Otevřít menu Zavřít menu

Paris Saint Germain hlásí příchod nových partnerů

Francouzský fotbalový klub Paris Saint Germain není aktivní jen na trhu, co se přesunů hráčů týká. Úřadující mistr French League 1 championship ukazuje své kvality i co se digitálního marketingu a v poslední době i příchodu nových partnerů do klubu.

Klub, jež vlastní katarská společnost Qatar Sports Investments, má velmi aktivní marketingové oddělení, za kterým stojí mnoho aktivit se zajímavými čísly.

Ničím neobvyklým je klubová televize PSG TV, která je přístupná přes internet a nabízí kromě tradičních záznamů z utkání, nejzajímavějších situací z utkání a rozhovorů s hráči či představiteli klubu, také pohledy do zákulisí klubu či ostatních týmů v celé fotbalové složce PSG a vtipné momenty. Ve videích je myšleno také na zahraniční fanoušky a část videí je v angličtině.

Klubová televize je přístupná z internetových stránek klubu, které mají v průměru více než 15 milionů zobrazení stránek za měsíc, z čehož 18 % je ze zahraničí. Kromě webové prezentace se PSG může pochlubit i vedoucím postavení mezi francouzskými sportovními celky co se sociálních sítí týká. Na facebooku má téměř čtyři a půl milionu fanoušků a folowers na přes 840 tisíc.

Tyto aktivity spojené se sportovními úspěchy a tradicí klubu jsou zajímavým prostředkem pro prezentaci mnoho francouzských a světových značek. Proto není divu, že v poslední době do rodiny partnerů PSG přibyli hned tři noví členové.

OOREDOO

Ooredoo je název výhradního telekomunikačního poskytovatele v Kataru. Aktuální název nahradil v únoru 2013 původní Qtel či Qatar telecom. Právě tato společnost, jež je ve vlastnictví státu, podepsala partnerství s PSG do roku 2018.

Hlavním posláním tohoto partnerství je zejména podpora mládeže a mladých lidí v komunitě PSG. V rámci dohody bude tréninkový komplex „Camp des Loges“ přejmenován na „Ooredoo Training Center“. Logo Ooredoo můžete také vidět na zádech zápasových dresů, rukávejch tréninkových setů či na LED panel v Parku Princů.

Ze spolupráce Ooredoo, mimo jiné bývalého partnera Katarského olympijského výboru,  a PSG by měla vzniknout fotbalová klinika, která bude mezi mladé fotbalisty šířit znalosti z oblastí výživy, předcházení zranění či jeho případné rekonvalescence a dalších oblastí, vše obohacené o záběry ze zákulisí tohoto francouzského velkoklubu. Takto chtějí oba partneři oslovit nejen fanoušky ve Francii, ale především po celém světě.

Nivea Men

63453

Pro příští tři sezóny se PSG spojilo taktéž se světovou jedničkou, co se péče pánské kosmetiky týká, značkou Nivea Men. Značka, jež je součástí skupiny Biersdorf, mimo jiné spolupracuje i s AC Milán a Realem Madrid, má v současnosti motto: „Now, it’s your turn to play“, s čímž se může ztotožnit i PSG, které má v ambicích stát se jedním z největších a nejúspěšnějších fotbalových klubů v Evropě.

Aktivace partnerství mají probíhat především na obrazovkách v Parku princů a také ve společních televizních spotech či na digitálních platformách PSG a speciálními akcemi přímo na prodejnách s produkty Nivea Men.

Hublot

63547

Oficiálním časoměřičem a oficiálními hodinkami PSG se stala švýcarská značka Hublot. Společnost vyrábějící hodinky s inovativními technologiemi a materiálem tak přidala do portfolia partnerů další sportovní subjekt.

Kromě PSG je Hublot partnerem FIFA World Cup, kde již nyní jsou v Rio de Janeiru na Copacabana naistalovány obří hodiny architekta Oscara Niemeyera. Dalšími spolupracujícími sportovními subjekty jsou i jiné fotbalové kluby jako například Bayern Mnichov, Juventus Turín či Ajax Amsterdamm.

Kromě prezentace partnera na stadionu Parc des Princes na LED obrazovkách a ostatních klíčových plochách, kde hodinky Hublot doprovázejí zápasovou časomíru či jsou samotné zvětšené makety hodinek jinak vhodně instalovány. Využilo vedení klubu partnerství a odměnilo hráče z mistrovské sezóny speciálními hodinkami s vygravírovaným vzkazem na zadní straně.

Fotbalový klub Paris Saint Germain, tak ukazuje, že umí nejen využívat finanční injekce od svých katarských vlastníků, ale umí pracovat s klubem jako značkou a má našlápnuto stát se jednou z těch nejsilnějších.

SHARE
SHARE

Napsal
Vojtěch Šišma

Vojta je velkým fanouškem sportu a všeho kolem něj. Aktivně hrával florbal na nejvyšší úrovni, kdy jeho kariéru přerušily opakované operace kolene. Nyní se věnuje sportu spíše z té druhé strany a má za sebou již několik projektů jak ve florbalu, tak především v prostředí fotbalovém. V současnosti je výkonným ředitelem agentury 2Score. V minulosti byl členem komise Marketingu a medializace České florbalové unie či manažerem florbalového národního týmu.


Nejčtenější

Tagy

HublotNivea MenOoredooParis Saint Germain

podobné články

5 důvodů, proč by Pelé neměl být dobrým reklamním terčem


SportBiz newsletter

Odebírejte novinky plné sportovního marketingu




Děkujeme za Váš email.