět nebude ani následný neformální networking.

SportBiz v novém. Sportovní marketing na jednom místě

Biz

Sportovní marketing na jednom místě. Takovou ambici má odborná platforma SportBiz a proto webové stránky SportBiz.cz dostaly novou podobu i obsah a v listopadu se vrátí i oblíbené živé setkání SportBiz live s pořadovým číslem 14. Pojďme se podívat, co přináší nový web.

Social Media Specialist. Spravujte sportovní sociální sítě v...

Nezařazené

Chcete se podílet na komunikaci těch nejvýznamnějších českých sportovních subjektů na sociálních sítích? Sportovně-marketingová agentura 2Score hledá posilu do svého týmu na pozici Social Media Specialist.

Stáž v 2Score. Načerpejte nové zkušenosti

Nezařazené

Zajímáte se o sportovní marketing? Chcete se rozvíjet v oblasti sociálních sítí či produkci sportovních akcí? Sportovně-marketingová agentura 2Score vypisuje stážový program zejména pro studenty VŠ.

Profesionální ragby v USA. Jeden pokus skončil, další se chystá

Biz | Rugby

V USA právě skončil jeden pokus o profesionální ragbyovou soutěž. Nicméně další už se připravuje na příští rok.

Konference Sport 2017 opět v Praze

Biz

Loni jsme ve SportBiz rozsáhle informovali o první mezinárodní konferenci o sportovním marketingu, sponzoringu a komunikaci SPORT 2016. A díky úspěchu a pozitivním ohlasům i našich čtenářů můžeme pokračovat – konferenci Sport 2017 se bude konat ve dnech 23. a 24. května.

Nejlepší tvůrci digitálního obsahu v roce 2016

Awards

Po vyhlášení nejlepších počinů v oblasti partnerských aktivací, komunikačních kampaní, sportovních eventů a dlouhodobých marketingových projektů, se v závěru našeho seriálu zaměříme na nejlepší tvůrce digitálního obsahu. Kdo prostřednictvím online komunikačních kanálů dokázal nápaditou formou a obsahem nejlépe oslovit nejen své fanoušky, ale i širší sportovní věřejnost? Hlavním kritériem výběru byl opět největší progres v uplynulém roce.

Nejlepší sportovní eventy roku 2016

Awards

Tuzemská scéna nabídla v roce 2016 řadu skvělých sportovních akcí. V redakci Sportbizu jsme vybrali ty podle nás nejvýznamnější. Pojďme se na ně podívat.

Nejlepší dlouhodobé marketingové projekty v českém sportu v roce...

Awards

Český sport nabídl v roce 2016 opět spoustu zajímavých počinů a naší ambicí je představit ty nejlepší. Dnes představíme tři nejlepší dlouhodobé marketingové projekty. Jejich rysem je to, že si dávají za cíl kontinuální práci s fanoušky či se svojí cílovou skupinou a neomezují se pouze na jednu komunikační kampaň.

Nejlepší komunikační kampaně v českém sportu v roce 2016

Awards

Které komunikační kampaně českého sportu zaujaly v roce 2016? SportBiz opět po roce vybral to nejzajímavější. Podívejte se sami, které kampaně stály za to! Následující výčet je uveden bez ohledu na pořadí.

Nejlepší partnerské aktivace v českém sportu v roce 2016

Awards

Které partnerské aktivace byly nejlepší v českém sportu v roce 2016? SportBiz opět po roce vybral to nejzajímavější, na úvod jsme se zaměřili na tváře českého sportu. Tedy jak značky využívají českých sportovců a aktivují partnerství s nimi. Následující výčet je uveden bez ohledu na pořadí.

Červenec nabídne světový softbal, ale i klasiku Tour de France

Biz

V souvislosti s červencem se často hovoří o okurkové sezoně. Ve světě sportu to však neplatí, naopak prostor dostávají vedle sportovních stálic i méně tradiční odvětví. Pojďme se podívat, co nabídne po sportovní stránce sedmý měsíc roku 2016.


Nejčtenější

SportBiz v novém. Sportovní marketing na jednom místě

Social Media Specialist. Spravujte sportovní sociální sítě v...

Hosté SportBiz live 14. Jak žijí na sociálních sítích?

Stáž v 2Score. Načerpejte nové zkušenosti

SportBiz Social HUB

Klasickému zpravodajství odzvonilo. Nejrychlejší informace z prostředí sportovního marketingu nabízí Social Hub – výběr toho nejpodstatnějšího ze sociálních sítí.

PROZKOUMAT