Otevřít menu Zavřít menu

Jak otevřít nejpopulárnější ledničku v Kanadě?

Biz

V roce 2011 uzavřela NHL s pivovarem Molson velmi lukrativní kontrakt, a Molson Canadian se tak stalo oficiálním pivem NHL. Během sedmiletého partnerství má nejpopulárnější hokejová soutěž světa inkasovat zhruba 375 milionů dolarů a od té doby se také značka Molson Canadian prezentovala v rámci několika kreativních kampaní, které stojí za pozornost.

Před začátkem ročníku 2014/2015 jste mohli na sociálních sítích zaznamenat countdown, který směřoval k úvodnímu utkání sezóny. Jednoduchým a vtipným způsobem připomínal fanouškům blížící se počátek nové sezóny.

Molson sklidil velký úspěch také s zřejmě nejslavnější lednicí v Kanadě. Ta se poprvé představila na jaře ve vybraných evropských městech a k jejímu odemčení jste potřebovali kanadský pas.

Další její cesta vedla do Kanady. V den oslav národního svátku „Canada day“ se lidé k jejímu obsahu dostali tentokrát po zpěvu národní hymny „O Canada“.

Na začátku října se lednice opět objevila na scéně. Třiceti sekundový spot tentokrát představuje výzvu pro všechny fanoušky, kteří si touží zahrát hokej na obdivuhodném venkovním kluzišti vybudovaném vysoko v kanadských horách. Molson prostřednictvím tohoto spotu vyzývá fanoušky, aby se na sociálních sítích podělili o to, co dělají pro hokej a použili hashtag #AnythingForHockey nebo #FouDuHockey.

Šťastlivcem, který si nakonec mohl zabruslit na neobvyklém kluzišti a vychutnat si pivo Molson Canadian z populární červené ledničky, byl Vitaly Lanchkin. Příběh začal před 17 lety, když se jeho otec Andrei přestěhoval z Estonska do Kanady, aby měl mladý Vitaly větší příležitost hrát hokej a vést lepší život. Vitaly tak děkuje svému otci a oba si společně užívají nezapomenutelný zážitek díky geniálnímu nápadu agentury Rethink Canada a pivnímu brandu Molson Canadian.

molson

SHARE
SHARE

Napsal
Roman Cermak

Roman si svůj život bez sportu neumí představit. Od dětství se pohybuje ve sportovním prostředí zejména pak v prostředí ledního hokeje, kde také přišel první kontakt se sportovním marketingem, který ho okamžitě zaujal natolik, že se rozhodl ho studovat a poté i pracovat v tomto oboru. Dlouhá léta působí v 2Score, kde má na starost video content.


Nejčtenější

Tagy

Molson

SportBiz newsletter

Odebírejte novinky plné sportovního marketingu




Děkujeme za Váš email.