Otevřít menu Zavřít menu

Halloween a baseball aneb netradiční zápas v kostýmech

Anglosaský lidový svátek halloween, je rok od roku rozšířenější i na českém území. Více doma je však v anglicky mluvících zemích a zejména pak v USA. A právě v zámoří se již halloween stal i součásti sportu. Konkrétně na státní univerzitě v San Diegu již třetím rokem pořádají halloweenský baseballový zápas.

Mnoho týmů po celém světě přemýšlí, jak by na sebe upoutalo pozornost. Přirozenou cestou je sportovní úspěšnost, ale možností je být originální či přijít s něčím neobvyklým.

Přesně to se povedlo univerzitnímu baseballovému týmu San Diego Aztecs. Před třemi lety vytvořili zajímavou tradici hallowenských utkání a ne jinak se stalo tento rok. Proti sobě se postavil tým červených a černých, což jsou právě barvy vyznávající tým Aztéků.

Na Tony Gwynn Stadium se tak na pálce či mezi metami objevili hráči v nejrůznějších kostýmech. Kreativitě se hranice nekladly a tak se diváci bavili u výkonů ninjů, číšnic, roztleskávaček či převleků sociálních sítí, kdy se hráči nebáli o mety bojovat v logách Facebooku, Twitteru či Instagramu nebo AppStoru.

Nejen hráči se oděli do zajímavých kostýmů. V převlecích gorily či hippies byli k vidění trenéři The Aztecs či sportovní ředitel jako Maverick z Top Gunu.

U diváků, pro něž byl vstup na nedělní baseballové odpoledne zcela zdarma, sklidili nejvíce potlesků převleky hraček z Toy Story či amerického prezidenta Obamy. Ale absolutním topem s stal tým jamajských bobistů, který ačkoliv zaznamenal výborný odpal, na první metu včas nedoběhl.

obama

Pro hráče tak hallowenský zápas byl zajímavým způsobem odreagování se během baseballové sezóny a diváci si jistě užili zábavy do sytosti. Rodí se jedna z největších a nejzajímavějších tradicí v historii baseballu?

Video z této akce „obletělo“ celý svět díky zejména sociálním sítím a dalo inspiraci, jak využít tradičních svátků pro zviditelnění daného sportovního celku. Možná se tak za rok setkáme s další záplavou videí sportovců v kostýmech, jako tomu bylo například na jaře, během video boomu Harlem Shaku.

SHARE
SHARE

Napsal
Vojtěch Šišma

Vojta je velkým fanouškem sportu a všeho kolem něj. Aktivně hrával florbal na nejvyšší úrovni, kdy jeho kariéru přerušily opakované operace kolene. Nyní se věnuje sportu spíše z té druhé strany a má za sebou již několik projektů jak ve florbalu, tak především v prostředí fotbalovém. V současnosti je výkonným ředitelem agentury 2Score. V minulosti byl členem komise Marketingu a medializace České florbalové unie či manažerem florbalového národního týmu.


Nejčtenější

Tagy

San Diego Aztecs

SportBiz newsletter

Odebírejte novinky plné sportovního marketingu




Děkujeme za Váš email.