Otevřít menu Zavřít menu

zprávy

RESET

Producenti piva si mnou ruce. Začíná mistrovství světa v ragby

Rugby

Až třikrát více záložních sudů s pivem si chystají japonské bary v blízkosti stadionů, kde se budou konat zápasy devátého mistrovství světa v ragby. A že se zlatavého moku rozhodně nevypije málo, napovídá doba trvání ragbyového svátku – šest týdnů – i fakt, že se v celosvětovém měřítku jedná o třetí největší sportovní událost. Mimochodem poprvé v historii zavítá MS na asijskou půdu.

2Score hledá produkčního se zaměřením na video

Nezařazené

Chceš se podílet na komunikaci těch nejvýznamnějších českých sportovních subjektů v oblasti video produkce? Láká tě natáčení a spolupráce s hvězdami nejen české sportovní scény? Baví tě práce ve sportu?  Pak máme job přesně pro tebe. Sportovně-marketingová agentura 2Score hledá posilu do svého týmu na pozici Produkční se zaměřením na video.

2Score hledá posilu na pozici Social media specialist

Práce

Chcete se podílet na komunikaci těch nejvýznamnějších českých sportovních subjektů na sociálních sítích? Sportovně-marketingová agentura 2Score hledá posilu do svého týmu na pozici Social Media Specialist.

Twitch exkluzivním live streamingovým partnerem basketbalového...

Basketbal

Basketbalová událost roku se blíží a mezitím, co se tým největšího favorita skládal pro nadcházející světový šampionát v Číně jen horko těžko, basketbalové asociaci USA se podařil jiný husarský kousek, když podepsala smlouvu se společností Twitch. Ta se tak stává exkluzivní platformou live-streamů mužské i ženské americké basketbalové reprezentace.

Premier League je konečně na YouTube, ale zatím nenabídne mnoho

Fotbal

Zní to až neuvěřitelně, ale až do aktuální sezony 2019/2020 neměla jedna z nejlepších fotbalových lig světa svůj oficální účet na YouTube. Zástupci anglické Premier League totiž až dosud zastávali odmítavý postoj ke sdílení společného obsahu na této platformě vlastněné společností Google. To se od nynějška mění, ne však zcela.

Olympijské novinky v Tokiu: Návrat odpalů i premiéra na skejtu

Baseball | Biz | Softball

Za necelý rok odstartují Letní olympijské hry v japonském Tokiu a oproti předchozímu klání v Riu de Janeiro přibylo na seznam olympijských sportů pět odvětví. Po 12 letech se vrací baseball a softball, úplně poprvé se představí karate, sportovní lezení, surfing a skateboarding.

Fotbalové MS žen se zvětšuje. Od příštího turnaje již s 32...

Fotbal

Trend rozšiřování počtu účastnických zemí na velkých fotbalových turnajích pokračuje. Poté, co se k podobnému kroku rozhodla UEFA například na „dospělém“ Euru i některých šampionátech mladších kategorií, a stejně tak učinila FIFA od roku 2026 i v rámci mužského mistrovství světa, přichází logicky s podobným scénářem i  v ženském fotbale.

České sportovní léto: Historické softbalové MS i další...

Biz | Florbal | Hokej | Softball | Vodní sporty

Že je léto pro sport okurkovou sezonou? Ale kdeže, na území České republiky nás v letních měsících čeká hned několik světových akcí! V důležitosti jim jasné vévodí mistrovství světa v softbalu, které od čtvrtka 13. června hostí Praha a Havlíčkův Brod. To je o to důležitější, že se vůbec poprvé klání nejlepších softbalistů planety koná v Evropě! Na své si přijdou i fanoušci florbalu, vodního slalomu, hokeje či motorismu.

