Twitterový křest aneb jak začít od nuly

Argentinský fotbalový útočník Juan Manuel Martínez se rozhodl neusnout na vavřínech a ještě přitom zajímavě aktivovat partnerství značky Nike a jeho týmu Boca Juniors, které je již dlouhodobě zárukou zajímavých kampaní.
Burrito Matinéz je známý především pro jeho brilatní dribling s míčem a jeho tržní hodnota se odhaduje kolem 3,5 mil Euro. Do týmu Boca Juniors přestoupil v lednu letošního roku a stal se hvězdou týmu, jehož potenciál využil Nike hned k několika aktivacím.
V aktuálním televizním spotu „Bautismo“, v překladu křest, si hráči dle tradice stříhají své vlasy holícím strojkem na znamení oddanosti klubu. Iniciativa má za cíl ukázat bojového ducha a pocity hrdosti, které pociťují všichni hráči Boca Juniors. O své svou hrdost se mohou navíc podělit i fanoušci Juniors díky hashtagu #EstoEsBoca.
Začít od nuly. Hrát každý zápas, jako by byl první. To jsou poselství zmíněného „křtu“. Martínez přezdívaný Burrito to celé však vzal po svém a ze dne na den nechal zmizet všech svých více než 92 tisíc followers na svém twitterovém účtu.
A ne náhodou pak prvním tweetem bylo vysvětlení jeho počinu doplněné o odkaz na zmíněné video ve spolupráci s Nike.
Kdo by si myslel, že lidé budou naštvaní, je na omylu. Nyní má jihoamerická fotbalová hvězda na svém účtu téměř 38 tisíc followers a je na dobré cestě se dostat na původní čísla. Své uznání pomocí tlačítka „Follow“ si tedy získává zpět.
Tato aktivita hodná následování se Nike do puntíku povedla jelikož, do poselství „Vždy můžeš začít od nuly!“ se motto americké firmy „Just do it!“ přímo nabízí.