Otevřít menu Zavřít menu

Montreal odměňuje své fanoušky. Ti nejaktivnější dostanou poklady

Komunikační kampaně klubů zámořských profesionálních soutěží vždy patří k tomu nejzajímavějšímu a technicky a vizuálně k nejatraktivnějšímu v oboru. S projektem, který má globální ambici přišel před sezonou Montreal Canadiens, jenž prostřednictvím své platformy spojuje fanoušky po celém světě.

Staňte se členy „Club 1909“ a budete týmu blíž než kdykoliv předtím! Pod vcelku omšelým sloganem se skrývá projekt s cílem, který není v Americe tak obvyklý - propojit „domácí“ fanoušky s příznivci z celého světa. Canadiens coby tradiční a úspěšný klub je jedním z mála, který má ze svého teritoria přesah a své příznivce má skutečně leckde. I když srovnávat třeba s evropskými fotbalovými kluby by bylo poněkud scestné.

Takže, v čem projekt Club 1909 spočívá. Vyberete si mezi digitálním členstvím (zdarma), nebo prémiovým členstvím (30 kanadských dolarů, v ceně je i čipová karta s kouskem hraného dresu) a můžete sbírat body takřka za jakoukoliv aktivitu spojenou s vaším fanouškovstvím Habs. Přitom by vás nemělo zvýhodňovat, zdali jste z Montrealu a chodíte na zápasy nebo sedíte v Humpolci a sledujete zápasy na internetu.

mtl2

Vedle zakoupených vstupenek se totiž bodují zápasy zhlédnuté prostřednictvím placených kanálu, vaše aktivita na sociálních sítích nebo nákupy suvenýrů jak v kamenném fanshopu, tak prostřednictvím internetového obchodu. Prémiovým členům se navíc body přičítají s dvojnásobnou hodnotou. Jméno každého člena klubu se objeví také zamražené v ledové ploše přímo v Centre Bell.

Za získané body si pak můžete přímo kupovat ceny, mezi kterými najdete skutečné poklady - hrané puky, použité hokejky, helmy nebo třeba jmenovky hráčů ze šatny. Dále se pak můžete účastnit aukcí o hodnotnější artefakty. Většinou se jedná o věci, které se normálně nedají koupit.

habs

Princip je poměrně jednoduchý a středobodem všeho je přehledná mikrostránka. Jejím významným nedostatkem je absence ukázky cen, které uvidíte až poté, co projedete registrací.

Další rovinou projektu je Club 1909 sladění s celou komunikací klubu. Mapy se zapíchanými špendlíky vévodí grafickým výstupům klubu. Objevují se jak na vstupenkách tak v postech na Facebooku. Fotky od fanoušků z celého světa jsou pak zase vděčným contentem ke zveřejnění.

Klub si prostřednictvím zapojení uživatelů z různých koutů světa tvoří velkou databázi fanoušků, o kterých zná nejen jejich základní demografické a kontaktní údaje, ale i další velmi cenná fakta. Klub najednou ví, jak často nakupujete, pro koho nakupujete, za kolik nakupujete nebo to, jak se chováte na sociálních sítích a co máte rádi a bude vědět, co vás přesně zajímá, aby vám to mohl nabídnout. Právě data o svých zákaznících (fanoušcích) českým klubům často chybí.

Komunikační kampaně klubů zámořských profesionálních soutěží vždy patří k tomu nejzajímavějšímu a technicky a vizuálně k nejatraktivnějšímu v oboru. S projektem, který má globální ambici přišel před sezonou Montreal Canadiens, jenž prostřednictvím své platformy spojuje fanoušky po celém světě.

Staňte se členy „Club 1909“ a budete týmu blíž než kdykoliv předtím! Pod vcelku omšelým sloganem se skrývá projekt s cílem, který není v Americe tak obvyklý – propojit „domácí“ fanoušky s příznivci z celého světa. Canadiens coby tradiční a úspěšný klub je jedním z mála, který má ze svého teritoria přesah a své příznivce má skutečně leckde. I když srovnávat třeba s evropskými fotbalovými kluby by bylo poněkud scestné.

Takže, v čem projekt Club 1909 spočívá. Vyberete si mezi digitálním členstvím (zdarma), nebo prémiovým členstvím (30 kanadských dolarů, v ceně je i čipová karta s kouskem hraného dresu) a můžete sbírat body takřka za jakoukoliv aktivitu spojenou s vaším fanouškovstvím Habs. Přitom by vás nemělo zvýhodňovat, zdali jste z Montrealu a chodíte na zápasy nebo sedíte v Humpolci a sledujete zápasy na internetu.

mtl2

Vedle zakoupených vstupenek se totiž bodují zápasy zhlédnuté prostřednictvím placených kanálu, vaše aktivita na sociálních sítích nebo nákupy suvenýrů jak v kamenném fanshopu, tak prostřednictvím internetového obchodu. Prémiovým členům se navíc body přičítají s dvojnásobnou hodnotou. Jméno každého člena klubu se objeví také zamražené v ledové ploše přímo v Centre Bell.

Za získané body si pak můžete přímo kupovat ceny, mezi kterými najdete skutečné poklady – hrané puky, použité hokejky, helmy nebo třeba jmenovky hráčů ze šatny. Dále se pak můžete účastnit aukcí o hodnotnější artefakty. Většinou se jedná o věci, které se normálně nedají koupit.

habs

Princip je poměrně jednoduchý a středobodem všeho je přehledná mikrostránka. Jejím významným nedostatkem je absence ukázky cen, které uvidíte až poté, co projedete registrací.

Další rovinou projektu je Club 1909 sladění s celou komunikací klubu. Mapy se zapíchanými špendlíky vévodí grafickým výstupům klubu. Objevují se jak na vstupenkách tak v postech na Facebooku. Fotky od fanoušků z celého světa jsou pak zase vděčným contentem ke zveřejnění.

Klub si prostřednictvím zapojení uživatelů z různých koutů světa tvoří velkou databázi fanoušků, o kterých zná nejen jejich základní demografické a kontaktní údaje, ale i další velmi cenná fakta. Klub najednou ví, jak často nakupujete, pro koho nakupujete, za kolik nakupujete nebo to, jak se chováte na sociálních sítích a co máte rádi a bude vědět, co vás přesně zajímá, aby vám to mohl nabídnout. Právě data o svých zákaznících (fanoušcích) českým klubům často chybí.

SHARE
SHARE

Napsal
Tadeáš Drahorád

Tadeáš je od dětství sportovním fanouškem, a to zejména severoamerických profesionálních soutěží. Vedle sportovních výkonů ho zajímá spíše byznys a marketing. Má za sebou pětiletou redaktorsky-editorskou kariéru v Hospodářských novinách i několik realizovaných marketingových projektů.


Nejčtenější

Tagy