Otevřít menu Zavřít menu

Usain Bolt vyučoval Sergia Agüera před manchesterským derby

Velké derby městských rivalů.  Jeden z aktuálně nejzajímavějších zápasů anglické Premier League. Zápas dvou týmů z Manchesteru, tedy City a United. Právě tohoto zápasu se rozhodla využít značka sportovního oblečení a vybavení, PUMA.

Německá společnost, která v minulosti sponzorovala fotbalové hvězdy jako Pelého, Eusébia či Maradonu, má v současnosti ve své „stáji“ dvě sportovní ikony, jež jsou spojovány s jedním či druhým z manchesterských rivalů.

První z nich je argentinský útočník Segio Agüero, kterého si City pořídily v roce 2011za 35 miliónů britských liber. Druhý z nich je sprinter Usain Bolt, velká atletická ikona, ale také velkým příznivec fotbalu a zejména „Rudých ďáblů“.

Puma využila přítomnosti jamajského rekordmana v Londýně a zprostředkovala pro oba jmenované krátký trénink, kdy Bolt se snažil útočníkovi City předat trošku ze své rychlosti. Nebo jej spíše unavit na víkendové derby, aby nebyl takovou hrozbou pro United.

Jamajčan se snažil argentinského reprezentanta unavit nepřesnými centry, ale zjistil že Agüero má kondici dobrou a United si na něj budou muset dát velký pozor.

Oba během zmíněného tréninku měli na nohách nové kopačky z nejnovější edice Pumy, evoSPEED 1.2. Právě tyto nové fialovo-oranžové kopačky poprvé nazul na nohy Agüero o víkendu v utkání na Etihad Stadium.

Mimo jiné Puma využila jasných barev obou celků a oba protagonisty videa oblékla do dresů se svým logem nahrudi, ačkoliv ani jeden z manchesterských týmů není s touto značkou provázán.

O tréninku se na svém Twitterovém účtu zmínil jak Bolt, tak i Agüero a zejména Puma, na svém fotbalovém účtu. V příspěvcích pokračoval Bolt i krátce před utkáním, ale vzhledem k výsledku mu jeho úsměv z tváře spíše zmizel.


Trénink pod vedením Bolta zřejmě měl své kladné účinky, když Agüero vstřelil nejen úvodní branku utkání, ale krátce po přestávce přidal i gól druhý a City tak porazilo United vysoko 4:1.

 

SHARE
SHARE

Napsal
Vojtěch Šišma

Vojta je velkým fanouškem sportu a všeho kolem něj. Aktivně hrával florbal na nejvyšší úrovni, kdy jeho kariéru přerušily opakované operace kolene. Nyní se věnuje sportu spíše z té druhé strany a má za sebou již několik projektů jak ve florbalu, tak především v prostředí fotbalovém. V současnosti je výkonným ředitelem agentury 2Score. V minulosti byl členem komise Marketingu a medializace České florbalové unie či manažerem florbalového národního týmu.


Nejčtenější

Tagy

Puma

podobné články

Koronavirus urychlil u velkých značek přechod marketingu a prodeje...

Oficiálně či kreativně? To je oč tu běží v marketingu kolem...

Zprávy ze světa sportovního byznysu: Puma, Nike, NFL a Londýn 2012

Adidas vs. Nike


SportBiz newsletter

Odebírejte novinky plné sportovního marketingu




Děkujeme za Váš email.