Otevřít menu Zavřít menu

Když za vás o ceny střílí hráči Liverpoolu či stroj

Se zajímavými fotbalovými aktivacemi v poslední době přišla sázková kancelář Paddy Power a také společnost MasterCard. Obě aktivace měly jedno společné a to střelbu na branku o ceny. V prvním případě však ceny pro své fanoušky vystříleli hráči Liverpoolu a v druhém dokonce stroj.

Koho podporujete? Který klub je Váš oblíbený? To chce vědět po svých zákaznících sázková kancelář PaddyPower známá především pro svou cestu kontroverze a ambush marketing.

A tyto informace nechce irská společnost jen tak pro nic. Kromě cílených sázkových nabídek, klubových výsledků či zajímavých klíčových statistik si pro fanoušky jednotlivých týmů připravila klubově zaměřené soutěže.

Tentokrát pro vítězné fanoušky anglického fotbalového klubu Liverpool FC připravila možnost se přímo setkat s hráči tohoto týmu na živo. To však nebylo vše. Na fanoušky čekaly ještě ceny týkající se osmnáctinásobného vítěze Premier League.

Jose

Tyto ceny ale musely pro fanoušky vyhrát zúčastnění hráči, kterými byli Stewart Downing, Brad Jones a Jose Enrique. Tato trojice měla ukázat své střelecké dovednosti a vystřílet svým vylosovaným fanouškům ceny. A to doslova vystřílet, jelikož právě z cen se staly terče umístěné ve fotbalové brance.

Co se stane, když zasáhnete zarámované fotografie? Nebo třeba televizi? Ano rozbijí se.  A co si odnesou fanoušci? Jak jinak než ony rozbité úlovky. A až na pár výjimek bylo jasné, že si výherci ponesou ceny po kousíčcích.

PaddyPower opět tímto dokázal šokovat. A je pravda, že při soutěži se bavili opravdu všichni a zejména brankář Brad Jones ukázal své demoliční schopnosti.

Jak propojit online prostředí s tím offline již v zajímavém projektu ukázali ve své sociální kavarně San Francisco Giants. Nyní MasterCard představila Facebookovou aplikaci pomocí níž můžete překonat fotbalové brankáře nejen, aniž byste kopli do míče, ale do konce ani neodsedli od svého počítače.

Aplikace umožní přes internet ovládat robota, který vystřelí míč na skutečného brankáře. Tentokrát se tímto brankářem stala legenda vršovické Bohemky Radek Sňozík a fanoušci měli možnost vyhrát vstupenky na pražské utkání UEFA Super Cup mezi londýnskou Chelsea a Bayernem Mnichov.

Barrandovské studio osazené umělým trávníkem a fotbalovou brankou se tak stalo svědkem unikátního souboje fotbalového brankáře a stroje ovládaného z pohodlí domova soutěžícími. Právě ti byli díky v reálném čase streamovaném obrazu ihned informování o úspěšnosti jejich exekuce pokutového kopu.

MasterCardDělovka

Aktivity MasterCard vůči utkání v Edenu však nekončily ani tímto unikátním konceptem propojení virtuálního a skutečného světa. Před stadionem bylo pro fanoušky obou táborů připraveno několik dalších zajímavých soutěží.

Obě aktivity ukazují jak osvěžit soutěže v běžném kopání na branku. V českém prostředí oblíbené poločasové kopání na branku, tak může vypadat i jinak a jednou třeba ani divák nebude muset opustit své oblíbené místo v ochozech a přesto rozvlní síť například pomocí mobilního telefonu.

 

SHARE
SHARE

Napsal
Vojtěch Šišma

Vojta je velkým fanouškem sportu a všeho kolem něj. Aktivně hrával florbal na nejvyšší úrovni, kdy jeho kariéru přerušily opakované operace kolene. Nyní se věnuje sportu spíše z té druhé strany a má za sebou již několik projektů jak ve florbalu, tak především v prostředí fotbalovém. V současnosti je výkonným ředitelem agentury 2Score. V minulosti byl členem komise Marketingu a medializace České florbalové unie či manažerem florbalového národního týmu.


Nejčtenější

Tagy

Liverpool FCMasterCardPaddyPowerSuper Cup

podobné články

Liverpool na asijské tour pomáhal a představil nové partnery

Nejdražší fotbalové dresy světa


SportBiz newsletter

Odebírejte novinky plné sportovního marketingu




Děkujeme za Váš email.