Nabídka práce v 2Score: Digital performance manager

Práce

Máš zkušenosti s reklamou na sociálních sítích? Sleduješ aktuální trendy ve světě online marketingu? Chceš se podílet na komunikaci nejvýznamnějších českých sportovních subjektů na sociálních sítích?  Sportovně-marketingová agentura 2Score hledá posilu do svého týmu na pozici Digital performance manager.

2Score hledá Graphic Designera

Práce

Orientuješ se v současných grafických trendech? Zajímáš se o sport a sportovní marketing? Jsi samostatný, chceš dále rozvíjet své grafické schopnosti a podílet se na výstupech nejsledovanějších tuzemských sportovních značek? Pak v 2Score hledáme právě tebe!

Na obrazovky jsme přinesli velkou vysílací revoluci, říká Jan...

Biz | Interview

Již čtvrtým rokem působí na českém trhu stanice O2 TV Sport, která výrazně promlouvá do vysílání nejpopulárnějších sportů. Za marketing a obchod exkluzivního kanálu O2 TV zodpovídá od samého počátku JAN RADĚJ, Head of Sales & Marketing v O2 TV Sport. „I když na prodeji není postaven obchodní model naší stanice, jako je to u tradičních televizí, tak finance, které získáme z reklamy, nám velkým způsobem pomáhají minimalizovat produkční náklady,“ prozrazuje. V rozhovoru hodnotí fotbalovou i hokejovou sezonu 2018/2019, spolupráci s UEFA a zmiňuje soutěže, které české fanoušky nejvíce táhnou.

Čechy doprovázela na šampionátu nová gólová znělka. Která...

Hokej

Není tajemstvím, že goal horn (nejen) české hokejové reprezentace si vybírají sami hráči. Od domácího šampionátu, který hostila v roce 2015 Praha a Ostrava, dostávala fanoušky do euforického výskoku svižná verze známé skladby z filmu Ať žijí duchové Hajný je lesa pán.

SportBiz Talks: Daniel Hajný

Biz | Fotbal | SportBiz Talks

FORTUNA:LIGA letos premiérově vrcholí tzv. nadstavbovou částí. Jak se rodilo rozhodnutí o změně herního modelu nebo ve kterých zemích se Ligová fotbalová asociace inspirovala? Nejen to v obsáhlém rozhovoru SportBiz Talks s obchodním a marketingovým ředitelem LFA Danielem Hajným. Podcast premiérového dílu naleznete zde.

Nadstavbové části v zahraničních fotbalových ligách

Biz | Fotbal

V letošní sezoně poprvé obohatí českou nejvyšší fotbalovou soutěž nadstavbová část, která týmy rozdělí do tří skupin dle postavení po skončení základní části. Tento nový formát byl zaveden za účelem zvýšení atraktivity soutěže, který na stadion přinese více diváků a dá všem týmům příležitost podstoupit těžká utkání, která mohou častokrát rozhodnout o jejich budoucnosti. Některé zahraniční soutěže podobný systém zavedly již v minulých letech. Pojďme se tedy podívat v čem spočívají odlišnosti jednotlivých systémů.

Petr Nitsche: Marketéři budou muset najít balanc mezi sportem...

Biz | Hokej | Interview

Český hokej na klubové i reprezentační úrovni je již neodmyslitelně spjatý s marketingovou agenturou BPA sport marketing, ve které vede hokejové oddělení Petr Nitsche. Ten v rozhovoru pro SportBiz hovoří o tom, jaký zájem je o partnerství s hokejem, jak vzniklo partnerství se Scanií a kam se podle něj bude dál vyvíjet sportovní marketing.


Nejčtenější

2Score: Hledáme projekťáka/produkčního do základní sestavy!

Nejdůležitější je pustit správnou pasáž dobré písničky,...

5 kroků pro úspěšný sportovní sponzoring

Tomáš Křivda: Podařilo se nám spoustu dříve nemyslitelných...


SportBiz newsletter

Odebírejte novinky plné sportovního marketingu




Děkujeme za Váš email.