Otevřít menu Zavřít menu

Tipsport cílí na studenty. Stal se partnerem nové hokejové ligy

Bez generálního partnera by žádná ambiciózní soutěž nebo sportovní projekt nemohl plnohodnotně fungovat, ani motivovat soutěžící či nadchnout fanoušky. Vědomi si toho byli i iniciátoři vzniku české Univerzitní ligy ledního hokeje (ULLH), a tak pouhé tři dny před tím, než odstartovala vůbec první sezóna, oznámili jméno generálního partnera. Stal se jím Tipsport, sázková kancelář, která je dlouhodobým podporovatelem tuzemského hokeje.

Partnerství fanouškům přinese zejména přímé přenosy ULLH na TV Tipsport a rozšíření nabídky sázek. Sázková kancelář si podle Jiřího Hadravy, manažera komunikace Tipsportu (na úvodní fotografii druhý zprava), od tohoto propojení slibuje rozšíření publika univerzitního hokeje a cestu, jak oslovit potenciální zaměstnance. V rozhovoru dále komentuje třeba i to, zda měly konkurenční sázkové kanceláře šanci stát se partnerem Univerzitní ligy nebo kolik se na první kolo ligy prosázelo.

Proč se Tipsport stal generálním partnerem ULLH? A na jak dlouho?
Jsme dlouhodobě partnerem českého hokeje (s malou přestávkou od sezóny 2003/2004 generální partner Tipsport extraligy, jsme partnerem hokejové reprezentace, společnost Chance z holdingu Tipsport vstoupila vloni do druhé nejvyšší hokejové soutěže), ale už dříve jsme byli několikrát v kontaktu s univerzitními kluby. V momentě, kdy se začala liga konsolidovat, dávalo nám smysl se s ní spojit. Prozatím jsme dohodnuti na dvě sezóny.

Jak dlouho probíhala jednání?
Od prvního kontaktu několik měsíců.

Co si od toho propojení společnost slibuje, čím je pro vás ULLH zajímavá?
Soutěž, která má jasnou strukturu a řád, umožňuje rozšíření naší nabídky sportovních sázek. Děním kolem univerzitního hokeje také chceme oslovit studenty a absolventy s nabídkou práce. Tipsport se stal v posledních několika letech technologickou IT firmou, která si většinu řešení vyvíjí sama, proto se bez vysokoškolsky vzdělaných lidí zejména v IT oborech, ale i marketingu a dalších, neobejdeme. V současné složité době na trhu práce je i toto jedna z cest, jak oslovit potenciální budoucí zaměstnance.
Navíc z většiny zápasů nabízíme i přímé přenosy na TV Tipsport, a rozšiřujeme tak publikum univerzitního hokeje. V zásadě tak lize sílou naší značky také pomáháme dostat univerzitní sport do povědomí veřejnosti.

Byla vůbec varianta, že se Tipsport partnerem nestane? Měla šanci do ULLH vstoupit např. jiná sázková kancelář? Narážím tím na fakt, že Tipsport vlastní BPA, marketingovou agenturu úzce propojenou s českým hokejem. A právě BPA stála u vzniku ULLH.
BPA je marketingovým partnerem ULLH a snaží se zajistit podporu soutěže i ze strany dalších společností. Jiné sázkové kanceláře šanci měly, ale my jsme si nabídku vyhodnocovali a došli jsme k závěru, že nám dává smysl. Je to ostatně logické, nikdo z konkurence u nás není tolik spjat s hokejem a neumí hokejové sázky lépe.

Co v rámci partnerství realizujete za aktivity?
Začali jsme se streamy, tedy možností sledovat univerzitní hokej na TV Tipsport. Do budoucna pak chystáme i aktivace na vybraných zápasech Univerzitní ligy.

Liga má za sebou první kolo. Máte k dispozici už nějaká čísla, jak se u Tipsportu na zápasy sázelo?
Ano, samozřejmě máme. Sázky se pohybovaly zatím v desítkách tisíc korun na jednotlivé zápasy prvního kola, což jsou na startu nové soutěže zajímavá čísla. Je to dáno samozřejmě i tím, že hokej je sázkařsky č. 2 hned za fotbalem a každé rozšíření nabídky je vítané. Sázkaři stejně jako bookmakeři ale zatím poznávají soutěž, jednotlivé hráče i jejich ambice a sílu.

Univerzitní liga ledního hokeje odstartovala 22. září 2019. Soutěží v ní osm týmů Akademici Plzeň, Black Dogs České Budějovice, BO Ostrava, Cavaliers Brno, Engineers Prague, HC Masaryk Univerzity – Brno, UC Univerzita Palackého v Olomouci, UK Hockey Prague. Vítěz získá Pohár Jana Palacha. Hráči – studenti vysokých škol – hrají bez nároku na finanční odměnu.

FOTO: Univerzitní hokej

SHARE
SHARE

Napsal
Martina Mlynářová

Nejčtenější

Tagy


SportBiz newsletter

Odebírejte novinky plné sportovního marketingu




Děkujeme za Váš email.