Otevřít menu Zavřít menu

Nejlepší tvůrci digitálního obsahu v roce 2017

Kdo v roce 2017 nejvíce zaujal mezi tvůrci digitálního obsahu? Tradičně nezklamaly již v minulých letech vyhlášení tvůrci, ale kdo se k nim přidá a bude inspirací pro ostatní? Podívejte se kdo prostřednictvím online komunikačních kanálů dokázal nápaditou formou a obsahem nejlépe oslovit nejen své fanoušky, ale i širší sportovní veřejnost.

PIRÁTI CHOMUTOV

V roce 2011 prošel chomutovský hokej povedeným rebrandingem a celá následná práce se značkou Piráti Chomutov se po marketingové stránce dá považovat za nejen úspěšnou, ale i inspirativní pro ostatní sportovní subjekty. Nyní by Pirati, resp. jejich tým pro marketing a komunikaci mohl být inspirací pro ostatní v oblasti sociálních sítí.

Originálně v minulém roce pojali Piráti komunikaci utkání na Instagramu, přesněji v instastories, kde využili známé hry „Moorhuhn“ se střílením slepic v utkání s Olomoucí, která má ve znaku kohouta. Či využili tzv. ťukece v rámci utkání s Vervou Litvínov. Ačkoliv příběhy již ve stories nenajdete, sestříhali jsme vám je do videa níže.

Sociaální sítě Pirátů to není jen Instagram. Na Facebooku klub využívá grafik s citáty, výsledky zápasů či motion preview utkání. Na Youtube kanálu pak tradiční rozhovory, záběry z utkání či obrazové preview s voiceoverem oživují videa rubriky „Nasdááár“, která přinášejí vtipné momenty daného měsíce.

FLORBAL MLADÁ BOLESLAV

Také florbalový klub z Mladé Boleslavi prošel nedávno povedeným rebradingem, který se v současnosti originálně promítá v celé komunikaci klubu. Made in Bolka je dlouhodobá komunikační linka, kterou v play-off minulého roku nahradilo spojení používající stejná počáteční písmena – tedy Men In Black. Kdy k této kampani bylo napříč sociálními sítěmi klubu připraveno mnoho zajímavého obsahu.

Za vyzdvihnutí z obsahu napříč komunikačními kanály klubu z města automobilů, stojí webový pořad Bolka Inside a zejména pak serie videí Bolka Skills, kde jednotlivý hráči předávají své know-how v rámci florbalových dovedností.

Dalším zajímavým formátem navazující na kampaň Made in Bolka je pak seriál videí představující jednotlivé hráče a jejich vztah k městu.

Ačkoliv florbal nepatří mezi profesionální sporty, co se finančního ohodnocení sportovců týká, Florbal Mladá Boleslav ukazuje, že v komunikaci předčí i mnohé kluby z profesionálních sportů či soutěží.

BOHEMIANS PRAHA 1905

Bohemians Praha 1905 patří mezi kluby s pevnou a věrnou fanouškovskou základnou. Na čemž má svůj podíl i komunikacena sociálních sítích, která se blíží úrovni klubů, které pravidelně startují v evropských pohárech a mají jistě větší možnosti a prostředky než fotbalový klub z Ďolíčku.

Čím Bohemka zaujala v roce 2017 je jednoznačně rubrika „Pokec“, kde hráče prvního týmu zpovídá mladý reportér. Ten se nebojí zeptat na témata, která často novináři vynechávají nebo na ně od hráčů odpovědi nedostanou. A právě „dětskost“ redaktora hráče uvolní a přiměje se bavit více bez frází.

Ale není to jen dětský redaktor, kdo je tváří sociálních sítí tradičního pražského klubu. V rámci zápasových preview se postavila před kameru také Šárka Peková. Dříve redaktorka O2 TV Sport a zejména blogerka, které kombinuje fashion a sport, má přinést další rozměr komunikačním kanálům Bohemky a ženský prvek do mužského prostředí.

Pokud bychom měli hodnotit absolutní špičku v roce 2017 v rámci tvorby digitálního obsahu, určitě by přední místa zaujaly subjekty jako AC Sparta Praha, HC Sparta Praha, Český olympijský tým, 1. fotbalová liga či Česká fotbalová reprezentace – tyto subjekty si drží na české špičce dlouhobě. A kdo zaujal nejvíce vás? Sdílejte svůj názor na Facebooku.

SHARE
SHARE

Napsal
Redakce

Nejčtenější

Tagy

Bohemians Praha 1905florbal mladá boleslavmaxim habanec

podobné články

Není třeba vymýšlet megalomanské projekty, říká Tomáš...

SportBiz LIVE 10 – informace a registrace