Otevřít menu Zavřít menu

„My Special Day“. Den, na který nikdy nezapomenete

Setkat se se svými sportovními hrdiny. Strávit den, na který nikdy nezapomenou. Taková možnost se dostává zejména dětem, kterým osud do cesty postavil někdy až život ohrožující nemoci. Iniciativa z produkce televizního kanálu Sky Sports „My Special Day“ dává těmto dětem alespoň na den zapomenout životní strasti a rozzáří jejich tváře.

Jsou to sportovní fanoušci, jež svůj tým či sportovce hltají každým dechem a možná také díky tomu úspěšně bojují se zdravotními překážkami. Pro vybrané mladé Brity a Iry je zprostředkovaný den něčím neskutečným, což je vidět na jejich tvářích a z jejich výrazů. Naopak pro sportovní fanoušky a diváky této nové série Sky Sports jsou videa „My Special Day“ zajímavým pohledem do zákulisí předních sportovních celků a sportovců na Bristských ostrovech.

CHL

Seriál videí ukazuje také lidskost daných sportovců, což jistě nejvíce zaujme vystupování Johna Terryho a i ostatních hráčů Chelsea v jednom z videí. Stopáží nejdelší z aktuálně vydaných videí je s velkým fanouškem „Blues“ Oranem Tully, jež musel skrze vzácnou žaludeční nemoc strávit i rok a půl na invalidním vozíku a projít několika operacemi kvůli selhání střevního systému.

Oran je pozván skrze televizní obrazovku na Stamford Bridge, kde zhlédne utkání Champions League a po utkání se mezi střídačkami setká mimo většiny z hráčského kádru domácích, také se samotným Special One José Murinhem či majitelem Romanem Abrahamovičem a nebo také přítomným tenistou Rafaelem Nadalem.

Tím však den pro Orana nekončí, přijít má teprve ten, ke komu mladý Dubliňan nejvíce vzhlíží, John Terry. Během přátelského rozhovoru John Oranovi slíbí, že mu vypere hraný dres a přinese na zítřejší setkání.

Právě druhý den si Oran vyzkouší zázemí klubu z Londýna, či jaké je to trefit se mezi tři tyče na Stamford Bridge. Mimo to má mladý fanoušek možnost za asistence Terryho navštívit klubový megastore a vybrat si takřka co si ráčí přát. Celý „Special Day“ končí přátelským posezením obou hlavních aktérů v londýské restauraci a poté Oran může vyrazit zpět do Dublinu plný zážitků, na které nikdy nezapomene.

Z celé série je toto video výjimečné nejen svou stopáží, ale zejména bezprostředností obou aktérů. Což ukazuje jak důležité je vybrat správného sportovce a mladého fanouška, jež se nebude své emoce bát skrývat.

Serie „My Special Day“ však nepřinesla jen tento příběh, ukázala také z jiného pohledu Tottenham Hotspur a Geretha Balea, zprostředkovala mladému Thomasovi den s golfistou Paulem Lawrie, ukázala prostředí Manchesteru City, umožnila stát se hráčským doprovodem na utkání oslav 150. let Anglické fotbalové reprezentace ve Wembley mezi Anglií a Německem (toto utkání navštívila i rubrika SportBizu „V hledišti“) či se třináctiletý Morgan Gwetkin mohl potkat s pilotem F1 Jensonem Buttonem.

Všechna videa z této série naleznete na kanálu YouTube Sky Sports. Jejich zhlédnutí jistě stojí za investovaný čas, jelikož tento projekt se jeví i jako zajímavá inspirace pro ostatní sportovce či sportovní celky, které na této platformě mohou prezentovat svůj klub z jiného pohledu, nenásilně odprezentovat své partnery, ukázat lidskost svých hráčů a dosáhnout jistě velkého dosahu, který přináší zejména silný příběh.

 

SHARE
SHARE

Napsal
Vojtěch Šišma

Vojta je velkým fanouškem sportu a všeho kolem něj. Aktivně hrával florbal na nejvyšší úrovni, kdy jeho kariéru přerušily opakované operace kolene. Nyní se věnuje sportu spíše z té druhé strany a má za sebou již několik projektů jak ve florbalu, tak především v prostředí fotbalovém. V současnosti je výkonným ředitelem agentury 2Score. V minulosti byl členem komise Marketingu a medializace České florbalové unie či manažerem florbalového národního týmu.


Nejčtenější

Tagy

Chelsea FCJohn TerryMy Specail DaySky Sports

podobné články

Dobývání asijského kontinentu evropskými velkokluby

V hledišti: Eden v hávu UEFA

V hledišti – Anglická tradice na Stamford Bridge

Tajemství úspěchu Manchester City v 11 konkrétních příkladech


SportBiz newsletter

Odebírejte novinky plné sportovního marketingu




Děkujeme za Váš email.