Otevřít menu Zavřít menu

Královské hokejové studio a influenceři na ledu!

Velké sportovní akce již tradičně přitahují zvučné značky a jména. S letošním mistrovstvím světa v hokeji, které proběhne v květnu v Bratislavě a Košicích, tomu není jinak a mezi hlavními sponzory připravujícími strategii i pro český trh najdeme kromě stálé Škodovky, Coca-Colu nebo Krušovický pivovar. Hokejovou vlnu využívají k propagaci i další firmy a fanoušci tak můžou hrát například o lístky nebo dresy hned na několika frontách.

Bez piva by to nešlo

Jedním z hlavních sponzorů mistrovství je pivovar Krušovice, který pro mistrovství připravil speciální edici pivních plechovek a ve spolupráci s agenturou Isobar, vytvořil strategii založenou  na vlastním vtipném hokejovém studiu. V hlavních rolích Královského studia se představili moderátorská dvojice z rádií Spin a Kiss, Radek Hrdina a Aleš Matoušek. Ti vám v úvodním spotu vysvětlí, jak soutěžit a v dalších videích poradí, jak stihnout zápas se Švýcarskem, i když začíná ve 12:15 anebo jak na správnou „hokejovou techniku“.

K aktivaci fanoušků Krušovice připravily soutěž o lístky a pivní půllitry. Jména vítězů jsou dynamicky propisována do spotu a sdílena na Facebooku. Běží také v live baru na oficiálním webu soutěže, kde najdete i světelnou tabuli s odpočtem do dalšího losování. Celá komunikace využívající sportovního prostředí i výrazy, je provázena hashtagem #mojekralovstvi. Pro ty, kteří si moderátory oblíbili, je navíc připravena sada gifů, kterou můžou používat i v soukromých zprávách a postech, stačí u GIFů vyhledat #krusovice.

Moje Mistrovství

„Kdyby to snad bylo pro někoho ještě málo, v průběhu mistrovství se Radek s Alešem objeví na sociálních sítích v rámci živých vstupů ze stadionu a z dynamických bannerů budou glosovat aktuální vývoj zápasů,“ dodává copywriter Lukáš Hejduk na Medium.com

Soutěž je podpořena i klasickou nadlinkou v podobě televizních spotů s heslem „Tvoje mistrovství. Tvoje království.“

Coca-cola zapojila influencery a Patrika Eliáše

Tradiční ‚kódovou‘ soutěž o lístky na utkání, mikiny a další hokejové ceny, vylepšila Coca-Cola o možnost setkání s Patrikem Eliášem, který se stal hlavní tváří komunikační strategie Coca-Coly k mistrovství. Z této spolupráce vznikl také seriál, kde ledově klidný Patrik zadává svým novým svěřencům z řad influencerů (Shopaholic Nicol, Johny Machette, Vláďa Kadlec a Jakub Váňa) různé sportovní úkoly. Jedná se již o druhou sérii tohoto instagramového seriálu, neboť první byla zaměřena na slovenský trh a měl ji v režii Marián Hossa. Ten podobně jako Patrik Eliáš dával zabrat místním influencerům.

https://www.instagram.com/p/Bwgo0PlpAYZ/

View this post on Instagram

Hraj o lístky na MS IIHF v ledním hokeji 2019 a finále s Patrikem Eliášem! #cokerulez @patrikeliasofficial

A post shared by Coca-Cola Česko a Slovensko (@cocacolaczsk) on

K podpoře prodeje vlastních výrobků využila firma na začátku roku spolupráce s prodejnami Penny a Albert. Za nákup určených produktů se mohli fanoušci zúčastnit soutěže o hokejový zážitek s českou reprezentací, vstupenky, dresy nebo puky. Hlavní komunikace soutěží probíhala přímo v zapojených prodejnách.

Oficiálním sponzorem se stala také cukrovinková společnost Mondelēz International, která očekávané sportovní události využila podobným způsobem jako Coca-Cola. Za nákup Fidorek ,Tatranek, Miňonek a dalších sladkostí lze vyhrát lístky na zápas Česka s Ruskem a balíček dobrot k tomu. V soutěži je kromě podmínky nákupu součástí i správný tip na výsledek zápasu Česko – Švýcarsko. Výherce pak určí los.

Zdroj obrázku: Mediaguru.cz

Pro ty, kteří lístky nestihli koupit a nevyhrají ani v rámci aktivačních kampaní jsou zdarma připraveny fanzóny nabízející atrakce, jídlo, pití a samozřejmě sledování hokeje na velkých obrazovkách. O zábavu a moderování celého dne se postarají známé osobnosti z Fun Radia. Přítomni budou také sponzoři se svými stánky, kde bude další příležitost vyhrát vstupenky na zápasy. Kromě Bratislavy a Košic, kde vyrostou oficiální fanzóny, připravili organizátoři ve spolupráci s Kauflandem fanouškovské zóny i v Popradě, Nitře, Trenčíně, Martinu nebo Banské Bystrici.

SHARE
SHARE

Napsal
Natálie Brožová

Nejčtenější

Tagy


SportBiz newsletter

Odebírejte novinky plné sportovního marketingu




Děkujeme za Váš email.