Otevřít menu Zavřít menu

Super Bowl XLVIII: Marnivostí pro dobrý účel

Netřeba se dlouze rozepisovat o notoricky známém fenoménu Super Bowl. Každoročně je toho napsáno dost o astronomických částkách za média, která utratí zadavatelé během přímého přenosu a kreativě, se kterou tento draze nakoupený prostor vyplňují.

Letos poprvé zavítá Super Bowl do oblasti poblíž New Yorku, konkrétně na nedaleký MetLife Stadium v New Jersey. Je to zároveň debut této gigantické sportovní události na chladnějším území, kde lze oprávněně očekávat sníh a teploty pod nulou.

Přítomnost Super Bowlu v blízkosti svého vlajkového obchodního domu se rozhodl oslavit amerických řetězec s luxusním oblečením Bloomingdale’s. Ten, věrný svému stylu a ve spolupráci se Sdružením amerických módních návrhářů, oslovil 48 módních návrhářů a značek, od těch známějších (např. DKNY, John Varvatos, TOMS) až po ty Evropanům úplně neznámé,  aby vytvořili vlastní design přilby hráče amerického fotbalu. Svůj projekt nazvali „Fashion Touchdown“ a realizují jej ve spolupráci s Nadací NFL.

Každá z designerských přileb je umístěna do veřejné dražby a 100% výtěžku této dražby jde právě na konto Nadace NFL, která se mimo jiné věnuje i bezpečnosti hráčů (otřesy mozku), jež je aktuálně jedním z nejpalčivějších problémů NFL.

Projekt je prezentován na speciální mikrostránce, kde jsou ukázany všechny přilby a kromě prokliku do aukce si návštěvníci stránky mohou zakoupit i oblečení z licencované NFL kolekce, kterou Bloomingdale’s nabízí online i ve svých vybraných pobočkách. Bloomingdale’s navíc umístil designerské helmy do své výlohy na 59.Avenue v New Yorku

Vyvolávací cena každé přilby je zhruba 5 tisíc korun, nejvyšší aktuální cena je v době publikace článku 41 tisíc korun za přilbu od značky Junk Food. Aukce končí 4.února, tzn. 2 dny po Super Bowlu.

helmet4

Kampaň „Fashion Touchdown“ od Bloomingdale’s samozřejmě není první svého druhu. I přesto zaslouží pozornost, protože je postavena na správných základech. Podporuje hlavní byznys značky, vytváří jedinečný produkt na pozadí velmi sledované události a je určena pro dobrou věc.

 

SHARE
SHARE

Napsal
Tomáš Janča

Tomáš Janča se sice zajímá o sport i marketing, ale narozdíl od marketingu jej aktivní sport nikdy neživil. V agentuře 2Score měl na starosti strategické a kreativní vedení sportovně-marketingových projektů. Byl členem výkonného výboru České florbalové unie, kde byl zodpovědný za oblast marketingu. Nyní vede organizační výbor pro florbalové MS 2018 v Praze.


Nejčtenější

Tagy

Bloomingdale'sNFLSuper Bowl

SportBiz newsletter

Odebírejte novinky plné sportovního marketingu




Děkujeme za Váš email.