Otevřít menu Zavřít menu

O webu

Chcete získat nové sponzory, dostat do hlediště více fanoušků nebo naopak stanovit efektivní sponzoringovou strategii? Anebo jste sportovec a hledáte způsob, jak účinně komunikovat se svými příznivci? Či jste prostě nadšenec, co se zajímá o sport nad rámec sportovních zpráv a reportáží z klasických médií?

Vám všem SportBiz přináší inspirace, tipy, původní analýzy a aktuální informace s přidanou hodnotou.

Ať se nám to líbí nebo ne,  sport, ve své amatérské i profesionální podobě, je dnes mnohem víc než "jen" to, co se odehrává na hřišti. Je to byznys jako každý jiný. Proto i tento web bude nahlížet na sport obchodní optikou se speciálním zaměřením na sportovní marketing.

[sws_blue_box box_size="610"] Na webu SportBiz byste měli pravidelně nacházet účinné i kreativní nápady na to,

* jakým způsobem mohou sportovní kluby a sportovní soutěže „zabalit“ svůj produkt tak, aby byl co nejvíce lákavý pro diváky a sponzory,

* jak komunikují ve sportu výrobci sportovního vybavení a nesportovní značky, a

* jak se snaží sponzoři vytěžit své investice do sportu. [/sws_blue_box]

[sws_divider_basic]

O projektu

SportBiz je společným projektem Tomáše Janči a společnosti Concept One.

[sws_divider_basic]

Tomáš Janča

SportBiz byl založen Tomášem Jančou, který tímto projektem na začátku roku 2011 konečně spojil svou celoživotní vášeň pro sport a své nadšení pro marketing.

Jeho láska ke sportu je natolik silná, že se nenechal odradit ani svou otřesnou iniciační zkušeností s vrcholovým sportem. Vůbec prvním sportovním přenosem, který totiž ve svém životě viděl, byl fotbalový zápas mezi Československem a Německou spolkovou republikou v roce 1985. Jednalo se o kvalifikaci na mistrovství světa v Mexiku 1986 a československý tým v něm na domácí půdě utrpěl debakl 1:5. Naštěstí několik dnů poté získali naši hokejisté titul mistrů světa, takže autor na sport naštěstí nezanevřel (a nemusel místo toho třeba hrát na klavír nebo se účastnit recitačních soutěží).

K marketingové komunikaci se autor dostal velmi s malou odbočkou mnohem později, ale o to s větší chutí. Studoval marketing a management na Vysoké škole ekonomické v Praze a na Instituto Tecnológico Autónomo de México. Po třech letech na konzultantské pozici ve společnosti Ernst & Young nyní pracuje jako strategický plánovač v komunikační agentuře Proximity Prague.

Pro více informací o autorovi těchto stránek navštivte jeho profesní profil, jeho prezentace a rozhovory pro média.

Concept One

Agentura Concept One se specializuje na sportovní a event marketing. Concept One vytváří a realizuje marketingové koncepty pro ty nejprestižnější sportovní subjekty jako např. fotbalové reprezentace ČR, Český olympijský výbor a Gambrinus liga.

 

 

 

 

[sws_divider_basic]

Další autoři webu SportBiz:

Štěpán Hanuš

Radim Kadlec

Svatopluk Smysl

SHARE