Otevřít menu Zavřít menu

Český squash má novou tvář: letící míček má symbolizovat úspěchy nastupující generace

Biz

Česká asociace squashe připravila nové logo a vizuální identitu pro svoji veřejnou komunikaci. Specifický míček se dvěma tečkami a trajektorií letu má symbolizovat úspěchy nastupující mladé generace hráčů. A jasně sdělit, že ze squashe se stává populárnější sport, který má ambice dostat se na olympijské hry. „Logo je moderní, jednoduché a dynamické, což přesně vystihuje charakteristiku tohoto sportu,“ uvedl Tomáš Cvikl, předseda České asociace squashe.

Podle časopisu Forbes je squash jednou z nejzdravějších pohybových aktivit. V České republice ho pravidelně hraje 70 tisíc hráčů na téměř 500 kurtech, v celkem 69 klubech je evidováno více než 4000 závodních squashistů. Zadání na nový grafický vizuál vypracovala brněnská agentura Aetna. „Letící míček je pro nás nezaměnitelným symbolem squashe, a s tím jsme pracovali. Text názvu asociace evokuje stěnu. Reprezentativní, ale současné písmo a použití národních barev symbolizují hrdost a důstojnost,“ vysvětlil Roman Šťastný, ředitel agentury.

Současně s novou grafickou podobou se rozhodla asociace používat v rámci své komunikace označení Český squash či Czech squash. „Doposud jsme se při komunikaci se členy zaštitovali asociací, rozhodli jsme se však pro změnu. Chtěli jsme odstranit punc funkcionářské autority. Při komunikaci směrem ven je pro nás tato varianta více sjednocující,“ prohlásil předseda Tomáš Cvikl, který se inspiroval podobnými aktivitami Českého hokeje, Českého florbalu a Českého volejbalu.

Nový vizuál se poprvé více ukáže na republikovém šampionátu, který proběhne 7. – 10. března v pražském obchodním centru Galerie Harfa. V plánu je do moderní grafické podoby přetvořit také web Českého squashe. Nastupující generace squashových reprezentantů zaznamenává řadu úspěchů. Například čeští junioři vybojovali na posledním mistrovství světa týmů třetí místo.

SHARE
SHARE

Napsal
Redakce

Nejčtenější

Tagy

Český squashRebrandingSquash