Otevřít menu Zavřít menu

Hosté SportBiz live 14. Jak žijí na sociálních sítích?

Jak přistupují na Spartě, v Českém olympijském výboru či v Ligové fotbalové asociaci k sociálním sítím se dozvíme na nadcházejícím SportBiz live 14. Nyní máte možnost poznat v krátkém dotazníku vztah k sociálním sítím hostů, kteří zmíněné subjekty budou zastupovat. Co na sebe prozradili Ondřej Kasík, Daniel Hajný a Tomáš Houska?

Jaké používáte sociální sítě v rámci osobních účtů, která je vaše nejoblíbenější a proč?

Ondřej Kasík: „Využívám Facebook, Twitter, Instagram a LinkedIn. Nedá se říct, že by jedna ze sociálních sítí byla moje nejoblíbenější, každá nabízí jiný typ informací i obsahu. Co se týká inovací, asi nejvíc mě zaujaly přidané funkce na Instagramu (Stories, swipe up funkce ve Stories).“

Daniel Hajný:  „Používám FB, Instagram, Twitter. Je těžké říci, jaká je moje nejoblíbenější, jelikož každá z nich plní jiný účel. Ale dnes se asi nejvíce pohybuji na Instagramu, který je v jednoduchosti sdělení pomocí fotek a videí momentálně nejzajímavější.“

Tomáš Houska: „Upustil jsem od osobního Twitteru. Jedu jen „firemní“ a čtu zprávy pasivně, už na nic nereaguji na osobním účtu, baví mě, ale nepotřebuji si tam budovat osobní PR. Třeba se to změní. Nejoblíbenější je Instastories. To zásadně změnilo moji práci a komunikaci. Zeď na Instáči mám pro sebe. Galerii vzpomínek. Pořád ale frčím na FB, třeba při volbách se ukázalo, že to rozhodně není mrtvá a nudná platforma.“

Co vás v poslední době na sociálních sítích zaujalo?

OK: „Komunikace kolem zápasu Mayweather vs McGregor, komunikace šéfkuchaře Gordona Ramseyho, který velmi břitce hodnotí fotografie jídel, které mu posílají jeho followers.“

DH: „Zaujala mě poměrně živá debata okolo změny počtu znaků na Twitteru. Myslím, že to téhle platformě sebralo určitý styl komunikace, která spoustě lidem vyhovovala a která bavila.“

TH: „Další pokles neplaceného reache na Facebooku a odklon influencerů z FB.“

Kde hledáte inspiraci pro profesní činnost v rámci sociálních sítí?

OK: „U sportovních organizací (NHL, NFL, UFC) a klubů (konkrétně například Arsenal, Manchester City, Manchester United, BVB, New England Patriots, Seattle Seahawks). Dále pak u inovativních firem jako je Red Bull, sportovců, stájí Formule 1 a třeba i hudebních kapel.“

DH: „Rozhodně to jsou sociální sítě jednotlivých soutěží, klubů, ale i značek či osob, které platformu využívají na profesionální bázi. Většinou člověk pozná, kdo s touto platformou dokáže dobře pracovat a někam ji posouvat. “

TH: „Mám skvělý tým – pořád o tom kecáme. Spolupracuji i s analytikem, který dělá pro velké značky. Koukám obecně na značky, ne na sportovní značky. Konkurence je pro mě každý, kdo není sportovec  – Leoš Mareš, youtubeři, kapely. Pak se snažím jezdit do zahraničí. Padne na to dovolená, ale každý dva roky se snažím být v USA a chodit tam na sporty.“

Kolik hodin denně trávíte na sociálních sítích?

OK: „S přestávkami celou denní dobu, kdy nespím.“

DH: „Odhadem to bude v průměru 3-4 hodiny denně. Někdy i více.“

TH: „Od 2 do 12 hodin denně.“

Používáte na osobních účtech nějaké # (hashtagy) a jaké?

OK: „Prakticky ne. Pokud ano, jsou to #acsparta a #fatherandson.“

DH: „V poslední době #25letligy, jelikož je to hashtag, který jsme vytvořili pro letošní výročí české nejvyšší soutěže a jako fanoušek ManU rozhodně #manutd :-).“

TH: „Používám hasthagy, nemám žádnou strategii, ale často launchuji naše komunikační věci i na svém profilu. 1. jim věřím, 2. mě napodobují sportovci – nebo jim rovnou napíšu – udělej to tak jako já. “

Máte na hosty další otázky? Již ve středu budete mít tu možnost zeptat se jich. A pokud se na vás štěstí neusmálo a do Braunova domu nedorazíte, napište nám na Facebooku – my se vaši otázku pokusíme zařadit do programu.

SHARE
SHARE

Napsal
Redakce

Nejčtenější

Tagy

AC Sparta PrahaČOVDaniel HajnýFacebookInstagramLFAOndřej KasíkSportBiz LIVETomáš HouskaTwitterYouTube

podobné články

Nejlepší tvůrci digitálního obsahu mezi českými kluby v roce...

Nejlepší dlouhodobé marketingové projekty v českém sportu v roce...